Gå til innhold

Fataserer eller drømmer du?

Anbefalte innlegg

Gjest Practize

Skjer det at dere fantaserer eller drømmer om tidligere sexpartnere når dere er i nye forhold? Event. hvor lenge kan slike ting foregå?

Kan slike fantasier komme frem under selve akten med ny partner eller når som helst?

Har ikke gjort dette selv, men jeg mistenker dama mi for å gjøre det. Greit å vite om det er 'normalt' liksom :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/15076-fataserer-eller-dr%C3%B8mmer-du/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Practize

Jeg fantaserer hele tiden om det--ja.

Synts ikke der er noe galt i det.

Går bort? Aldri håper jeg :-)))

mvh.tina t.

Rart spør du meg.

Hva med den gangen du sier feilt navn eller noe sånt midt i fantasien din? Det er ikke noe kjekt for partneren men hver sin smak.

Kanskje det er jeg som er sær, men jeg fantaserer veldig sjelden (omtrent aldri) om _reelle_ personer. Hverken ex'er eller nåværende får som regel være med i miramix' drømmer:-) Jeg skaper mine egne figurer med ansikter jeg ikke har "tatt" fra andre steder.

Kan ha noe med min sjenanse å gjøre - har trøbbel med å fantasere om noen og se dem dagen etter:-)

(skjønt kjæresten blir mer og mer inkludert etterhvert...bare så det er sagt - I've found love! *skryte* :-)

Jeg er sammen med en alle tiders gutt nå jeg og har det bra seksuelt. Var sammen med en annen gutt før han som jeg hadde det spesielt bra med, vi var veldig like hva gjelder sex. Jeg har overhodet ingen følelser for denne gutten nå, men allikevel tenker jeg tilbake på hva vi hadde sammen. Blir opphisset av å tenke på det, men klarer å styre unna tankene når jeg er sammen med kjæresten min.

Ser ikke noe galt i å tenke tilbake på det, det er jo han jeg er sammen med nå jeg vil ha, ingen andre.

Forskjell på fantasi og virkelighet.

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Jeg er sammen med en alle tiders gutt nå jeg og har det bra seksuelt. Var sammen med en annen gutt før han som jeg hadde det spesielt bra med, vi var veldig like hva gjelder sex. Jeg har overhodet ingen følelser for denne gutten nå, men allikevel tenker jeg tilbake på hva vi hadde sammen. Blir opphisset av å tenke på det, men klarer å styre unna tankene når jeg er sammen med kjæresten min.

Ser ikke noe galt i å tenke tilbake på det, det er jo han jeg er sammen med nå jeg vil ha, ingen andre.

Forskjell på fantasi og virkelighet.

Det er ikke uvanlig. Gode elskere kan være noen skikkelige drittsekker i andre sammenhenger, og omvendt, snille, gode og fine gutter kan være lite tess i senga.

Da blir det er dilemma, særlig hvis man har kos med den gutten man liker og så fantaserer hele tiden om den andre man hadde det så skjønt med, men som det ellers var godt å bli kvitt.

Jeg har ikke noe godt råd å gi deg. Du får bare glede deg over fantasiene, de gir deg tross alt noe positivt.mange må ty til slike fantasier for å opprettholde den seksuelle spenningen. De fantaserer om en annen person enn den de i øyeblikket ligger med.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...