Gå til innhold

Resepter og sånn..

Anbefalte innlegg

Gjest Dette var utrolig dumt!
Skrevet

Er det noen som vet om bivirkningene på medisiner mot kjønnssykdommer? Har ikke tid å vente på et testresultat, og vil sikre meg. Noen som vet om dette er mulig? Vil forebygge i tilfelle det er noe der... har ingen symptomer, men har hatt ubeskyttet sex.

Skrevet

Har ikke "tid" til å vente på et testresultat?? Hallo?? Tar ikke det bare en uke da??

Det skal tross alt litt til å bli smittet av kjønnssykdommer. Om du har hatt ubeskyttet sex med en person, betyr det ikke at du er smittet med alt mulig pikkpakk. Tross alt er de fleste av oss helt friske. Det er gjerne sterke antibiotikamedisiner du får for kjønnssykdommer, så jeg ville ikke tatt det om jeg ikke var nødt. Smør deg med tålmodighet og vent den ene uken til du får resultatene.

Om du absolutt må ha sex i mellomtiden får du bruke kondom.

Skrevet

Har ikke "tid" til å vente på et testresultat?? Hallo?? Tar ikke det bare en uke da??

Det skal tross alt litt til å bli smittet av kjønnssykdommer. Om du har hatt ubeskyttet sex med en person, betyr det ikke at du er smittet med alt mulig pikkpakk. Tross alt er de fleste av oss helt friske. Det er gjerne sterke antibiotikamedisiner du får for kjønnssykdommer, så jeg ville ikke tatt det om jeg ikke var nødt. Smør deg med tålmodighet og vent den ene uken til du får resultatene.

Om du absolutt må ha sex i mellomtiden får du bruke kondom.

Tja, jeg ble satt på kur mot klamydia mens jeg hadde bakteriell vaginose, i påvente av testresultater.

Enda jeg hadde fast partner og svært sjelden sex uten kondom.

Men jeg hadde jo symtomer på NOE, i det minste.

Skrevet

Tja, jeg ble satt på kur mot klamydia mens jeg hadde bakteriell vaginose, i påvente av testresultater.

Enda jeg hadde fast partner og svært sjelden sex uten kondom.

Men jeg hadde jo symtomer på NOE, i det minste.

Det er greit at legene skriver ut resepter hvis du har symptomer..men tviler på at de skriver ut resepter hvis du ikke har noen symptomer i det hele tatt, fordi du ikke "har tid" å vente i en uke..

Gjest tjohooo
Skrevet

Det er greit at legene skriver ut resepter hvis du har symptomer..men tviler på at de skriver ut resepter hvis du ikke har noen symptomer i det hele tatt, fordi du ikke "har tid" å vente i en uke..

...fordi du har vært på forretningsreise og må forte deg å kurere klamydia og så fake "utslitt av jobben" en ukes tid til du ikke lenger kan smitte partneren din som selvfølgelig ikke vet noe.

Nei, hovedinnleggsskriver, si heller sannheten :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...