Gå til innhold

Menn: hva ser dere etter hos en kjæreste

Anbefalte innlegg

Gjest hva er viktig?
Skrevet

Når dere ser etter en kjæreste. Hva er viktig? Hva er det som gjør at dere blir forelsket eller at dere faller for en dame. Er det utseende, personlighet, intelligens? Damer som bruker sminke og neglelakk står de foran i køen hos dere. Vil dere ha en dere kan kontrollere eller liker dere sterke kvinner med egne meninger og som ikke spiller så mye på kropp og sex. Holder det for damen at hun er seg selv eller må hun spille og gjøre seg til for å bli likt av dere.

ShitDiddelyDo
Skrevet

"Er det utseende, personlighet, intelligens? "

En god kombinasjon.

Ta med sjarm og vi begynner å snakke.

Clue1365380406
Skrevet

Vil det si at det ikke kan være sammenheng mellom det å være sterk og ha egne meninger og det å spille på kropp og sex?

Det er faktisk fullt mulig å bruke både sminke og neglelakk, dvs spille på kropp og sex, og fortsatt være en sterk og selvstendig dame!

Er du av den typen som tror at alt er sånn som det ser ut til, eller automatisk setter alle pene blondiner i samme dumme bås? I så fall kan det hende du får en overraskelse!

Det er nok en aldri så liten mulighet for at gutta faktisk BÅDE liker et pent utseende og at damen vet å ta vare på det, og at hun i tillegg har mye mellom ørene!

Gjest hva er viktig?
Skrevet

Vil det si at det ikke kan være sammenheng mellom det å være sterk og ha egne meninger og det å spille på kropp og sex?

Det er faktisk fullt mulig å bruke både sminke og neglelakk, dvs spille på kropp og sex, og fortsatt være en sterk og selvstendig dame!

Er du av den typen som tror at alt er sånn som det ser ut til, eller automatisk setter alle pene blondiner i samme dumme bås? I så fall kan det hende du får en overraskelse!

Det er nok en aldri så liten mulighet for at gutta faktisk BÅDE liker et pent utseende og at damen vet å ta vare på det, og at hun i tillegg har mye mellom ørene!

Selfølgelig finnes det i pose og sekk. Men erfaringsmessig så har man ikke alltid alt. Pene damer blir ofte bare et utseende. Kjedelige. Også finnes det de med masse personlighet og sjarm. Man spiller gjerne på det som man har og som man vet at andre setter pris på. Det er sjelden man ser alt hos en person.

Skrevet

Selfølgelig finnes det i pose og sekk. Men erfaringsmessig så har man ikke alltid alt. Pene damer blir ofte bare et utseende. Kjedelige. Også finnes det de med masse personlighet og sjarm. Man spiller gjerne på det som man har og som man vet at andre setter pris på. Det er sjelden man ser alt hos en person.

Hvorfor i alle dager skulle alle pene damer ha lite mellom øra? Vil det si at alle "stygge" damer er smarte da??

Nei, tror faktisk det å stelle pent med seg selv, ta vare på utseendet og kropp og dermed se bra ut ( uten å overdrive) henger sammen med intelligens.

petter smart
Skrevet

Store pupper, samt at hun gjør som jeg sier.

Neida.

Alle menn er vel etter ulike ting. Tror vel neppe det er sånn at kvinner må oppfylle visse krav for å bli vurdert. En kan falle for en person som er helt motsatt av det en trodde en ville ha.

Det skader ikke om hun er pen, men hun må i alle fall være søt og sjarmerende. Personligheten bør stemme nogenlunde overens med ens egen. Hun trenger ikke være mensa-medlem, men på omtrent samme nivå som en selv. En blir fort lei av å kun se på et pent ansikt, en ønsker å meningsfulle diskusjoner m.m.

Kvinner som bare dilter etter er kjedelige og lite interessante. Hun må kunne stå på egne bein, men ikke være så "selvsentdig og sterk" at hun er en panserfeministisk bitch som oppfører seg verre enn mannssjåvinister.

Mange kvinner som definerer seg selv som sterke og selvstendige oppfattes av andre som skikkelige bitchete hurper.

Liker ikke noen som gjør seg til. Det vil uansett ikke vare hele livet ut.

Gjest hva er viktig?
Skrevet

Hvorfor i alle dager skulle alle pene damer ha lite mellom øra? Vil det si at alle "stygge" damer er smarte da??

Nei, tror faktisk det å stelle pent med seg selv, ta vare på utseendet og kropp og dermed se bra ut ( uten å overdrive) henger sammen med intelligens.

Har observert en del slike damer. De bare spiller med på menns premisser og tør ikke si imot. Sitter der som pyntedokker som jatter med og visr fram kløftene sine. Hadde en veninne som var slik. Gikk utfordrende kledd og viste fram kroppen sin. Etterpå kom hun til meg og sytet over at gutta bare var interessert i en ting:-)

Gjest Lurer litt på det.
Skrevet

"Er det utseende, personlighet, intelligens? "

En god kombinasjon.

Ta med sjarm og vi begynner å snakke.

Lurer på en ting.

Er du den samme som "SierDuDet"?

Gjest drhfdf
Skrevet

Lurer på en ting.

Er du den samme som "SierDuDet"?

Han er det men vil ikke så gjerne innrømme det...

Gjest milifunken
Skrevet

Har observert en del slike damer. De bare spiller med på menns premisser og tør ikke si imot. Sitter der som pyntedokker som jatter med og visr fram kløftene sine. Hadde en veninne som var slik. Gikk utfordrende kledd og viste fram kroppen sin. Etterpå kom hun til meg og sytet over at gutta bare var interessert i en ting:-)

Sytet hun? Huff da, hun var nok tomhjernet, ja.

Gjest Mr Papp
Skrevet

Jeg tenner på kvinner som (i tilfeldig rekkefølge):

1. headbanger

2. går i fjellet

3. spiller dart

4. drikker Kilkenny's

5. lukter godt

6. sykler til og fra jobb

7. gir blod

8. leser bøker

9. leser Donald

10. tør å gå i en gammal joggebukse

11. sover med et vakkert smil

12. liker ulltepper

13. jukser i Ludo

14. matcher meg.

Gjest mansjuria
Skrevet

1. headbanger

2. går i fjellet

3. spiller dart

4. drikker Kilkenny's

5. lukter godt

7. gir blod

8. leser bøker

9. leser Donald

12. liker ulltepper

13. jukser i Ludo

14. matcher meg.

1,2,5,6,8,10,12,

9 og 10 sjeldnere.

Gjest hva er viktig?
Skrevet

Ja, det innrømmet hun selv.

Gjest Søtt
Skrevet

Å syte, syter, søt, har sytt?

Gjest OhBoy26
Skrevet

Min framtidige kjæreste vet jeg ingen ting om! Jeg ser så mange søte/bra/snille/koslige jenter om dagen. Noen er billedskjønne, andre er merklige på en digg måte. Det eneste jeg forventer av et kjæreste emne er den magiske lengslen/magnestismen som oppstår når man treffer en potensiell! Suupersmooth, uutholdelig lidenskap..

Jeg tror på en fin kombinasjon av fysisk og psykisk tiltrekkning..

Men jeg legger merke til at jeg søker en spesiell "personlighets profil".. Litt som min egen, eller som mor og fars av alle ting..hehe.

Rødt/brunt eller blondt hår.. i don't care.

Små pupper / store pupper i don't care

Skrevet

Det finnes jenter-og menn i alle formater. De jentene som jeg liker best er de som er fornøyd med seg selv..hvis jeg kan spore en selvtilfredshet blir jeg nysgjerrig.

Hvis jeg bare tenker kropp blir det et kort forhold.

Bare tenker personlighet..kan det bli et langt vennskap.

..hva ser du etter hos en mann.. det går sikkert an og speile dette mot den/de som passer for deg.

I senga...tøft med jenter som tar initiativ, men også er litt kostbare.

Lykke til på jakten..husk det er alltid lettere for dere å finne en,enn det er for oss og finne ei.!.

Gjest Mr Papp
Skrevet

1,2,5,6,8,10,12,

9 og 10 sjeldnere.

Holder i massevis.

• 2 uker senere...
Skrevet

1. headbanger

2. går i fjellet

3. spiller dart

4. drikker Kilkenny's

5. lukter godt

7. gir blod

8. leser bøker

9. leser Donald

12. liker ulltepper

13. jukser i Ludo

14. matcher meg.

Hehehe, arti at du skulle si det med Ludoen. Jeg jukser nesten alltid i brettspill, men ingen vet det... synes nesten det er mer utfordring å jukse enn å spille :P

Headbanging??! Er det sexy på en jente? Holder luftgitar? :P

Hehe, du hørtes ut som en arti type.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...