Gjest tjohooo Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Dere følger ei jente hjem, hun blir mer og mer reservert jo mer dere nærmer dere, vrir seg unna, når dere stopper utenfor porten så kødder hun bare og har det travelt med å komme seg inn som en annen fjortis..hva tenker dere? "FJORTIS!"? "Faen,der ble det ikke noe på meg i kveld heller" eller "Hm, ja ja, kanskje hun bare har litt dårlig selvtillit og dårlige erfaringer, kanskje vi treffes senere..."? Stor fjortisnattakoZ from 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/150516-jaaa-gutter/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Vi tenker nok: Faen, der ble det ikke noe på meg i kveld. Luremus! Neida. Det kommer jo helt an på. Dersom dette er en jente vi har smårotet med hele kvelden, og hun løper av gårde inn døra så fort vi har fulgt henne hjem, og i tillegg virker såpass reservert at vi tror vi har gjort/sagt noe feil (vet jo hvordan jenter er. De tolker og analyserer ut av en annen verden), så hadde nok i hvert fall ikke jeg hatt håp om noe mer. Og jeg hadde nok også blitt litt småirritert på meg selv som var så tjukk i hue at jeg gadd å følge henne den lange veien hjem når jeg kunne sovet for halvannet time siden og har en 45 minutters gåtur foran meg. Alene. Men det kommer som sagt an på settingen. Hva du og han fyren har drevet med i kveld vet jeg jo ikke. Jeg har for øvrig fulgt jenter hjem bare for å være hyggelig også. Uten noe i tankene. Men jeg har også ufine minner om 20 kuldegrader og gentlemannen meg som var så tjukk i hue at jeg fulgte dama hjem i motsatt retning av der jeg bor, for så å bli med å gå tur med bikkja hennes (fortsatt i 20 kalde!), for så å få en klem og "vi sees nok en dag". Den slags er ikke gøy selv om man etter en times gåtur i 20 kuldegrader glemmer sex rett og slett fordi kølla er stiv, og da ikke på grunn av kåtskap. Jeg tror ikke vi tenker at "hun har hatt dårlige erfaringer tidligere". Ikke med mindre du sier det. Vi er ikke tankelesere. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/150516-jaaa-gutter/#findComment-960050 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tjohooo Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Vi tenker nok: Faen, der ble det ikke noe på meg i kveld. Luremus! Neida. Det kommer jo helt an på. Dersom dette er en jente vi har smårotet med hele kvelden, og hun løper av gårde inn døra så fort vi har fulgt henne hjem, og i tillegg virker såpass reservert at vi tror vi har gjort/sagt noe feil (vet jo hvordan jenter er. De tolker og analyserer ut av en annen verden), så hadde nok i hvert fall ikke jeg hatt håp om noe mer. Og jeg hadde nok også blitt litt småirritert på meg selv som var så tjukk i hue at jeg gadd å følge henne den lange veien hjem når jeg kunne sovet for halvannet time siden og har en 45 minutters gåtur foran meg. Alene. Men det kommer som sagt an på settingen. Hva du og han fyren har drevet med i kveld vet jeg jo ikke. Jeg har for øvrig fulgt jenter hjem bare for å være hyggelig også. Uten noe i tankene. Men jeg har også ufine minner om 20 kuldegrader og gentlemannen meg som var så tjukk i hue at jeg fulgte dama hjem i motsatt retning av der jeg bor, for så å bli med å gå tur med bikkja hennes (fortsatt i 20 kalde!), for så å få en klem og "vi sees nok en dag". Den slags er ikke gøy selv om man etter en times gåtur i 20 kuldegrader glemmer sex rett og slett fordi kølla er stiv, og da ikke på grunn av kåtskap. Jeg tror ikke vi tenker at "hun har hatt dårlige erfaringer tidligere". Ikke med mindre du sier det. Vi er ikke tankelesere. Har ikke smårotet, og det var ikke en omvei heller Endelig en snill, hyggelig forsiktig gutt.... grrrr hvor DUM går det an å bli..... Hvor søker man hvis man vil (/trenger å) begynne på 14 igjen? Folkeregisteret? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/150516-jaaa-gutter/#findComment-960054 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Har ikke smårotet, og det var ikke en omvei heller Endelig en snill, hyggelig forsiktig gutt.... grrrr hvor DUM går det an å bli..... Hvor søker man hvis man vil (/trenger å) begynne på 14 igjen? Folkeregisteret? Men dere har vel utvekslet telefonnummer? I så fall skal du jo aldri se bort fra at han ringer eller sender en sms, og hvis ikke kan du også gjøre det! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/150516-jaaa-gutter/#findComment-960058 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tjohooo Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Men dere har vel utvekslet telefonnummer? I så fall skal du jo aldri se bort fra at han ringer eller sender en sms, og hvis ikke kan du også gjøre det! Det er det verste med det hele, jeg panikket før vi kom så langt. Var jo livredd for at han skulle prøve å kysse meg eller noe, og jeg følte meg ikke helt på topp for å si det sånn...tragikomisk. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/150516-jaaa-gutter/#findComment-960060 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Det er det verste med det hele, jeg panikket før vi kom så langt. Var jo livredd for at han skulle prøve å kysse meg eller noe, og jeg følte meg ikke helt på topp for å si det sånn...tragikomisk. Men du vet vel hva han heter, kjenner noen som vet det, vet hvor han bor, eller noe i den duren? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/150516-jaaa-gutter/#findComment-960061 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tjohooo Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Men du vet vel hva han heter, kjenner noen som vet det, vet hvor han bor, eller noe i den duren? Vet hvor han bor, vet hva han heter til fornavn (men ikke hvordan det skrives) - og har sikkert glemt det til jeg våkner i morra, ææææææh så teit!! får bare satse på å være mer edru neste helg og se om jeg treffer på'n? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/150516-jaaa-gutter/#findComment-960063 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Vet hvor han bor, vet hva han heter til fornavn (men ikke hvordan det skrives) - og har sikkert glemt det til jeg våkner i morra, ææææææh så teit!! får bare satse på å være mer edru neste helg og se om jeg treffer på'n? Ja, hvis du vet hvor han pleier å gå ut så er kanskje det det beste, men dersom det er mulig for deg å finne navnet hans uten å snoke rundt i nabolaget hans og skremme livet av fyren, så er det jo ikke så ille å sende fyren en SMS heller! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/150516-jaaa-gutter/#findComment-960064 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tjohooo Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Ja, hvis du vet hvor han pleier å gå ut så er kanskje det det beste, men dersom det er mulig for deg å finne navnet hans uten å snoke rundt i nabolaget hans og skremme livet av fyren, så er det jo ikke så ille å sende fyren en SMS heller! han bor egentlig i en annen by, så han er ikke registrert på den adressen uansett. Jeg tror vi konkluderer med at jeg er en fjortis. (Og det er ikke første gang!) Jeg trenger kursing. Hvordan smiler man for eksempel sjarmerende med munnen full av kebab og hvitløksdressing? Er det i det hele tatt mulig? Hva gjør man når man går og slurper i seg og prøver å ikke søle alt for mye, og hjemfølgeren går og titter bort på en? Sukk!! Det skal ikke være enkelt, nei. Er det rart man ender opp med drittsekkene som bare tar seg til rette? Man vet da pkker ikke hva man skal gjøre når mye av initiativet plutsleig overlates til en selv 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/150516-jaaa-gutter/#findComment-960066 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 han bor egentlig i en annen by, så han er ikke registrert på den adressen uansett. Jeg tror vi konkluderer med at jeg er en fjortis. (Og det er ikke første gang!) Jeg trenger kursing. Hvordan smiler man for eksempel sjarmerende med munnen full av kebab og hvitløksdressing? Er det i det hele tatt mulig? Hva gjør man når man går og slurper i seg og prøver å ikke søle alt for mye, og hjemfølgeren går og titter bort på en? Sukk!! Det skal ikke være enkelt, nei. Er det rart man ender opp med drittsekkene som bare tar seg til rette? Man vet da pkker ikke hva man skal gjøre når mye av initiativet plutsleig overlates til en selv Det er sånn vi snille gutta har det hele tiden. Det er jo nærmest forventet at vi skal ta framstøtet til noe mer. Men det er ikke alltid vi gjør det, fordi vi ikke vet om dere vil noe, og vi har heller ikke lyst til å være en av disse som maser og maser og maser. Når det gjelder kebaben er ikke det noe problem. En bytur uten kebab er fullstendig meningsløst, og det er nok noe han forstår. Men du har rett i at det ikke skal være enkelt, for det er det aldri! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/150516-jaaa-gutter/#findComment-960068 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tjohooo Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Det er sånn vi snille gutta har det hele tiden. Det er jo nærmest forventet at vi skal ta framstøtet til noe mer. Men det er ikke alltid vi gjør det, fordi vi ikke vet om dere vil noe, og vi har heller ikke lyst til å være en av disse som maser og maser og maser. Når det gjelder kebaben er ikke det noe problem. En bytur uten kebab er fullstendig meningsløst, og det er nok noe han forstår. Men du har rett i at det ikke skal være enkelt, for det er det aldri! Det er ikke kebaben, det er også den forbaska vinden, og det forbaska håret, og alt i en virvelvind OPPI kebaben, og desperate hender som prøver å stryke vekk håret og tørke vekk sausen fra kinnene sånn passe ubemerket. Men nå er det vel ikke videre sjarmerende med røde fylleøyne uansett, så jeg var vel fortapt uansett Han tok jo initiativ da.. vræl... vel skitt au, jeg er da ikke klar for et nytt forhold uansett. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/150516-jaaa-gutter/#findComment-960069 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tjohooo Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Det er ikke kebaben, det er også den forbaska vinden, og det forbaska håret, og alt i en virvelvind OPPI kebaben, og desperate hender som prøver å stryke vekk håret og tørke vekk sausen fra kinnene sånn passe ubemerket. Men nå er det vel ikke videre sjarmerende med røde fylleøyne uansett, så jeg var vel fortapt uansett Han tok jo initiativ da.. vræl... vel skitt au, jeg er da ikke klar for et nytt forhold uansett. og skrev jeg forhold? ok... vel, forhold. Jeg tar selvfølgelig ikke med meg ukjente gutter hjem bare for sånn en gangs skyld sånn haha stakkars...følger en jente hjem og så tenker hun forhold, ditt og datt... nei, nei.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/150516-jaaa-gutter/#findComment-960070 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Det er ikke kebaben, det er også den forbaska vinden, og det forbaska håret, og alt i en virvelvind OPPI kebaben, og desperate hender som prøver å stryke vekk håret og tørke vekk sausen fra kinnene sånn passe ubemerket. Men nå er det vel ikke videre sjarmerende med røde fylleøyne uansett, så jeg var vel fortapt uansett Han tok jo initiativ da.. vræl... vel skitt au, jeg er da ikke klar for et nytt forhold uansett. Du tenker på mye dumt nå. Du vet hvordan det er hvis du har drukket for mye, våknet dagen etter med lettere fyllenerver fordi du husker alt det dumme du sa. Du er overbevist om at alle også husker alt det dumme du sa, og at du snakket alt for høyt. Men de andre husker ikke dette. De er mer opptatt av seg selv og alt det dumme de sa og gjorde, og hvor sinnssykt høyt de snakket alt for åpent om personlige ting inne på pubben. De har lagt like mye merke til tingene du har hengt deg opp i og ha sagt, som du har hengt deg opp i det de har sagt. Altså husker man bare det dumme man selv har sagt og gjort. Ikke det andre har sagt og gjort. Og sånn er det selvsagt her også. Du kliner til med en destruktiv tankegang som ikke hører noe sted hjemme, for han la helt sikkert ikke merke til disse bagatellene. Vi gutter gjør ikke det. Vi bryr oss da ikke om at du sølte litt kebab, om håret ditt har løftet seg 30 cm. over hodet og fått det til å se ut som om du har en Marge Simpson-greie gående, og har vi mot all formodning sett det så synes vi det bare er søtt. Og dette med røde øyne har vi i hvert fall ikke lagt merke til, og har vi gjort det tror vi sikkert det skulle være sånn! Så du må slutte å være så kritisk til deg selv og disse bagatellene her. Det er bare du som har lagt merke til det. Og hører du ikke fra han er det sikkert ikke fordi du så ut som Don King på hue, men fordi du aldri gav han nummeret ditt. Det er det eneste dumme du gjorde i kveld, men på den annen side er det egentlig ikke sååå dumt det heller. Nå slipper du tross alt å gå og vente på at fyren skal ringe, og lure på hvorfor han ikke ringer hvis han mister nummeret ditt. Du har om ikke annet hatt det hyggelig med en fyr, og det betyr at du er på vei etter et kjipt brudd. Altså har det ikke skjedd noe annet enn positive ting i kveld, så du kan slutte med disse destruktive tankene med engang. Fyren likte deg garantert når han fulgte deg hjem! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/150516-jaaa-gutter/#findComment-960071 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 og skrev jeg forhold? ok... vel, forhold. Jeg tar selvfølgelig ikke med meg ukjente gutter hjem bare for sånn en gangs skyld sånn haha stakkars...følger en jente hjem og så tenker hun forhold, ditt og datt... nei, nei.... Som skrevet: Du tenker for mye! Tror for øvrig ikke helt på deg. Innerst inne er du nok litt glad for at du kunne fått deg noe om du ville. En fyr var interessert i deg, han syntes du var pen, han likte faktisk så godt å snakke med deg at han fulgte deg hjem! Dette gjør deg selvsagt glad. I tillegg er du litt stolt over at du ikke kastet deg over det første og det beste som dukket opp, men ble kjent med en hyggelig fyr helt platonisk. Så slutt med dette destruktive pjattet! (Det er grusomt hvor moralsk og fornuftig jeg kan være i ny og ne. Blir nesten skremt av meg selv...): 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/150516-jaaa-gutter/#findComment-960072 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tjohooo Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Du tenker på mye dumt nå. Du vet hvordan det er hvis du har drukket for mye, våknet dagen etter med lettere fyllenerver fordi du husker alt det dumme du sa. Du er overbevist om at alle også husker alt det dumme du sa, og at du snakket alt for høyt. Men de andre husker ikke dette. De er mer opptatt av seg selv og alt det dumme de sa og gjorde, og hvor sinnssykt høyt de snakket alt for åpent om personlige ting inne på pubben. De har lagt like mye merke til tingene du har hengt deg opp i og ha sagt, som du har hengt deg opp i det de har sagt. Altså husker man bare det dumme man selv har sagt og gjort. Ikke det andre har sagt og gjort. Og sånn er det selvsagt her også. Du kliner til med en destruktiv tankegang som ikke hører noe sted hjemme, for han la helt sikkert ikke merke til disse bagatellene. Vi gutter gjør ikke det. Vi bryr oss da ikke om at du sølte litt kebab, om håret ditt har løftet seg 30 cm. over hodet og fått det til å se ut som om du har en Marge Simpson-greie gående, og har vi mot all formodning sett det så synes vi det bare er søtt. Og dette med røde øyne har vi i hvert fall ikke lagt merke til, og har vi gjort det tror vi sikkert det skulle være sånn! Så du må slutte å være så kritisk til deg selv og disse bagatellene her. Det er bare du som har lagt merke til det. Og hører du ikke fra han er det sikkert ikke fordi du så ut som Don King på hue, men fordi du aldri gav han nummeret ditt. Det er det eneste dumme du gjorde i kveld, men på den annen side er det egentlig ikke sååå dumt det heller. Nå slipper du tross alt å gå og vente på at fyren skal ringe, og lure på hvorfor han ikke ringer hvis han mister nummeret ditt. Du har om ikke annet hatt det hyggelig med en fyr, og det betyr at du er på vei etter et kjipt brudd. Altså har det ikke skjedd noe annet enn positive ting i kveld, så du kan slutte med disse destruktive tankene med engang. Fyren likte deg garantert når han fulgte deg hjem! Ja ikke sant "Tenk positivt"...jess! (prøver) og så du da, som har anstrengt deg og skrevet et så flott og langt et svar som var så utrolig på sin plass...og jeg som bare skummer igjennom fordi jeg bare sitter og svimer...lol...trøtt og full og virkelig på tide å legge seg Men takk i allefall... jeg skal lese det på nytt i morgen Nå skal jeg sove! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/150516-jaaa-gutter/#findComment-960073 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Ja ikke sant "Tenk positivt"...jess! (prøver) og så du da, som har anstrengt deg og skrevet et så flott og langt et svar som var så utrolig på sin plass...og jeg som bare skummer igjennom fordi jeg bare sitter og svimer...lol...trøtt og full og virkelig på tide å legge seg Men takk i allefall... jeg skal lese det på nytt i morgen Nå skal jeg sove! Det å legge seg høres ut som en fryktelig god ide! Selv får jeg drøye den i et par timer. Men sov godt! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/150516-jaaa-gutter/#findComment-960074 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tjohooo Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Som skrevet: Du tenker for mye! Tror for øvrig ikke helt på deg. Innerst inne er du nok litt glad for at du kunne fått deg noe om du ville. En fyr var interessert i deg, han syntes du var pen, han likte faktisk så godt å snakke med deg at han fulgte deg hjem! Dette gjør deg selvsagt glad. I tillegg er du litt stolt over at du ikke kastet deg over det første og det beste som dukket opp, men ble kjent med en hyggelig fyr helt platonisk. Så slutt med dette destruktive pjattet! (Det er grusomt hvor moralsk og fornuftig jeg kan være i ny og ne. Blir nesten skremt av meg selv...): (er vel ikke akkurat noen regel at interesserte gutter synes jenta er pen, da.. så lenge de tror de har en sjans er vel det ofte det som teller, eller hur Så det har jeg egentlig aldri tatt som et kompliment... men ... uansett...) Ja jeg blir imponert jeg også, det er jo som å høre en gammel klok dame fortelle meg det jeg trenger å høre Tenker nok absolutt for mye, det var ikke så ille at akkurat den situasjonen var så flau egentlig, det var mest det at jeg ANER VIRKELIG IKKE hvordan jeg skal takle slike situasjoner i framtiden Jeg er virkelig grønn på det området... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/150516-jaaa-gutter/#findComment-960075 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tjohooo Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Det å legge seg høres ut som en fryktelig god ide! Selv får jeg drøye den i et par timer. Men sov godt! Ju tu 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/150516-jaaa-gutter/#findComment-960076 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrxx Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Settingen betyr noe her, men hvis det har vært et vanlig bekjentskap en kveld hadde jeg ikke lagt opp til å få meg litt. Men ønsket å vært koselig og fulgt henne hjem i håp om å bli bedre kjent med henne ved en senere anledning. Hadde hun oppført seg slik som du beskriver hadde jeg gitt opp hele dama i ettertid. Hadde ikke giddet å brukt tid på noen som gir meg signaler om at hun ønsker å komme seg inn fort som faen. Hadde nok ikke tatt noe mer kontakt, hvis hun ikke hadde gjort det. Bruker ikke tid på noen som ikke gir meg gjensidig interesse eller respekt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/150516-jaaa-gutter/#findComment-960099 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrxx Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Vi tenker nok: Faen, der ble det ikke noe på meg i kveld. Luremus! Neida. Det kommer jo helt an på. Dersom dette er en jente vi har smårotet med hele kvelden, og hun løper av gårde inn døra så fort vi har fulgt henne hjem, og i tillegg virker såpass reservert at vi tror vi har gjort/sagt noe feil (vet jo hvordan jenter er. De tolker og analyserer ut av en annen verden), så hadde nok i hvert fall ikke jeg hatt håp om noe mer. Og jeg hadde nok også blitt litt småirritert på meg selv som var så tjukk i hue at jeg gadd å følge henne den lange veien hjem når jeg kunne sovet for halvannet time siden og har en 45 minutters gåtur foran meg. Alene. Men det kommer som sagt an på settingen. Hva du og han fyren har drevet med i kveld vet jeg jo ikke. Jeg har for øvrig fulgt jenter hjem bare for å være hyggelig også. Uten noe i tankene. Men jeg har også ufine minner om 20 kuldegrader og gentlemannen meg som var så tjukk i hue at jeg fulgte dama hjem i motsatt retning av der jeg bor, for så å bli med å gå tur med bikkja hennes (fortsatt i 20 kalde!), for så å få en klem og "vi sees nok en dag". Den slags er ikke gøy selv om man etter en times gåtur i 20 kuldegrader glemmer sex rett og slett fordi kølla er stiv, og da ikke på grunn av kåtskap. Jeg tror ikke vi tenker at "hun har hatt dårlige erfaringer tidligere". Ikke med mindre du sier det. Vi er ikke tankelesere. Trodde du hadde gitt deg her? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/150516-jaaa-gutter/#findComment-960100 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.