petter smart Skrevet 22. juni 2004 Skrevet 22. juni 2004 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=231645 Dette er vel litt ekstremt. Menn sier jo at de misliker silikon. Hva kommer de til å si når de oppdager at puppene er bekledd med titan? 0 Siter
darma Skrevet 22. juni 2004 Skrevet 22. juni 2004 Skrekk o' gru! Nei takk.. Minner meg om den der filmen... parodien på James Bond, der hun berta skyter med puppa!!*s* 0 Siter
Gjest malun Skrevet 22. juni 2004 Skrevet 22. juni 2004 "Slik hevder dr. Ziya Saylan (55) fra Düsseldorf at han kan oppfylle kvinners drøm om å unngå hengepupper" Kvinners drøm, du. Ja, det er det eneste jeg drømnmer om, i hvert fall. Hadde Martin Luther King vært kvinne, vet vi at den kjente "I have a dream"-talen ville handlet om noe ganske annet. For øvrig må det bli ganske hardt å ligge på magen? 0 Siter
Molly Mandy Skrevet 22. juni 2004 Skrevet 22. juni 2004 Fikk litt følelsen av å sitte med hønsenetting i puppa. Hmm... Neitakk. Men de ble riktig fine, det skal de ha! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 22. juni 2004 Skrevet 22. juni 2004 Hmmm, resultatet var nå i det minste bra! 0 Siter
shandy Skrevet 22. juni 2004 Skrevet 22. juni 2004 Hmmm, resultatet var nå i det minste bra! Bra? Hun i midten så jo helt pervers ut. Så ikke bra ut før heller altså, men.... Før: slenge puppene over skuldra. Etter: putte dem under armene. Så ikke mye naturlig ut, men hver sin smak. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 22. juni 2004 Skrevet 22. juni 2004 Bra? Hun i midten så jo helt pervers ut. Så ikke bra ut før heller altså, men.... Før: slenge puppene over skuldra. Etter: putte dem under armene. Så ikke mye naturlig ut, men hver sin smak. Jeg registrerer nå at jeg så fullstendig feil på bildene. Jeg trodde "før" bildet var det til venstre, mens det i midten var etter første inngrep (jeg leste ikke teksten...), og til høyre var resultatet. Men jeg ser jo nå at det er tre forskjellige damer og at "før"-resultatet står øverst, mens "etter"-resultatet står nederst. Da ble det plutselig ikke spesielt bra lenger. Men hvis det hadde vært sånn jeg tenkte så hadde det vært råbra! 0 Siter
shandy Skrevet 22. juni 2004 Skrevet 22. juni 2004 Jeg registrerer nå at jeg så fullstendig feil på bildene. Jeg trodde "før" bildet var det til venstre, mens det i midten var etter første inngrep (jeg leste ikke teksten...), og til høyre var resultatet. Men jeg ser jo nå at det er tre forskjellige damer og at "før"-resultatet står øverst, mens "etter"-resultatet står nederst. Da ble det plutselig ikke spesielt bra lenger. Men hvis det hadde vært sånn jeg tenkte så hadde det vært råbra! Begynte egentlig å lure på deg der ja Lønner seg å ikke være for rask i avtrekkeren 0 Siter
Gjest flommen Skrevet 22. juni 2004 Skrevet 22. juni 2004 Jeg registrerer nå at jeg så fullstendig feil på bildene. Jeg trodde "før" bildet var det til venstre, mens det i midten var etter første inngrep (jeg leste ikke teksten...), og til høyre var resultatet. Men jeg ser jo nå at det er tre forskjellige damer og at "før"-resultatet står øverst, mens "etter"-resultatet står nederst. Da ble det plutselig ikke spesielt bra lenger. Men hvis det hadde vært sånn jeg tenkte så hadde det vært råbra! Dette viser at du BARE ser på puppene, og ikke på resten... ; ) 0 Siter
shandy Skrevet 22. juni 2004 Skrevet 22. juni 2004 Dette viser at du BARE ser på puppene, og ikke på resten... ; ) Det var vel ikke stort annet enn pupper å se på heller der. 0 Siter
Gjest flommen Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 Det var vel ikke stort annet enn pupper å se på heller der. De hadde nokså forskjellige kropper selv om bare torsoen vistes. 0 Siter
shandy Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 De hadde nokså forskjellige kropper selv om bare torsoen vistes. Torsoen "Der det ikke lenger er subjektet som begjærer, men objektet som forfører. Jean Baudrillard" Vel, vel. God natt. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 Dette viser at du BARE ser på puppene, og ikke på resten... ; ) Der har du et poeng! Men jeg må innrømme at jeg bare blingset på disse. De eneste småfine puppene der er puppene øverst til høyre, og de er jo til og med "før"-pupper. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.