Gå til innhold

Strømpebukse eller ikke?

Anbefalte innlegg

Gjest lurer jeg på...
Skrevet

Har kjøpt meg nye fin-sko. Sorte med litt hæl og åpen tå. Kjolen jeg skal ha på meg er vel ca knelang tenker jeg.

Bør jeg ha på meg strømpebukse eller ikke? Hva er finest når man skal pynte seg? Får lett blåmerker på bena, og det skjules kanskje litt med strømpebukse... Men vil det bli noe fint i åpne sko?

Gjest lurer jeg på...
Skrevet

Og tilleggsspørsmål: Hvis jeg bør ha strømpebukse, hvor kan det være lurt å kjøpe det? En litt fin. Trenger ikke være noe hold eller press eller noe i den...

Gjest Pricilla
Skrevet

Og tilleggsspørsmål: Hvis jeg bør ha strømpebukse, hvor kan det være lurt å kjøpe det? En litt fin. Trenger ikke være noe hold eller press eller noe i den...

Skal den brukes på sommeren synes jeg det er penest med litt brune ben og ingen strømpebukse.. Liker ikke strømpebukser om sommeren. Selv om det kan være nødvendig pga. tempen.. Kjøp selvbruningskrem og få fin farge på bena, lakk tånegler. Synes det er mye penere uten strømpebukse i åpne sko.

Gjest lurer jeg på...
Skrevet

Skal den brukes på sommeren synes jeg det er penest med litt brune ben og ingen strømpebukse.. Liker ikke strømpebukser om sommeren. Selv om det kan være nødvendig pga. tempen.. Kjøp selvbruningskrem og få fin farge på bena, lakk tånegler. Synes det er mye penere uten strømpebukse i åpne sko.

Men, hva hvis jeg klarer å få noen nye blåmerker på bena da...? Jeg har støtt blåmerker, og det ser ikke så bra ut...

På vei for å jobbe litt med fargen nå :-) Noen soltimer hjelper nok!

serendipity
Skrevet

Med åpen tå ser det IKKE pent ut med strømpebukse. Peeling, bort med hard hud på bena, og selvbruningskrem som også Pricilla sier. Men jeg syntes det er penest med brune ben UTEN lakk på tærne (forbinder med med gamle damer ;-)

serendipity
Skrevet

Men, hva hvis jeg klarer å få noen nye blåmerker på bena da...? Jeg har støtt blåmerker, og det ser ikke så bra ut...

På vei for å jobbe litt med fargen nå :-) Noen soltimer hjelper nok!

Selvbruningskrem er mye bedre nn å ta sol, mye kjappere og "sunnere". Et blåmerke fra eller til spiller da INGEN rolle.

Gjest lurer jeg på...
Skrevet

Selvbruningskrem er mye bedre nn å ta sol, mye kjappere og "sunnere". Et blåmerke fra eller til spiller da INGEN rolle.

Har litt dårlig erfaring med selvbruningskrem. Eller rettere sagt, ei venninne av meg har dårlig erfaring med det... Så det tør jeg ikke satse på. Blir heldigvis ganske fort brun da :-)

Har tenkt å bruke en veldig nøytral negellakk. Blank eller veldig lys.

serendipity
Skrevet

Har litt dårlig erfaring med selvbruningskrem. Eller rettere sagt, ei venninne av meg har dårlig erfaring med det... Så det tør jeg ikke satse på. Blir heldigvis ganske fort brun da :-)

Blank eller svakt rosa er pent :-)

Skrevet

Med åpen tå ser det IKKE pent ut med strømpebukse. Peeling, bort med hard hud på bena, og selvbruningskrem som også Pricilla sier. Men jeg syntes det er penest med brune ben UTEN lakk på tærne (forbinder med med gamle damer ;-)

Oj,da er både datteren min og jeg gamle.

Gjest malun
Skrevet

Du kan få kjøpt strømpebukser uten tåforsterkning. De er spesielt laget for å bruke i åpne sko.

Skrevet

Oj,da er både datteren min og jeg gamle.

Jeg og min datter også:o(

Skrevet

Jeg og min datter også:o(

Jeg ble visst plutselig gammel jeg også.

Skrevet

Når folk stiller i åpne sko og uten strømper, tenker jeg at jeg er heldig som er utstyrt med fine føtter og tær... Utrolig mange "vanskapte" føtter å se. Men de fleste andre sav oss har så mange skavanker ellers på kroppen, at det går opp i opp!

serendipity
Skrevet

Jeg ble visst plutselig gammel jeg også.

Au da, nå har jeg ertet på meg mange :-) Men jeg mener fortsatt at velstelte føtter med blank evt. lys rosa lakk er det mest delikate. Røde negler på tærme må være det grusomste jeg ser. Andre fager som mørk burgunder osv. er heller ikek pent, MEN bedre.

Skrevet

Når folk stiller i åpne sko og uten strømper, tenker jeg at jeg er heldig som er utstyrt med fine føtter og tær... Utrolig mange "vanskapte" føtter å se. Men de fleste andre sav oss har så mange skavanker ellers på kroppen, at det går opp i opp!

Mine vanskapte føtter trives kjempegodt når sommeren kommer og jeg kan ha sandaler med åpen tå og hæl! Endelig slipper de unna gnagsår og alskens faenskap som hele, tette sko gir mine stakkars såre føtter.

Så da får jeg bare beklage om noen setter maten i halsen av synet! *he he*

Skrevet

Au da, nå har jeg ertet på meg mange :-) Men jeg mener fortsatt at velstelte føtter med blank evt. lys rosa lakk er det mest delikate. Røde negler på tærme må være det grusomste jeg ser. Andre fager som mørk burgunder osv. er heller ikek pent, MEN bedre.

Nei, da er jeg visst enig med deg likevel! Jeg bruker bare lyserosa eller hvit neglelakk på tærne selv. Trodde du mente at det var stygt også jeg.

Rød neglelakk på tærne (og fingerneglene!) er noe av det styggeste jeg vet også.. Skikkelig kjærring! =)

Gjest sol-fobi
Skrevet

Selvbruningskrem er ikke så gærn't, det! Bare pass på å smøre jevnt (og ikke ta for mye på!) - og for all del; vask hendene godt etterpå! Vel verdt et forsøk!

Skrubb deg i dusjen, smør deg med lotion først, og så på med selvbruningen - da pleier resultatet å bli bra.

Skrevet

Nei, da er jeg visst enig med deg likevel! Jeg bruker bare lyserosa eller hvit neglelakk på tærne selv. Trodde du mente at det var stygt også jeg.

Rød neglelakk på tærne (og fingerneglene!) er noe av det styggeste jeg vet også.. Skikkelig kjærring! =)

Enig! :-)

Min mor har konsekvent knallrød neglelakk på tærne. Sist jeg hadde det var vel en gang mens jeg fortsatt var så liten at jeg tyvlånte av mors sminkesaker! *S*

Skrevet

Da er iallfall jeg garantert ikke kjerring. Har aldri brukt neglelakk verken på tær eller fingre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...