Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest snuupii

Jeg hadde en spontanabort i begynnelsen av mai, ca 7-8 uker på vei. Da blødde jeg ca 14 dager. Gikk ikke på ultralyd fordi det sluttet jo å blø. I starten på juni fikk jeg mensen. Jeg blødde 4-5 dager og så trodde jeg det var slutt. Men nå har jeg blødd nesten annenhver dag i to uker, det tar slutt og så er det på an igjen. Er dette normalt?

Jeg ringte legen min forrige uke og ville ha henvisning til gynekolog for å sjekke, men han mente jeg skulle vente og se til neste mens hvordan den ble.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/150453-mensenbl%C3%B8dninger-etter-spontanabort/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Er du sikker på at du ikke igjen kan ha hatt en spontanabort? Hvis blødningen fortsetter, synes jeg du skal ta kontakt med legen igjen, stopper den opp er det greit. Ved smerter bør du søke lege (OBS betennelse eller graviditet utenfor livmor)

Vennlig hilsen Mette H Moen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...