Muskeldamen Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 En gjest har lagt inn MSN Messenger på min PC for sin hotmail-konto. Jeg har ikke hotmail-konto og vil fjerne dette fra verktøylinjen, hvordan gjør jeg det? Programmmet er ikke "installert" og kan ikke avinstalleres. Takknemlig for svar! 0 Siter
Gemini Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 MSN Messenger legger seg i listen over installerte programmer, og kan således fjernes. Altså i Start - Settings - Control Panel - Add/remove Programs, der ligger MSN Messenger om den er installert på maskinen. Evt. kan det kanskje være Windows Messenger - som også ligger under samme sted, men da under Add/Remove Windows Components til venstre. 0 Siter
Gjest w3 Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 hmm, du kan jo opprette en hotmail-adresse og teste ut programmet kanskje du vil like programmet 0 Siter
Muskeldamen Skrevet 27. juni 2004 Forfatter Skrevet 27. juni 2004 MSN Messenger legger seg i listen over installerte programmer, og kan således fjernes. Altså i Start - Settings - Control Panel - Add/remove Programs, der ligger MSN Messenger om den er installert på maskinen. Evt. kan det kanskje være Windows Messenger - som også ligger under samme sted, men da under Add/Remove Windows Components til venstre. Det var noe feil med selve installasjonen, men det løste seg ved art sønnen min installerte den en gang til og så avinstallerte den. Takk til dere! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.