Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ok, nå har jeg spurt om det samme spørsmålet MANGE ganger uten å få et skikkelig svar.

Jeg har sikkert ikke formulert spørsmålet skikkelig, så jeg prøver igjen.

Jeg har fått soppinfeksjon i underlivet. Har tatt to canesten-kurer og er på bedringens vei. Så jeg trenger ingen råd om hvordan man forebygger infeksjonen. det jeg lurer på er:

- hvor lang tid tar det fra man begynner kuren til man er symptomfri?

- Hvis jeg ikke er symptomfri enda, kan jeg da smitte kjæresten min UTEN å ha samleie (for eksempel ved at kjønnene berører hverandre)?

Takk til den som måtte svare!

Hilsen Linda

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/150327-hjelp-meg-trenger-er-raskt-svar/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så vi kan ha sex uten samleie?

Det hadde ikke bekymret meg nei, hverken med eller uten samleie. Som det står på linken gladmor kom med så er det kun 15% av menn som utvikler soppinfeksjon, og jeg har aldri opplevd at det har smittet.

At et samleie e.l. kan irritere skjeden din slik at du får tilbakefall, er en annen sak. Det skjer uansett bare fåtallet.

Oralsex tror jeg kanskje at jeg ville holdt meg unna fordi bismak av medisin og ekstra utflod ikke er det lekreste jeg vet ..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...