Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vi var så heldige å få klaff på vårt forsøk.Men jeg regner med at det ikke blir en selvfølge at neste mann kommer av seg selv. Når kan ytre et ønske om neste mann ?? får man det, sånn uten videre når en har hatt ett velykket forsøk fra før ?

Bare lurer jeg...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/150931-s%C3%B8sken-fors%C3%B8k-n%C3%A5r-da/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest siwidi

I og med egenbetalingssystemet som er innført så skal det ikke være spesielle restriksjoner på søskenforsøk. Man får tre nye forsøk innenfor egenandelen på 18000 (man må betale ny egenandel - ikke bruke f.eks to gjenværende forsøk på førstemann) og det skal ikke være lengre ventetid - alle behandles likt.

Det anbefales at man venter til man er ferdig med å amme før man setter igang med søskenforsøk. Dette fordi hormonene kan virke forstyrrende og kan gå over i melka, ettersom jeg har forstått. Man bør altså vente til nr. 1 er minimum ett år.

Lykke til!

Klem fra

Silvana1365380201

Ta kontakt med klinikken. Det er tydeligvis ulik praksis. Vi fikk i utgangspunktet avslag fordi det var så lange ventelister på ordinære forsøk. De prioriterte ikke søskenforsøk på lik linje, fordi de mente at de som ikke hadde barn i det hele tatt skulle komme først. Mener at dette er en riktig prioritering selv om vi ble dypt skuffet.

Men det ordnet seg allikevel, og nå er vi 11 uker på vei etter første icsi-søskenforsøk :) Første icsi-barn er 14 mnd.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...