67 modell Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Da kom mensen.Alt håp er ute. Jeg er så fortvilet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/150731-shit/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikkemorennå, men snart Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Uff, så urettferdig!!!! Føler virkelig med deg!! Som jeg har skrevet tidligere så måtte jeg opp i 7 forsøk før jeg lykkes, og det var i Danmark hos Maigaard. Hvis jeg var deg, ville jeg spurt legene som behandlet deg om du har seigt/hardt skall på eggene dine. Jeg hørte selv i en bisetning av en norsk lege at jeg hadde det. Dette opplyser de ikke om, siden de ikke kan gjøre noe med dette i Norge!!! Eggene vil nemlig da ha problemer med å "klekke" for deretter å feste seg. Jeg fikk foretatt hatching i Danmark og da gikk det på første forsøk. Dette har jeg hørt at flere andre også har opplevd. Så ikke gi opp. Har du råd og anledning så reis til Danmark, de er kjempeflinke og hyggelige!!!! Klem 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/150731-shit/#findComment-961528 Del på andre sider Flere delingsvalg…
67 modell Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 Uff, så urettferdig!!!! Føler virkelig med deg!! Som jeg har skrevet tidligere så måtte jeg opp i 7 forsøk før jeg lykkes, og det var i Danmark hos Maigaard. Hvis jeg var deg, ville jeg spurt legene som behandlet deg om du har seigt/hardt skall på eggene dine. Jeg hørte selv i en bisetning av en norsk lege at jeg hadde det. Dette opplyser de ikke om, siden de ikke kan gjøre noe med dette i Norge!!! Eggene vil nemlig da ha problemer med å "klekke" for deretter å feste seg. Jeg fikk foretatt hatching i Danmark og da gikk det på første forsøk. Dette har jeg hørt at flere andre også har opplevd. Så ikke gi opp. Har du råd og anledning så reis til Danmark, de er kjempeflinke og hyggelige!!!! Klem Hei ikkemorennå,men snart! Jeg har tatt det opp med legen,men han sa at det ikke er bevist at hatching hjelper.!!? Jeg prøver så klart alt.Hvordan kommer man seg lettest til Maigaard fra Oslo?Har lest om det på internett. Takk for svar. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/150731-shit/#findComment-961616 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikkemorennå, men snart Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Hei ikkemorennå,men snart! Jeg har tatt det opp med legen,men han sa at det ikke er bevist at hatching hjelper.!!? Jeg prøver så klart alt.Hvordan kommer man seg lettest til Maigaard fra Oslo?Har lest om det på internett. Takk for svar. Hei! Vi tok fergen fra Kr.sand til hirtshals, og da var det 2 timer og kjøre til århus. Ellers så er jeg sikker på at det går en ferge fra Oslo til Hirthals. Det er lurt å bestille en hotellpakke gjennom Color Line. Det blir mye rimeligere. Vi bodde på et hotell som het Royal,. Vet at de også har samarbeid med et til SAS hotell. Vi betalte ca kr.6000 for reise og opphold. Vi var der da i 6 dager. Århus var en kjempekoselig by. Vet at det også går fly til Århus, men jeg tror da at du må mellomlande i Køben (er ikke sikker....) Du har rett i at de ikke har bevis på at hatching fungerer, men de synes å merke at langt flere blir gravid hvis problemet er "litt høy alder" samt evt tykt skall. Det skader iallefall ikke. En annen ting som er positivt er at de ikke har ventetid, og man føler seg IKKE som man er på samlebånd. Jeg har ALDRI iløpet av de årene jeg har vært på dette forumet hørt noe negativt om dem! Ønsker deg MASSSE lykke til!! Klem 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/150731-shit/#findComment-961656 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikkemorennå, men snart Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Hei! Vi tok fergen fra Kr.sand til hirtshals, og da var det 2 timer og kjøre til århus. Ellers så er jeg sikker på at det går en ferge fra Oslo til Hirthals. Det er lurt å bestille en hotellpakke gjennom Color Line. Det blir mye rimeligere. Vi bodde på et hotell som het Royal,. Vet at de også har samarbeid med et til SAS hotell. Vi betalte ca kr.6000 for reise og opphold. Vi var der da i 6 dager. Århus var en kjempekoselig by. Vet at det også går fly til Århus, men jeg tror da at du må mellomlande i Køben (er ikke sikker....) Du har rett i at de ikke har bevis på at hatching fungerer, men de synes å merke at langt flere blir gravid hvis problemet er "litt høy alder" samt evt tykt skall. Det skader iallefall ikke. En annen ting som er positivt er at de ikke har ventetid, og man føler seg IKKE som man er på samlebånd. Jeg har ALDRI iløpet av de årene jeg har vært på dette forumet hørt noe negativt om dem! Ønsker deg MASSSE lykke til!! Klem ..at da jeg kom ned der så snakket jeg litt med den ene sykepleieren, Bente. Huner visstnok både homeopat/refleksolog. Hun gav meg noe som på folkemunnet ble kalt for "fosterklister". Det var et homeopatisk preparat. Det var bevist at de som hadde abortert, eller vanskeligheter med å holde på fosterert hadde en meget positiv effekt av å ta en del dråper av dette (husker ikke hva det het...) Jeg begynte samme dag som egguthenting, og fortsatte til flasken var tom etter ca en mnd. Vil også nevne at egguthentingen gikk som en drøm. Jeg tok ut 15 egg og hadde ikke vondt. Jeg tok på meg, og gikk rett på 6 timers shopping med mannen min;-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/150731-shit/#findComment-961665 Del på andre sider Flere delingsvalg…
septus Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Dette var skikkelig kjedelig. Nå må bare tiden gå og det man kan trøste seg med er at når man får det litt på avstand så blir det bedre. Hvis du/dere orker og har anledning kan man prøve igjen, Kan ikke annet enn å støtte deg i denne perioden og tenk på at du absolutt ikke er alene. Jeg har nettopp også gjennomført et forsøk som også gikk shit. Lykke til ved evt. nytt forsøk og ta vare på deg selv i sommer. Vedr. Danmark så kunne jeg tenkte med det selv. Har 1 forsøk igjen i Norge (pluss fire i fryseren), men hvis det ikke går er det absolutt aktuelt. Klem... tenker på deg... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/150731-shit/#findComment-961671 Del på andre sider Flere delingsvalg…
snutte1365380601 Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Ja det er noe dritt når det går rett i dass.Bare ikke gi opp.Var ganske så lei hele opplegget i Norge,følte meg som et nr i rekken og at de ikke var så ivrig på å hjelpe.Så neste stopp ble Danmark,ciconia i Århus.Var som å komme til himmelen;at er bare så perfekt der.Der gjør de alt for å hjelpe deg.Hadde å hardt skall,men problemet var egglederne.De fyltes med veske som tømmtes gjennom livmoren,så alt ble skylt ut.Da det ble oppdaget,opererte jeg de bort og det ble full klaff på neste forsøk.Dette er noe de her i Norge ikke har vært så mye borti,har jeg forstått.Fikk en datter etter 9 forsøk og i slutten av mnd drar jeg til ciconia for søskenforsøk,mitt 10 forsøk.Så ikke gi opp,det finnes hjelp å få) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/150731-shit/#findComment-961727 Del på andre sider Flere delingsvalg…
67 modell Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 ..at da jeg kom ned der så snakket jeg litt med den ene sykepleieren, Bente. Huner visstnok både homeopat/refleksolog. Hun gav meg noe som på folkemunnet ble kalt for "fosterklister". Det var et homeopatisk preparat. Det var bevist at de som hadde abortert, eller vanskeligheter med å holde på fosterert hadde en meget positiv effekt av å ta en del dråper av dette (husker ikke hva det het...) Jeg begynte samme dag som egguthenting, og fortsatte til flasken var tom etter ca en mnd. Vil også nevne at egguthentingen gikk som en drøm. Jeg tok ut 15 egg og hadde ikke vondt. Jeg tok på meg, og gikk rett på 6 timers shopping med mannen min;-) Dette høres bare helt fantastiskt ut.Hyggelig å høre at det ser ut til å virkefor noen.Lykke til videre.Hold oss oppdatert. Skal sjekke ut danmark,kanskje vi drar til høsten.Takk igjen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/150731-shit/#findComment-962062 Del på andre sider Flere delingsvalg…
67 modell Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 Ja det er noe dritt når det går rett i dass.Bare ikke gi opp.Var ganske så lei hele opplegget i Norge,følte meg som et nr i rekken og at de ikke var så ivrig på å hjelpe.Så neste stopp ble Danmark,ciconia i Århus.Var som å komme til himmelen;at er bare så perfekt der.Der gjør de alt for å hjelpe deg.Hadde å hardt skall,men problemet var egglederne.De fyltes med veske som tømmtes gjennom livmoren,så alt ble skylt ut.Da det ble oppdaget,opererte jeg de bort og det ble full klaff på neste forsøk.Dette er noe de her i Norge ikke har vært så mye borti,har jeg forstått.Fikk en datter etter 9 forsøk og i slutten av mnd drar jeg til ciconia for søskenforsøk,mitt 10 forsøk.Så ikke gi opp,det finnes hjelp å få) Hei Sutte! Det er sånne som deg som får meg til å gå videre.Det er stor respekt i det å prøve så mange ganger.Da må det bare gå med oss også!!Lykke til med neste forsøk,og takk for svar. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/150731-shit/#findComment-962071 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tidl kul Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Dette høres bare helt fantastiskt ut.Hyggelig å høre at det ser ut til å virkefor noen.Lykke til videre.Hold oss oppdatert. Skal sjekke ut danmark,kanskje vi drar til høsten.Takk igjen Vil også underskkrive på at de på Maigaard er HELT fantastiske!! Bente er en knupp, er visst soneterapeut tror jeg. Vi lyktes på vårt 4 forsøk (3. på Maigaard) og er idag mor til tvillingjenter på 8 mnd! Århus er en fantastisk by. Vi tok ferge fra Larvik og bodde på hotell Marselis ved havet, nydelig. Fikk akupunktur før og etter insetting av egg på klinikken, noe jeg tror gjorde susen, hvem vet. Ikke gi opp! Lykke til videre. Klem kul 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/150731-shit/#findComment-963394 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.