Gjest 81 Skrevet 21. juni 2004 Skrevet 21. juni 2004 Dere er utrolig heldige, vet dere det?! Ta aldri en kjæreste for gitt..tenk bare hvor heldige er! Jeg ville gitt alt for en kjæreste nå Hilsen en som har endel forhold bak seg, og vet hvor herlig det er;) 0 Siter
pat33 Skrevet 21. juni 2004 Skrevet 21. juni 2004 Jeg er helt enig med deg. Ikke ta kjæresten for gitt. Jeg separerte meg idag, jeg. Etter kona's ønske. Hun elsker meg like høy som hun har gjort hele tiden, sier hun. Jeg elsker henne også like høyt. Og hun har hatt det veldig godt i 11 år og ikke manglet noe som helst. Vi har aldri tatt hverandre for gitt, og alltid vært der for hverandre. Hun har ikke funnet en annen heller. Allikevel separerer hun seg for at hun i 7 dager har manglet denne "Mannemannen min, så godt der er å se deg" - følelsen når hun ser meg. Det kom som et svært sjokk. Hun brukte 5 dager på å bestemme seg. Det hender også at jeg ikke får denne god-følelsen hver gang jeg ser henne, men den kommer alltid igjen etter en liten stund. Nei, ikke ta partneren for gitt. Tenk alltid på hvor utrolig heldig man er! 0 Siter
Gjest 31 og singel Skrevet 21. juni 2004 Skrevet 21. juni 2004 Jeg er helt enig med deg. Ikke ta kjæresten for gitt. Jeg separerte meg idag, jeg. Etter kona's ønske. Hun elsker meg like høy som hun har gjort hele tiden, sier hun. Jeg elsker henne også like høyt. Og hun har hatt det veldig godt i 11 år og ikke manglet noe som helst. Vi har aldri tatt hverandre for gitt, og alltid vært der for hverandre. Hun har ikke funnet en annen heller. Allikevel separerer hun seg for at hun i 7 dager har manglet denne "Mannemannen min, så godt der er å se deg" - følelsen når hun ser meg. Det kom som et svært sjokk. Hun brukte 5 dager på å bestemme seg. Det hender også at jeg ikke får denne god-følelsen hver gang jeg ser henne, men den kommer alltid igjen etter en liten stund. Nei, ikke ta partneren for gitt. Tenk alltid på hvor utrolig heldig man er! Ja, dere er heldige som har funnet den rettte. Selv er jeg 31 år og ennå ikke funnet mannen i livet mitt. Vet ikke om jeg noen gang vil gjøre det. Orker ikke bruke så mye energi på dating og sjekking lenger nå som årene går. 0 Siter
petter smart Skrevet 22. juni 2004 Skrevet 22. juni 2004 Ja, dere er heldige som har funnet den rettte. Selv er jeg 31 år og ennå ikke funnet mannen i livet mitt. Vet ikke om jeg noen gang vil gjøre det. Orker ikke bruke så mye energi på dating og sjekking lenger nå som årene går. Leste du innleggene deres? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 22. juni 2004 Skrevet 22. juni 2004 Det er sant - det er altfor lett å ta sin kjære som en selvfølge! *sender en sms til min mann* 0 Siter
Gjest 31 og singel Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 Leste du innleggene deres? Ja, hvorfor spør du? 0 Siter
petter smart Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 Ja, hvorfor spør du? Du skriver at de er heldige som har funnet den rette, men begge skriver jo at de er singel nå. Pat33 hadde nettopp separert seg. 0 Siter
Gjest 31 og singel Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 Du skriver at de er heldige som har funnet den rette, men begge skriver jo at de er singel nå. Pat33 hadde nettopp separert seg. Det var til de som hadde funnet den rette. Jeg hang meg på deres meninger om at de som har funnet den rette er heldige. 0 Siter
Gjest vil ikke ha kjæreste nå Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 Slik trenger det da ikke være. Etter en del forhold bak meg,føler ikke behov for å være sammen med noen nå. Når jeg ser på de av mine venner som er i samboerforhold må jeg si det går kaldt nedover ryggen på meg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.