Gå til innhold

Ærlig om pupper

Anbefalte innlegg

Gjest Louloudi
Skrevet

Som biseksuell jente må jeg si at små pupper kan være vel så opphissende som store. Første jenta jeg var til sengs med hadde veldig små pupper, den neste skikkelig store. Var ikke noe mer turn-on med de store enn de små snarere tvert imot. ;)

Gjest lllllo
Skrevet

Dersom du om ti år kunne ha snakket med deg selv slik du er nå, ville du sikkert ha sagt: Herligheten, du er jo fiiin!

Husker at jeg selv hadde mange komplekser som 18-25 åring, men når jeg ser bilder av meg selv, var jeg jo lekker!

Men jeg gikk toppløs på starnden, så sååå store komplekser hadde jeg antagelig ikke....bare ønsket meg bryster...

Og en solbrun kropp er fin uansett store eller små bryster.. Ut i sommersola med deg!!

Gjest kovac
Skrevet

Hei

Jeg har det samme problemet som deg, altså små pupper, samme størrelse høres det ut som. Jeg har også vurdert operasjon, men har kommet bort fra det. Har aldri likt å sole meg, verken med eller uten bikinioverdel på stranden. Grunnen til at jeg har gått bort fra tanken på operasjon er at jeg i likhet med deg er redd for å miste følelsen i puppene. Det ville da være helt fprferdelig, da vil jeg heller ha små pupper.

Nå har jeg funnet gode bh er med geleinnlegg som gjør at puppene mine ikke ser så små ut under klærne ( fås kjøpt hos Lindesx). Dessuten går jeg i undertøysforettninger og kjøper bikini ( eks. Dick & Daisy, ikke Hennes og Maurits eller Cubus ol.) Etterhvert har jeg begynt å godta at mine pupper ikke er større og syns faktisk at det er greitt. Mannen min bryr seg ikke, han sier at han liker de så da er det vel greitt! Håper du også blir fornøyd med dine med tiden, men jeg vet hvordan du har det, hadde altså store komplekser i mange år jeg også.

Skrevet

Han koser med dem, men slutter ikke å se på tv for å kose med meg bar han ser puppene liksom. Føler at store pupper lettere ville fremkalt den responsen om du skjønner?

Når vi har sex koser han mye med dem, siden jeg liker det godt.

Kan du gi meg eks på hva du kaller store og små pupper? Gjerne noen kjendiser, eller liknker?

Tror nemlig det jeg kaller store, er det du kaller normale, og det du kaller små er mye større enn det jeg har..

Det stemmer ikke at store pupper automatisk gir respons!!(jeg har store, veldig store..) Han er nok bare blitt vant til de, og det er vel ok å kunne dusje og skifte klær uten at kjæresten kommer løpende?

Virker som at det kanskje er kjæresten din som må bli flinkere med oppmerksomhet og komplimenter til deg...ikke at du skal putte silikon i puppene.

Skrevet

Jeg kaller alle som ha pupper for store eller svære jeg.. alle i friends har store, aguillera har store...

jeg har små.. sånn som gwen stefani

Gwen er utrolig sexy. Ingen tvil om det. At hun har små pupper har jeg lagt merke til, skal inrømme det.

Generelt vil jeg si at det å være sexy/tiltrekkende har ingenting med BH-strørrelse å gjøre. Gwen er et glimrende eksempel. Sexy går på utstråling og glimt i øyet.

Store pupper synes jeg ikke så mye om. Samantha, Pamela, Jordan.. usj. Det er ikke pupper, men monster-ballonger.

Avril Lavigne, det er hva jeg kaller fine pupper =)

Når vi først er ærlige, synes jeg du forventer mye av den stakkars mannen din.

Det er jo ikke sikkert han er "i humør" hver gang du gjør et forsøk. Og når du har fokus på med BH/uten BH/kløft eller ikke, er det enkelt å overse at det kanskje ikke har noe med saken å gjøre.

Hva er det han ser på TV når du forsøker forresten? Er det sport burde du nesten vært låst inne for terror, hehe.

Vanskelig valg å ta viser un dersøkelser tatt i forbindelse med EM nå. Heller fotball enn sex.

Jeg har selv et kompleks eller tre, og kjenner igjen det med å være på søken etter svar.

Så lenge dette "problemet" ikke blir en vesentlig del av deg og din selvfølelse synes jeg det er dumt å gjøre en "justering" av størrelsen.

Dersom dette er noe du tenker på flere ganger i uken, kanskje flere ganger om dagen, må du vurdere å gjøre et-eller-annet.

Komplekser kan være tunge å bære hvis usikkerheten blir for stor, og mam kan bli deprimert av mindre. Snakk med mannen din om det på rett tidspunkt. Ikke under sport eller i forbindelse med sex/kosing.

Må legge til at dette er kun ufaglærte meninger.

Gjest ErlingK
Skrevet

Hei

Jeg har det samme problemet som deg, altså små pupper, samme størrelse høres det ut som. Jeg har også vurdert operasjon, men har kommet bort fra det. Har aldri likt å sole meg, verken med eller uten bikinioverdel på stranden. Grunnen til at jeg har gått bort fra tanken på operasjon er at jeg i likhet med deg er redd for å miste følelsen i puppene. Det ville da være helt fprferdelig, da vil jeg heller ha små pupper.

Nå har jeg funnet gode bh er med geleinnlegg som gjør at puppene mine ikke ser så små ut under klærne ( fås kjøpt hos Lindesx). Dessuten går jeg i undertøysforettninger og kjøper bikini ( eks. Dick & Daisy, ikke Hennes og Maurits eller Cubus ol.) Etterhvert har jeg begynt å godta at mine pupper ikke er større og syns faktisk at det er greitt. Mannen min bryr seg ikke, han sier at han liker de så da er det vel greitt! Håper du også blir fornøyd med dine med tiden, men jeg vet hvordan du har det, hadde altså store komplekser i mange år jeg også.

Mannen din sier kanskje at han er fornøyd med puppene dine!!! Vel....han kikker nok på andre damer med større pupper osv. Menn er puppefikserte!!!

Gjest Jeg er bare den jeg er!
Skrevet

Mannen din sier kanskje at han er fornøyd med puppene dine!!! Vel....han kikker nok på andre damer med større pupper osv. Menn er puppefikserte!!!

Jeg lurer alltid på hvem som står bak slike teite kommentarer? En arrogant person må det vertfall være, for hva er liksom vitsen med å uttale seg slik? kjenner du hennes mann? alle menn er faktisk ikke like dumme som deg sant. Og selv om mangen menn er opptatt av pupper, så er det ikke alle som vil ha meloner heller, tror de fleste synes pupper er fine uansett str jeg.

Gjest kovac
Skrevet

Selvfølgelig gjør han det. Men jeg kan vell ikke forvente noe annet heller. Jeg kiker da også på andre menn selv om jeg er godt fornøyd med min egen!!

Skrevet

Gutter liker pupper, gutter liker store pupper, gutter liker små pupper. Personlig synes jeg ikke bigger = better. Tenk på puppene dine som diskrete, ikke små ;)

serendipity
Skrevet

Dersom du om ti år kunne ha snakket med deg selv slik du er nå, ville du sikkert ha sagt: Herligheten, du er jo fiiin!

Husker at jeg selv hadde mange komplekser som 18-25 åring, men når jeg ser bilder av meg selv, var jeg jo lekker!

Men jeg gikk toppløs på starnden, så sååå store komplekser hadde jeg antagelig ikke....bare ønsket meg bryster...

Og en solbrun kropp er fin uansett store eller små bryster.. Ut i sommersola med deg!!

He he.. Husker også selv at jeg følte med feit og "alt" var galt da jeg var ca. 15-16 år. Ser nå på bildene og jeg var jo faktisk ganske så flott.

Nå 15 kg, og 15 år senere er jeg ikke så veldig misfornøyd. Jammen godt man iallefall blir litt mer avslappet med årene :-)

Gjest gyyhkj
Skrevet

He he.. Husker også selv at jeg følte med feit og "alt" var galt da jeg var ca. 15-16 år. Ser nå på bildene og jeg var jo faktisk ganske så flott.

Nå 15 kg, og 15 år senere er jeg ikke så veldig misfornøyd. Jammen godt man iallefall blir litt mer avslappet med årene :-)

Samme som meg. Bare at DA var jeg syltynn og flatere... :-)

serendipity
Skrevet

Samme som meg. Bare at DA var jeg syltynn og flatere... :-)

Nemlig :-) Jeg var tynn med samme pupper som nå, nå er jeg 15 kg tyngre og med samme cup str. i Bh, puppene er bare litt slappere ...Men det har jeg sluttet å irritere meg over ;-)

Skrevet

Jeg synes små pupper er kjempesexy..., bær de med stolthet..:-)

Gjest bonita pupita
Skrevet

*hark_ kaffen i halsen her*

Alle i Friends har store pupper?

Nok en bekreftelse på at det meste her i livet er relativt...

Ja, er det ikke det jeg sier. I mine øyne og sammenliknet med mine har de store pupper.

De som snakker om store og små pupper her har nok et annet syn på saken. Sånn at når de mener små snakker de om sånne, som JEG ville sagt var store.

Når folk sa sier at små som deres er fine så er det mer enn jeg noensinne kunne fått. Det jeg har blir da i deres øyne mikroskopiske.. derfor blir det så dumt når folk sier små pupper er pent når de mener pupper jeg synes er store...

• 5 uker senere...
Gjest Tvenge
Skrevet

Selvfølgelig gjør han det. Men jeg kan vell ikke forvente noe annet heller. Jeg kiker da også på andre menn selv om jeg er godt fornøyd med min egen!!

Ja, men du gjør jo mer enn å kikke, eller?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...