Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest våteMeg

Dette her er for meg et mega problem og fører til at jeg ikke tørr ha sex igjen..

Jeg blir så altfor våt når jeg har samleie-har ingen kontroll over det i det hele tatt.

Jeg har alltid vært plaget av mye utflod, og må gå med truseinnlegg døgnet rundt. -(Jeg har ingen sykdommer eller noe.)

-Jeg har akkurat komt ut av et forhold som kanskje ble litt ødelagt pga sexlivet våres. Fordi jeg blir altfor våt så kjenner ikke han noe friksjon og ville derfor ofte ha analsex isteden-noe jeg ikke er særlig fan av..

-Har prøvd å ha tampong i før samleie, men heller ikke det funker-blir like våt. Og så må vi alltid ligge på et par håndklær for at madrassen ikke skal bli søkkvåt..

Æsj, dette er kjempe flaut og hindrer meg i å våge å finne nye sexpartnere. Jeg trodde liksom at det skulle gå seg til med åra - at når den første spenningen med sex forsvant litt så ville jeg bli tørrere, men neida..

Hjelp meg!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/150769-altfor-v%C3%A5t/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lille rosinen

Går du på p-piller eller noe slikt? Å bytte merke KAN hjelpe faktisk. Jeg har mer utflod nå når jeg bruker p-ring enn når jeg brukte p-piller.

Kanskje du skulle trent musklene dine der nede litt? Det finnes hjelpemidler for sånt i tillegg til knipeøvelser. Men det har kjæresten min mer peiling på tror jeg. Han har snakket om noen kuler og greier... Men hevder jeg ikke trenger det, så da har jeg ikke lagret den informasjonen...

Ellers så vet jeg ikke! At du blir våt er jo i seg selv ikke noe problem, da får man bare tørke litt da :-) Men verre hvis det blir for lite friksjon pga det...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/150769-altfor-v%C3%A5t/#findComment-961777
Del på andre sider

Uansett om du har en sykdom eller ei så bør du ta deg en tur til legen.

Du sier du får ødelagt både forhold og sexliv pga dette og da er det et så stort problem at det bør gjøres noe med.

Det kan være at det er en løsning for deg så bestill deg en time med en gang.

Knipeøvelser er uansett bra å trene på, til glede for begge parter og til gode for din egen kropp for fremtiden.

Til opplysning så har ikke jeg hørt om jenter som har så mye utflod at de har disse problemene.

Lykke til.

Hilsen...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/150769-altfor-v%C3%A5t/#findComment-961893
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...