Gå til innhold

Hvordan fjerne MSN Messenger?

Anbefalte innlegg

Muskeldamen
Skrevet

En gjest har lagt inn MSN Messenger på min PC for sin hotmail-konto. Jeg har ikke hotmail-konto og vil fjerne dette fra verktøylinjen, hvordan gjør jeg det? Programmmet er ikke "installert" og kan ikke avinstalleres. Takknemlig for svar!

Skrevet

MSN Messenger legger seg i listen over installerte programmer, og kan således fjernes. Altså i Start - Settings - Control Panel - Add/remove Programs, der ligger MSN Messenger om den er installert på maskinen.

Evt. kan det kanskje være Windows Messenger - som også ligger under samme sted, men da under Add/Remove Windows Components til venstre.

Skrevet

hmm, du kan jo opprette en hotmail-adresse og teste ut programmet :) kanskje du vil like programmet :)

Muskeldamen
Skrevet

MSN Messenger legger seg i listen over installerte programmer, og kan således fjernes. Altså i Start - Settings - Control Panel - Add/remove Programs, der ligger MSN Messenger om den er installert på maskinen.

Evt. kan det kanskje være Windows Messenger - som også ligger under samme sted, men da under Add/Remove Windows Components til venstre.

Det var noe feil med selve installasjonen, men det løste seg ved art sønnen min installerte den en gang til og så avinstallerte den. Takk til dere!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...