Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Egentlig fryktelig lenge siden jeg har vært her inne, men historier om at det faktisk går kan ikke spres nok ;-)

Så, etter fem IVF forsøk, første biokjemisk og så tre negative forsøk etterhverandre har vi nå endelig lykkes. Har vært på ultralyd og sett to små hjerter som banker og vi er utrolig glade og ydmyke over å få lov til å oppleve dette (og litt i sjokk)

Så, det kan ta litt tid noen ganger. Lykke til alle sammen uansett hvor i prosessen dere er.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/151003-femte-fors%C3%B8k-to-i-magen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Deg husker jeg jo!

Gratulerer så mye med småtrolla i magen, utrolig kjekt at dere lyktes til slutt.

Stor klem fra

Takk skal du ha, er snart to år siden vi begynte så det har tatt sin tid.

Ellers er jeg mer inne på FUB sitt forum under et annet nick for tiden.

Kan ikke si annet enn GRATULERER så mye. Det gleder meg alltid å høre at noen lykkes og ekstra kjekt er det å se at selv om man prøver mange ganger så er det håp om at det en gang kan gå bra.

Har selv en jente på to år etter flere forsøk og skal til høsten igang med søskenforsøk.

Lykke til videre i en spennende periode i lang tid fremover.

Silvana1365380201

GRATULERER.

Godt å høre at dere ikke ga opp, og at dere nå er i dobbel lykkerus. Har selv vært der, selv om det dessverre ikke gikk så bra med oss, men vi har en utrolig vakker gutt igjen som sprer gleden for to :) Er nå 11 uker på vei etter første søskenforsøk også.

Kos deg masse med de to spirene og gled dere masse til de ser dagens lys.

Håper du får et fint svangerskap og passer på deg selv når det begynner å bli tungt mot slutten.

Klem

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...