Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere er utrolig heldige, vet dere det?! Ta aldri en kjæreste for gitt..tenk bare hvor heldige er! Jeg ville gitt alt for en kjæreste nå:)

Hilsen en som har endel forhold bak seg, og vet hvor herlig det er;)

Skrevet

Jeg er helt enig med deg. Ikke ta kjæresten for gitt.

Jeg separerte meg idag, jeg. Etter kona's ønske.

Hun elsker meg like høy som hun har gjort hele tiden, sier hun. Jeg elsker henne også like høyt. Og hun har hatt det veldig godt i 11 år og ikke manglet noe som helst. Vi har aldri tatt hverandre for gitt, og alltid vært der for hverandre. Hun har ikke funnet en annen heller.

Allikevel separerer hun seg for at hun i 7 dager har manglet denne "Mannemannen min, så godt der er å se deg" - følelsen når hun ser meg.

Det kom som et svært sjokk.

Hun brukte 5 dager på å bestemme seg.

Det hender også at jeg ikke får denne god-følelsen hver gang jeg ser henne, men den kommer alltid igjen etter en liten stund.

Nei, ikke ta partneren for gitt. Tenk alltid på hvor utrolig heldig man er!

Gjest 31 og singel
Skrevet

Jeg er helt enig med deg. Ikke ta kjæresten for gitt.

Jeg separerte meg idag, jeg. Etter kona's ønske.

Hun elsker meg like høy som hun har gjort hele tiden, sier hun. Jeg elsker henne også like høyt. Og hun har hatt det veldig godt i 11 år og ikke manglet noe som helst. Vi har aldri tatt hverandre for gitt, og alltid vært der for hverandre. Hun har ikke funnet en annen heller.

Allikevel separerer hun seg for at hun i 7 dager har manglet denne "Mannemannen min, så godt der er å se deg" - følelsen når hun ser meg.

Det kom som et svært sjokk.

Hun brukte 5 dager på å bestemme seg.

Det hender også at jeg ikke får denne god-følelsen hver gang jeg ser henne, men den kommer alltid igjen etter en liten stund.

Nei, ikke ta partneren for gitt. Tenk alltid på hvor utrolig heldig man er!

Ja, dere er heldige som har funnet den rettte. Selv er jeg 31 år og ennå ikke funnet mannen i livet mitt. Vet ikke om jeg noen gang vil gjøre det. Orker ikke bruke så mye energi på dating og sjekking lenger nå som årene går.

petter smart
Skrevet

Ja, dere er heldige som har funnet den rettte. Selv er jeg 31 år og ennå ikke funnet mannen i livet mitt. Vet ikke om jeg noen gang vil gjøre det. Orker ikke bruke så mye energi på dating og sjekking lenger nå som årene går.

Leste du innleggene deres?

Gjest Elextra
Skrevet

Det er sant - det er altfor lett å ta sin kjære som en selvfølge! *sender en sms til min mann*

Gjest 31 og singel
Skrevet

Leste du innleggene deres?

Ja, hvorfor spør du?

petter smart
Skrevet

Ja, hvorfor spør du?

Du skriver at de er heldige som har funnet den rette, men begge skriver jo at de er singel nå. Pat33 hadde nettopp separert seg.

Gjest 31 og singel
Skrevet

Du skriver at de er heldige som har funnet den rette, men begge skriver jo at de er singel nå. Pat33 hadde nettopp separert seg.

Det var til de som hadde funnet den rette. Jeg hang meg på deres meninger om at de som har funnet den rette er heldige.

Gjest vil ikke ha kjæreste nå
Skrevet

Slik trenger det da ikke være. Etter en del forhold bak meg,føler ikke behov for å være sammen med noen nå. Når jeg ser på de av mine venner som er i samboerforhold må jeg si det går kaldt nedover ryggen på meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...