Gå til innhold

Avstandsforhold

Gjest hvorfor skal kjærligheten være så komplisert?

Anbefalte innlegg

Gjest hvorfor skal kjærligheten være så komplisert?

Hva gjør vi når vi er i avstandsforhold, vel lenge nå, og ikke har mulighet til å treffes ofte, og krangler en del, stort sett småkrangling, pga at vi ikke får truffet hverandre så ofte vi vil,men når vi treffes har vi det supert?

Det gjør så vont når vi krangler sånn, og vi skulle gjerne truffet hverandre mer,men pga diverse årsaker er ikke det mulig. Vi elsker hverandre og vil ikke slå opp,men det er til tider utrolig vanskelig å ha det sånn..

Han betyr alt for meg, og jeg vil ikke mista han,for han er den klart "beste" personen jeg noen gang har truffet..

Vil ikke miste han..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/150600-avstandsforhold/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Elextra

Avstandsforhold går sjelden bra over lang tid. Så om du virkelig ønsker et ordentlig forhold, bør en av dere (alt. begge) snarest mulig flytte på dere. Det er en sjanse å ta, med hensyn på jobb, bolig m.m., men livet er vel for kort til å la være, om dere elsker hverandre?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/150600-avstandsforhold/#findComment-960916
Del på andre sider

Avstandsforhold går sjelden bra over lang tid. Så om du virkelig ønsker et ordentlig forhold, bør en av dere (alt. begge) snarest mulig flytte på dere. Det er en sjanse å ta, med hensyn på jobb, bolig m.m., men livet er vel for kort til å la være, om dere elsker hverandre?

Jeg er i samme sitasjon som deg, bor i Danmark i forbindelse med studie, har bodd her et år nå, og skal bo her i 3 og 1/2 år til. Min kjære bor hjemme i Norge. Det kan være hardt til tider, men vi er begge innstilt på at dette skal gå bra.

Noen ganger er det hardt, spesielt når savnet er størst. Var en periode hvor det gikk dårlig, ble irritert på han av ingenting, og vi kranglet om småting på telefonen. Men fant fort ut av at om det skal gå, må vi være positive og ikke henge oss opp i småting. Og det positive er jo at vi er som nyforelska hver gang vi møtes, og det er jo helt herlig:) Se på det positive i det, dere blir ihvertfall ikke lei hverandre ;)

Vi har vært sammen i 5 og 1/2 år, så vi kjenner hverandre så utrulig godt, og vet hvor vi har hverandre hen. Jeg kunne aldri ha tenkt meg et liv uten han.

Så tenk positivt, se hva dere har foran dere. Visst det er mye krangling, blir det enda vanskeligere å være så langt fra hverandre, og det kan være lettere å gi opp.. Så ikke heng dere opp i småting, da blir bare ondt verre. Ta det som en utfordring, overlever forholdet den lange avstanden, klarer dere det meste.

Lykke til! :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/150600-avstandsforhold/#findComment-961110
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...