Gå til innhold

Hvilket webhotell bør jeg velge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen min har ei hjemmeside på geocities. Nå begynner det etter hvert å bli trangt om plassen og vi vurderer å leie plass på webhotell. Vi har .tk domene som vi fortsatt vil bruke. Har sett på litt forskjellig nå og har funnet noen som ser interessante ut; www.b-one.net og www.hostean.net. Sistnevnte har kommet best ut i test på www.samlet.info. Har noen erfaring med noen av disse? Eller kanskje noen har andre forslag. Vi har ikke lyst til å betale all verden da siden er en hobby.

Fortsetter under...

Gjest Kengun.com
Skrevet

STYR UNNA b-one.net! Jeg hadde selv 3 websider hos dem og jeg hadde problemer fra "første" dag. som regel får man hva man betaler for, og hva får man idag for 9,- pr. mnd? ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...