Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan p-piller gi mindre sexlyst, kan dette være en av bivirkningene?

og hva skal man gjøre for å få mer/tilbake sexlysten man hadde? har ingen problem med kjæresten, men ting i hverdagen som stress,jobb eller studier gjør at jeg ofte ikke har så lyst som før..og det skremmer litt,for vil gjerne..og elsker alt samboeren min gjør med meg under sex.og når jeg først er i gang elsker jeg det..hva skal jeg gjøre..*fortvilet*..

:( har gått på trionetta p-piller i 3 år, og har merket til og fra sexlyst etter jeg begynte med de, så kan de være grunnen,eller en del av grunnen? skal skifte p-piller grunnet humørsvigninger.. har vært sammen med typen i over 2 år,men fortsatt fantastisk sex når vi har det ( noen ganger 1 gang i uka, andre ganger sjeldnere, og en gang i blant oftere...) hjelp meg :(

Skrevet

Mindre sexlyst er ofte en bivirkning. Har slutta med pilla og begynt å bruke gummi, vi. Merker STOR forandring.

Gjest antippille
Skrevet

Mindre sexlyst er ofte en bivirkning. Har slutta med pilla og begynt å bruke gummi, vi. Merker STOR forandring.

Hei!

Jeg også sluttet med p-piller bla for å få lysten tilbake igjen. Skulle bruke gummi, men så gikk vi gradvis over til "hoppe av i svingen" Har funket helt fint. Plutselig funket det ikke lenger....

vræææææææææææææl jeg er gravid.....

Skrevet

Hei!

Jeg også sluttet med p-piller bla for å få lysten tilbake igjen. Skulle bruke gummi, men så gikk vi gradvis over til "hoppe av i svingen" Har funket helt fint. Plutselig funket det ikke lenger....

vræææææææææææææl jeg er gravid.....

Oida. Håper det går bra likevel...

Jeg vet åssen det er. Det er fort gjort at det sklir ut med gummibruk. Har vært nervøs selv noen ganger. :/

Så det er egentlig bare å anbefale om man er disiplinert og flink.

For min del så er det egentlig fasen før sexen kommer i gang som blir ødelagt av p-pilla. Hvis det er slik for andre så er det egentlig bare å "hoppe i det" og ha sex selv om lysten ikke er der fra begynnelsen. For min del blir det ofte ikke noe av. Blir mye mer sex og kåtskap uten pilla for min del...

Gjest antippille
Skrevet

Oida. Håper det går bra likevel...

Jeg vet åssen det er. Det er fort gjort at det sklir ut med gummibruk. Har vært nervøs selv noen ganger. :/

Så det er egentlig bare å anbefale om man er disiplinert og flink.

For min del så er det egentlig fasen før sexen kommer i gang som blir ødelagt av p-pilla. Hvis det er slik for andre så er det egentlig bare å "hoppe i det" og ha sex selv om lysten ikke er der fra begynnelsen. For min del blir det ofte ikke noe av. Blir mye mer sex og kåtskap uten pilla for min del...

Jeg tror du har et viktig poeng på slutten der. Det kan være lurt å ha sex selv om man i utgangspunktet ikke har så voldsomt lyst.

Det kommer ofte av seg selv etterhvert. og så er det ofte slik at masse vil ha mer, og da økes hyppigheten av seg selv.

I allefall er det slik her....

Jaja jeg skal sterilisere meg etter dette barnet har jeg bestemt. (Nr 4 vræææææææl), så da slipper jeg å tenke på prevensjon i det hele tatt...

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...