Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Du får unnskylde meg, men jeg har lest tråden her, og jeg har småledd litt for meg selv.

Du er 36 år, klart du begynner å få hetta ang. barn, men slik du holder på nå, presser du han du er sammen med, og det eneste du oppnår er at han blir enda mer i tvil, og trekker seg enda lenger unna.

NÅ! er du klar, og da SKAL jo han skjønne det med en gang og være enig.

Egentlig så skjønner jeg ikke folk i det hele tatt, som begynner å tenke på unger først når de er 36 - men det er mitt personlige syn.

Det kan jo være mange grunner til at du ikke har villet, eller kunnet få unger før, men så plutselig har du fått det for deg - og da rimelig intenst også. Virker nærmest som om du har fått panikk og ikke klarer å tenke fornuftig i det hele tatt. Ei heller på han du er sammen med, her er det bare dine ønsker som teller.

Reagerte også på det du skrev her:

"Er så i tvil om jeg skal gjøre det slutt, men vi har bestilt en ukes ferie nå om ett par uker så jeg må jo holde ut til det ..."

Jaja sier jeg bare. DU må holde ut i to uker til, for å få med deg en ferie. Vedig bra utgangspunkt for en vellykket tur (overhode ikke).

Tenk om han visste hva du skrev her, tror du han hadde vært veldig ivrig etter å få barn med deg da, eller i det hele tatt vurdert det. Spørs om du ikke hadde sett ryggen hans på vei ut av døra - for godt.

Jeg skriver ikke dette for å være ekkel, men det virker som om du er så opphengt i DEG og DINE behov, at du ikke greier å se noen ting klart.

Fortsetter under...

Er du sikker på at du er glad i han da, og ikke bare vil ha en far til barna dine?...

Ikke gift deg med han fordi du ønsker å bli gift, har gjort samme tabbe selv og er skilt i dag med krangling om barn og samvær... Så vent til du er sikker!

Er nå samboer med verdens fineste mann, og vi har hele tiden sagt rett ut hva vi mente om hverandre og ville med forholdet. Ingen som fikk "panikk" eller ville vente eller trakk seg tilbake osv.

Føler at denne fyren er litt usikker, hvis han virkelig ville ha deg og var glad i deg så hadde han ikke hatt problem er med å si og vise deg det!

Har en venninne som er på samme sted som deg, og hun driver også og overanalyserer alt. Hvor lang tid bør hun vente før hun ringer tilbake hvis han har ringt, hvordan spille kostbar slik at han blir mer interessert osv osv...

Hvis det er ekte følelser trenger man ikke noe spill! Man trenger aldri være redd for å virke for ivrig eller masete, for hvis den andre vil ha deg like mye så er han jo bare glad for at du ringer fem ganger om dagen! :-)

Men, prøv å ikke sammenligne deg selv med venninnene dine, jeg vet det er vanskelig, men vent heller på den rette som virkelig vil ha DEG.

Synes heller ikke at det er urimelig at du stiller litt krav, det er klart det er bortkastet tid å være med en som egentlig ikke er sikker på følelsene sine.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...