Gjest Mille234 Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Hei, lurer på om noen kan hjelpe meg litt. Bruker p-pillen trionetta. Vanligvis skulle jeg sluttet med dem på den torsdagen som var, men siden jeg ikke ville ha mensen denne helgen fortsatte jeg på nytt brett. Nå har jeg tatt 3 tabletter fra det nye brettet. Det jeg lurer på nå er hva jeg gjør videre? Jeg kan godt få mensen nå så kan jeg bare slutte idag? eller må jeg fortsette til torsdag? når skal jeg isåfall begynne igjen? og kan jeg begynne på det brettet som jeg har tatt av allerede? Har nemlig ikke bruksanvisningen her så kan ikke se på den. Har utsatt mensen en gang før og det ble bare tull. Det er viktig at ikke noe blir usikkert for meg siden jeg har kjæreste og ønsker ikke barn. Vi er heller ikke noe glad i å bruke kondom. Jeg er veldig takknemlig på svar:) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/150550-trenger-litt-hjelp-med-dette/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.