Gå til innhold

er han homo?bifil?

Anbefalte innlegg

Gjest jaudagauda
Skrevet

Min sexpartner.. Vi er ikke sammen, har vært litt fram og tilbake mellom oss i 3 år nå..

Han er en herlig mann, er kjempeglad i han, men vi begge er vel for glad i singel livet til å være sammen.

Han er veldig god i senga.. har ikke møtt noen som er bedre.

Vi har prøvd anal sex noen gange, men som oftest har jeg trukket meg etter ei stund.. Han liker at jeg koser med rompa hans.

For ikke lenge siden ville han ha meg med på trekant sammen med en kompis av han.

Det går et rykte her i bygda/byen vår, at han har hatt seksuell omgang med en fyr. Men jeg nekter jo å tro dette da. Han som han skal ha hatt det med legger seg etter alle damene rundt omkring her.. men jeg vet ikke for sikkert...

tør liksom ikke å spørre han..

vet dette ble litt dumt.. men huff...

Skrevet

Neida, jeg skal kommme med et mer seriøst svar.

Det er absolutt ingen nødvendighet at man liker menn selv om man liker rompa til jenta si.

Og om ryktene er sanne, det er veldig vanskelig å bedømme for noen av oss som leser.

Det kan godt hende han har eksperimentert litt med sex med folk av diverse kjønn, uten at man trenger å være homo av den grunn. Selv om jeg kanskje skulle finne på å ha sex med ei jente en gang betyr ikke det at jeg er lesbisk. Men er kanskje litt nærmere bifil enn andre? Det finnes nok grader av bifilitet...

Siden det ikke er et seriøst forhold mellom dere kan jeg ikke tro han er homo, jeg tror ingen homo ville blitt i et "kun sex-forhold", men mange vil kanskje fortsette et "ordentlig" forhold, pga andre omstendigheter.

Skrevet

Kan hende han er bifil eller at han er seksuelt leken og nysgjerrig og med p ådet meste.

Enten det eller at det er usanne rykter om han.

Det med at han liker analsex og å bli stimulert bak tyder ikke på noe bifilt/homoseksuelt. Det er vanlig blant heterofile også.

Har han sagt noe om hvordan han ser for seg en trekant sammen med en mann til da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...