Gjest hvorfor skal kjærligheten være så komplisert? Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Hva gjør vi når vi er i avstandsforhold, vel lenge nå, og ikke har mulighet til å treffes ofte, og krangler en del, stort sett småkrangling, pga at vi ikke får truffet hverandre så ofte vi vil,men når vi treffes har vi det supert? Det gjør så vont når vi krangler sånn, og vi skulle gjerne truffet hverandre mer,men pga diverse årsaker er ikke det mulig. Vi elsker hverandre og vil ikke slå opp,men det er til tider utrolig vanskelig å ha det sånn.. Han betyr alt for meg, og jeg vil ikke mista han,for han er den klart "beste" personen jeg noen gang har truffet.. Vil ikke miste han.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/150600-avstandsforhold/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Avstandsforhold går sjelden bra over lang tid. Så om du virkelig ønsker et ordentlig forhold, bør en av dere (alt. begge) snarest mulig flytte på dere. Det er en sjanse å ta, med hensyn på jobb, bolig m.m., men livet er vel for kort til å la være, om dere elsker hverandre? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/150600-avstandsforhold/#findComment-960916 Del på andre sider Flere delingsvalg…
crf Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Avstandsforhold går sjelden bra over lang tid. Så om du virkelig ønsker et ordentlig forhold, bør en av dere (alt. begge) snarest mulig flytte på dere. Det er en sjanse å ta, med hensyn på jobb, bolig m.m., men livet er vel for kort til å la være, om dere elsker hverandre? Jeg er i samme sitasjon som deg, bor i Danmark i forbindelse med studie, har bodd her et år nå, og skal bo her i 3 og 1/2 år til. Min kjære bor hjemme i Norge. Det kan være hardt til tider, men vi er begge innstilt på at dette skal gå bra. Noen ganger er det hardt, spesielt når savnet er størst. Var en periode hvor det gikk dårlig, ble irritert på han av ingenting, og vi kranglet om småting på telefonen. Men fant fort ut av at om det skal gå, må vi være positive og ikke henge oss opp i småting. Og det positive er jo at vi er som nyforelska hver gang vi møtes, og det er jo helt herlig:) Se på det positive i det, dere blir ihvertfall ikke lei hverandre Vi har vært sammen i 5 og 1/2 år, så vi kjenner hverandre så utrulig godt, og vet hvor vi har hverandre hen. Jeg kunne aldri ha tenkt meg et liv uten han. Så tenk positivt, se hva dere har foran dere. Visst det er mye krangling, blir det enda vanskeligere å være så langt fra hverandre, og det kan være lettere å gi opp.. Så ikke heng dere opp i småting, da blir bare ondt verre. Ta det som en utfordring, overlever forholdet den lange avstanden, klarer dere det meste. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/150600-avstandsforhold/#findComment-961110 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.