Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en ung kvinne som har problemer med å oppnå orgasme, både ved onani og sammen med en partner. Jeg har ingen problemer med manglende sexlyst eller å bli opphisset og våt. Jeg kan få orgasme ved å onanere, problemet er at det tar fryktelig lang tid. Noen ganger tar det så lang tid at jeg ikke orker å holde på til jeg får orgasme. Det er vanskelig for meg å komme meg "over terskelen", og jeg kan være på randen til klimax om og om igjen, men ingenting skjer. Må jeg slå meg til ro med at jeg trenger timer for å oppnå orgasme? Hva skal jeg gjøre?

Gjest beklager. slik er det dessverre
Skrevet

Jeg er i samme situasjon som deg og det har jeg vært i 20 år. Tror ikke det er så mye hjelp å få. Jeg har avfunnet meg med det.

Skrevet

Jeg opplever at det er lettere å komme hvis vi "begynner på nytt" mange nok ganger. F.eks: Dere ligger i misjonær, du fingrer deg selv mens dere holder på. Han øker tempoet en stund, for så å stoppe opp i to-tre sekunder. Så Bygger han rolig opp tempoet igjen - kjører på, og stopper. Når vi gjør dette tilstrekkelig mange ganger kommer i alle fall jeg til et punkt hvor jeg bare tigger han om å la meg komme:-) (han stopper alltid i absolutt siste øyeblikk) Til slutt tar det bare et par sekunder fra han begynner igjen til orgasmen er et faktum.

Sånn gjør vi det! Kanskje det kan funke for flere?

Skrevet

hei

Det kan være vanskelig å få orgasme når man er opptatt av å få det.. Og ligger man å tenker hvor lang tid dette tar,, ja det tror jeg setter en stopper for det meste..;) Kos deg/dere heller og ha mye "forplay" kansje det hjelper:)

lykke til:)

Gjest minimum jobb
Skrevet

Jeg opplever at det er lettere å komme hvis vi "begynner på nytt" mange nok ganger. F.eks: Dere ligger i misjonær, du fingrer deg selv mens dere holder på. Han øker tempoet en stund, for så å stoppe opp i to-tre sekunder. Så Bygger han rolig opp tempoet igjen - kjører på, og stopper. Når vi gjør dette tilstrekkelig mange ganger kommer i alle fall jeg til et punkt hvor jeg bare tigger han om å la meg komme:-) (han stopper alltid i absolutt siste øyeblikk) Til slutt tar det bare et par sekunder fra han begynner igjen til orgasmen er et faktum.

Sånn gjør vi det! Kanskje det kan funke for flere?

Hørtes utrolig kjipt ut? Må du fingre deg selv altså? Glad jeg ikke har sånn kjæreste som deg...

Skrevet

Hørtes utrolig kjipt ut? Må du fingre deg selv altså? Glad jeg ikke har sånn kjæreste som deg...

Kjipt? Nei er du sprø?!? Det er jo helt supert! Enhver kvinne bør ta ansvar for sin egen orgasme spør du meg, og ikke bare ligge der passiv og vente! Vi er glad i misjonærstillingen, fordi man da kommer så "nær" hverandre på et vis, med muligheter for kyssing etc, så når det er på tide med orgasmer havner vi alltid i den. Og i misjonær har ikke han mulighet til å fingre meg, samtidig som jeg vet at jeg trenger direkte stimulans for å komme. Så da gjør jeg det selv. Og syns det fungerer helt utmerket!

:-)

Gjest Gro Isachsen, Sexpert
Skrevet

Det høres ut til at du kan ha problemer med å bygge oppspenningsnivået tilstrekkelig til at du får til å få orgasme. Spenningsnivået økes ved både fysiske og psykiske stimuli.

Sterkere fysiske stimuli kan du få ved for eksempel å bruke vibrator, der du i dag kanskje bruker fingrene.

Sterkere psykiske stimuli får du ved å analysere tenningsmønsteret ditt og finne ut hva som gjør at spenningen stiger. Hva slags sans(er) bruker du. Tilfør mer av det som tenner deg. Er det f.eks. erotisk litteratur. Finn ut hva som skjer når spenningen stiger og finn mer lignende stoff. Lykke til!

Gjest minimum jobb
Skrevet

Kjipt? Nei er du sprø?!? Det er jo helt supert! Enhver kvinne bør ta ansvar for sin egen orgasme spør du meg, og ikke bare ligge der passiv og vente! Vi er glad i misjonærstillingen, fordi man da kommer så "nær" hverandre på et vis, med muligheter for kyssing etc, så når det er på tide med orgasmer havner vi alltid i den. Og i misjonær har ikke han mulighet til å fingre meg, samtidig som jeg vet at jeg trenger direkte stimulans for å komme. Så da gjør jeg det selv. Og syns det fungerer helt utmerket!

:-)

Tullball at man skal ta ansvar for egen orgasme, det er jo bare noe man må om partneren er dårlig eller lat.

Det er faktisk ikke ensbetydene med å ligge passiv å ikke synes det er ok å måtte onanaere seg selv under samleie. Jeg får ikke vært mer aktiv enn jeg er, men min konsentrasjon dreier seg om hans kropp og felles nytelse akkurat som for han.

Hvis han hadde bare tenkt på seg selv, hadde jeg vel måttet, men heldigvis er det ikke slik. Hadde vært veldig kjipt om man bare skulle tenke på seg selv, og nærmest bare lå og onanerte oppå hverandre.. nei huff..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...