Gå til innhold

Han er så snill, men det føles feil

Anbefalte innlegg

Gjest lettere_forvirret

Nok en gang har jeg gått på en fyr som har blitt veldig glad i meg.

Men det er noe som ikke stemmer. Jeg føler meg invadert. Han skal være så snill og god at jeg føler meg kvalt. Jeg får følelsen av at det dreier seg utelukkende om han og ikke om meg. Som om han blir oppslukt av hvor snill og god han kan være. Derfor får jeg ikke til å bli glad og forelsket når han sier hvor store følelser han har for meg.

Jeg har dypt og inderlig ønsket en kjæreste som brydde seg og var snill, men det blir for mye, dette her. Jeg får følelsen av at det er noe som ikke stemmer. Han er for intens. Hva mener dere?

Fortsetter under...

Gjest lettere_forvirret

Jenter vil ikke ha snille gutter, det er vel opplest og vedtatt.

JO, men jeg føler at han er for intens og at det er noe feil. Ingen er vel som en hund av natur. Jeg føler meg kvalt. Han har begynt å bli veldig sjalu også, enda vi er ikke sammen. Jeg trodde jeg var interessert, men nå synes jeg bare det er ubehagelig. I går begynte han å gråte når han snakket om de han hadde vært avstands-forelsket i tidligere. Jeg sa jeg ikke ville fungere som psykolog. Jeg føler han suger ut av meg alt jeg har!

JO, men jeg føler at han er for intens og at det er noe feil. Ingen er vel som en hund av natur. Jeg føler meg kvalt. Han har begynt å bli veldig sjalu også, enda vi er ikke sammen. Jeg trodde jeg var interessert, men nå synes jeg bare det er ubehagelig. I går begynte han å gråte når han snakket om de han hadde vært avstands-forelsket i tidligere. Jeg sa jeg ikke ville fungere som psykolog. Jeg føler han suger ut av meg alt jeg har!

Dette innlegget som kom som et tillegg til det første gjorde at jeg ikke ble i tvil om hva du bør gjøre. Kom deg ut av dette.

Høres ut som om han spiller mye på følelsene dine, setter deg i en knipe du har vanskelig for å komme deg ut av fordi du hele tiden vil føle skyld. Alt du gjør vil bli brukt negativ mot deg etter hvert. Sjalusi og gråte over følelser så tidlig i fasen og i tillegg er overstrømmende snill blir garantert ikke bra. Hvordan tror du han blir når dere har vært sammen en stund? Han vil bryte deg ned og alt du gjør vil være galt.

Bryt ut mens du kan.

Annonse

Gjest Menst jeg venter på sommeren

Det har egentlig ikke begynt. Jeg er så usikker. Også på min egen dømmekraft.

Om du ikke føler at dette er rett, så skal du ikke la deg "tvinges" inn i noe som du ikke i bunn og grunn vil...

Skal ikke analysere her (selv om jeg har lyst) men kansje du rett og slett burde avslutte det hele før det har begynt... siden du ikke vil eller ikke vil;) skjønner?

Gjest lille rosinen

Jeg mener du burde fortelle ham det. Si at du føler det blir for intenst. Prøv å skap litt mer rom og avstand mellom dere så du får puste.

Dette trenger ikke være så håpløst. Med unntak av min nåværende kjæreste har jeg hatt store kvaler hver gang jeg har gått inn i et nytt forhold. Men jeg har gitt det tid og ting har falt mer på plass etterhvert.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...