Gjest Dette var utrolig dumt! Skrevet 17. juni 2004 Skrevet 17. juni 2004 Er det noen som vet om bivirkningene på medisiner mot kjønnssykdommer? Har ikke tid å vente på et testresultat, og vil sikre meg. Noen som vet om dette er mulig? Vil forebygge i tilfelle det er noe der... har ingen symptomer, men har hatt ubeskyttet sex. 0 Siter
modesty Skrevet 17. juni 2004 Skrevet 17. juni 2004 Har ikke "tid" til å vente på et testresultat?? Hallo?? Tar ikke det bare en uke da?? Det skal tross alt litt til å bli smittet av kjønnssykdommer. Om du har hatt ubeskyttet sex med en person, betyr det ikke at du er smittet med alt mulig pikkpakk. Tross alt er de fleste av oss helt friske. Det er gjerne sterke antibiotikamedisiner du får for kjønnssykdommer, så jeg ville ikke tatt det om jeg ikke var nødt. Smør deg med tålmodighet og vent den ene uken til du får resultatene. Om du absolutt må ha sex i mellomtiden får du bruke kondom. 0 Siter
tiliti Skrevet 17. juni 2004 Skrevet 17. juni 2004 Har ikke "tid" til å vente på et testresultat?? Hallo?? Tar ikke det bare en uke da?? Det skal tross alt litt til å bli smittet av kjønnssykdommer. Om du har hatt ubeskyttet sex med en person, betyr det ikke at du er smittet med alt mulig pikkpakk. Tross alt er de fleste av oss helt friske. Det er gjerne sterke antibiotikamedisiner du får for kjønnssykdommer, så jeg ville ikke tatt det om jeg ikke var nødt. Smør deg med tålmodighet og vent den ene uken til du får resultatene. Om du absolutt må ha sex i mellomtiden får du bruke kondom. Tja, jeg ble satt på kur mot klamydia mens jeg hadde bakteriell vaginose, i påvente av testresultater. Enda jeg hadde fast partner og svært sjelden sex uten kondom. Men jeg hadde jo symtomer på NOE, i det minste. 0 Siter
modesty Skrevet 17. juni 2004 Skrevet 17. juni 2004 Tja, jeg ble satt på kur mot klamydia mens jeg hadde bakteriell vaginose, i påvente av testresultater. Enda jeg hadde fast partner og svært sjelden sex uten kondom. Men jeg hadde jo symtomer på NOE, i det minste. Det er greit at legene skriver ut resepter hvis du har symptomer..men tviler på at de skriver ut resepter hvis du ikke har noen symptomer i det hele tatt, fordi du ikke "har tid" å vente i en uke.. 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 Det er greit at legene skriver ut resepter hvis du har symptomer..men tviler på at de skriver ut resepter hvis du ikke har noen symptomer i det hele tatt, fordi du ikke "har tid" å vente i en uke.. ...fordi du har vært på forretningsreise og må forte deg å kurere klamydia og så fake "utslitt av jobben" en ukes tid til du ikke lenger kan smitte partneren din som selvfølgelig ikke vet noe. Nei, hovedinnleggsskriver, si heller sannheten 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.