Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, det er liksom slik da...

Han er 6 år eldre enn meg, har ikke egne barn, glad i barn/mine...

Glad i dyr, blir gjerne med på sammenkomster og selskaper selvom det er mye kjerringskravvel...

Som meg glad i søtsaker :)

Liker å shoppe (det er dog ikke jeg så glad i)

Rolig, avbalansert, har humor og humør...Hans ro roer meg som er turbo...

Sender meg de fineste meldinger med de søteste kallenavn...

God i senga, noe uerfaren, men slikker meg med glede ustoppelig lenge...gir meg mange orgasmer...vil gi meg alt jeg ønsker i senga, tenner på alt...

Ryddig grei økonomi, eget hus, bil, jobb...

Skikkelig handyman...hjelper meg med ting og tang hjemme...

Ser bra ut, normalt pen, meget fine øyne...

Stolt av meg, snakker stolt om meg til venner og bekjente...sier han elsker meg...

Skryter av maten min, synes jeg er flink, kreativ, sendt fra himmelen...

Okey...jeg lurer på...hvor i helskotten er det negative da ???

Hmmmmm...eller har jeg bare endelig vært heldig med valget ?

Ingen tvil om at jeg nyter iallefall :)

Gjest siste og endelig bud
Skrevet

Å fan nå ble jeg skuffa. Trodde du auksjonerte han bort.......

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det får da faen skjæra meg være måte på i forhold til å forsøke å konstruere og tenkte ut problemer! :)

Gjest Draco
Skrevet

Sånne menn finnes mange av..det er bare så synd dere damer alltid velger de som er motsatt av det som er beskrevet.. And why is that?!

Gleder meg til jeg får meg dame, da skal jeg være akkurat slik som typen til Rubia....skulle jo bare mangle;)

Skrevet

Du er altfor forelsket til å se noe negativt. Men det kommer, det kommer:-)

petter smart
Skrevet

Han er helt sikkert homo. Så mye flaks kan du bare ikke ha ;-)

Skrevet

Han er ikke drittsekk nok! Før eller siden så vil du ha noe barskere, litt mer drittsekkfyr med perfekt kropp og utseende. Selv om du vet at han du har nå er bedre. That's life...

Skrevet

Han er ikke drittsekk nok! Før eller siden så vil du ha noe barskere, litt mer drittsekkfyr med perfekt kropp og utseende. Selv om du vet at han du har nå er bedre. That's life...

Å nei du...tror ikke det.

Er til dels enig med deg at for snillt kan bli for mye.

Min forrige partner var det snilleste, men så myk at jeg ikke klarte lenger.

Denne er like snill men du og du å mer mannfolk, og han lar seg nok ikke herse med.

Dessuten er jeg voksen og vet at gresset ikke er grønnere på andre siden, slik at jeg faller for aura og ikke utseende først og fremst...men han er da slettes ikke ille å se på han da :)

Skrevet

Han er helt sikkert homo. Så mye flaks kan du bare ikke ha ;-)

He he...han er ikke homo, det kan jeg love deg ja...

Kanskje har jeg endelig hatt skikkelig flaks...har hatt min del av "elendige" partnere, det kan jeg love deg.

;)

Skrevet

Du er altfor forelsket til å se noe negativt. Men det kommer, det kommer:-)

Klart vi alle har negative sider, han som jeg, og de vil nok dukke opp etterhvert.

Dog går ryktene på bøgda at typen er noe av det snilleste og mest alrighte som finnes...det hørte jeg over et år før jeg grabba tak in :)

Jeg er dessuten såpass voksen at turbotiden var over på et par dager...nå er det rolige, gode følelser.

Og vi snakker mye...om alt...opptil 8-9 timer på terrassen i solen med kaffen...slå den a ;)

Skrevet

Sånne menn finnes mange av..det er bare så synd dere damer alltid velger de som er motsatt av det som er beskrevet.. And why is that?!

Gleder meg til jeg får meg dame, da skal jeg være akkurat slik som typen til Rubia....skulle jo bare mangle;)

Fint at det finnes flere av dem...for det er desverre mange av dem andre også ;)

Jeg har hatt min porsjon av de dårlige så jeg håper jeg har skutt blink her da...

Hvorfor vi plukker de råe ? Ja, si det...

Selv har jeg hatt litt psykopat, utroskap og sånn diverse...og slikt ser man jo ikke med det første da :)

Vær snill gutt du når du får deg fruntimmer...vi liiiiiker det ;)

Skrevet

Det får da faen skjæra meg være måte på i forhold til å forsøke å konstruere og tenkte ut problemer! :)

Blææææ ;)

*ler*

Skrevet

Å fan nå ble jeg skuffa. Trodde du auksjonerte han bort.......

Ååååå neiiii duuuu....den dærre lar jeg ikke gå under hammeren så fort nei ;)

Gjest Menst jeg venter på sommeren
Skrevet

WOW hvor fant du ham?;)

Du har vel funnet en av tusen;) eller millioner....

Syntes du skal nyte det jeg, også heller ta det som det kommer, han har nok feil han slik som alle andre, men det behøver ikke bety at han har de aller største feilene:)

Kos deg du:)

Skrevet

WOW hvor fant du ham?;)

Du har vel funnet en av tusen;) eller millioner....

Syntes du skal nyte det jeg, også heller ta det som det kommer, han har nok feil han slik som alle andre, men det behøver ikke bety at han har de aller største feilene:)

Kos deg du:)

Ja, jeg har visseligen vært heldig denne gangen tror jeg...

Klart vi alle har våre negative sider, og de kommer vel fram etterhvert.

Men jeg tror ikke det er så store saker i vente for å si det sånn...har hørt masse positivt på bøgda om ham i over et år før jeg grabba tak in :)

Han er naboen faktisk...og har vært innom på kaffe i ny og ne...han har hatt et godt øye til meg i over et år men trodde aldri han skulle være så heldig å få meg som han sier...* sjarmert *

Jeg derimot har vært for opptatt av skole og diverse men plutselig en dag her ba jeg ham på middag på kvelden...så fikk jeg lyst på et ons for første gang i mitt liv...og så gikk det bare fremover.

Han er jo bare såååååå god da...kjøper fugtighetskrem av beste merke når han ser at krukka mi begynner å bli tom ol.

Får håpe jeg endelig har skutt gullfuglen...føler det...og han sier det om meg...så da er det vel bare fryd og gammen da ;)

Skrevet

Klart vi alle har negative sider, han som jeg, og de vil nok dukke opp etterhvert.

Dog går ryktene på bøgda at typen er noe av det snilleste og mest alrighte som finnes...det hørte jeg over et år før jeg grabba tak in :)

Jeg er dessuten såpass voksen at turbotiden var over på et par dager...nå er det rolige, gode følelser.

Og vi snakker mye...om alt...opptil 8-9 timer på terrassen i solen med kaffen...slå den a ;)

Da er det bare å slappe av og ikke bekymre deg om noe som helst:-)) Jenter har jo for vane for å gruble og tolke ting ihjel. Det er drepen for oss menn.

Sett deg ned og nyt mannen bekymringsløst:-))

Lykke til:-)

Skrevet

Da er det bare å slappe av og ikke bekymre deg om noe som helst:-)) Jenter har jo for vane for å gruble og tolke ting ihjel. Det er drepen for oss menn.

Sett deg ned og nyt mannen bekymringsløst:-))

Lykke til:-)

Takk skal du ha :)

Joda, jeg nyyyyyyter jeg...innlegget var litt spøkefullt ment da...

Han er en skikkelig godbit og jeg nyter i fulle drag ;)

Fin uke fortsatt til deg.

Gjest Big Mac
Skrevet

Hm... skummelt.

I god DOL-tradisjon råder jeg deg til å dumpe han!

;-)

Skrevet

Hm... skummelt.

I god DOL-tradisjon råder jeg deg til å dumpe han!

;-)

Hehe...er blond (og enda blondere etter å ha stipet det i dag)...men ikke såååå dum...

*Griper tak med nebb og klør*

Gjest Big Mac
Skrevet

Hehe...er blond (og enda blondere etter å ha stipet det i dag)...men ikke såååå dum...

*Griper tak med nebb og klør*

Pass deg for de stripene... blondine-molekylene synker ned i hårrøttene, og siver inn i hjernebarken etter bare et par dager.

Vips så er du blond både inni og utenpå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...