Gå til innhold

Hjelp meg litt...

Anbefalte innlegg

Gjest beslutningsvegring

Ser at det ikke bare er meg som er grønn når det gjelder dating og div. "etikette" i den forbindelse.

Jeg føler meg utrolig fjortis og aner ikke hvordan jeg skal forholde meg til dette.

For 1 år siden brøt jeg ut av et 7 år langt forhold med "psykopat" og jeg er livredd for å havne i samme situasjon igjen, spesielt fordi jeg har barn å ta hensyn til.

Jeg er nok derfor meget reservert, er veldig forsiktig med å gi for sterkt uttrykk for mine følelser, fordi jeg er redd for å bli misbrukt og fordi jeg er redd for at forelskelsen skal gjøre meg blind.

Når jeg liker en fyr, tenker jeg automatisk at han må det være noe galt med, grunnet min forhistorie med menn (jeg har også vært i andre destruktive forhold).

Jeg traff denne mannen for en mnd siden. Har vært på 2 alenedater, samt hatt noen sporadiske treff..stått på butikken og pratet på vei hjem fra jobb osv...

Jeg har 3 barn og fri annnehver helg, han har 2 barn som bor hos moren sin.

Først tenker jeg: hvordan i all verden skal jeg få tid til å treffe denne mannen, uten å blande inn ungene...i ukedagene er alt så travelt og jeg er sliten og trett.

Jeg har ikke så mye tid for meg selv heller, så frihelgene ønsker jeg å bruke på litt andre ting enn han også...

Og når det kommer til sex..

Hvor lenge skal man vente...jeg er ikke den som hopper til sengs første kvelden, selv om jeg har aldri så lyst..men hvor lenge er det egentlig naturlig å vente..?

Sikkert ikke noe fasitsvar på det...men føler jo at i det øyeblikket vi går til sengs, så er vi på en måte mye mer involvert....

Vi er 28 og 30 år gamle..og jeg må jo si jeg synes han har vært veldig tålmodig med meg da...men har mest lyst til bare å slippe meg løs og ha vill og hemningsløs sex...men noe stopper meg..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/150663-hjelp-meg-litt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest beslutningsvegring

Du har kjent ham en mnd og synes han har vært kjempetålmodig som ikke har forlangt sex? Kjære deg... Er du viktig for ham så har han det ikke travelt han heller. Bli kjent først!

Jeg uttrykte meg kanskje uklart.

Jeg tenkte ikke på sex, men at han fortsatt er interessert i meg...da jeg har gitt han noe uklare signaler med hensyn til om jeg er interessert eller ikke.

Han tok det opp med meg, akkurat det, at han følte jeg ikke gav noe tilbake,som kunne indikere nettopp det.

Jeg føler det inni meg, men er veldig forsiktig med å uttrykke for mye, da jeg er redd for å skape for høye forventninger, siden jeg er sånn i tvil.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/150663-hjelp-meg-litt/#findComment-961649
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...