Gå til innhold

alle fingre ned, bortsett fra lillefinger og pekefinger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva betyr dette tegner, når man knytter neven, bortsett fra at lillefingern og pekefingern peker opp ?!?!

Gjest og andre morsomme mennesker
Skrevet

Opprinnelig ble det brukt som beskyttelse mot det onde, men de siste ørten åra har det vært brukt som et "ondt" tegn eller hva man skal beskrive det som.

Brukt blant satanister og blackmetal-folk.

Skrevet

Fæm pils, hehehe. Jeg bare kom til å tenke på en gammel mann fra jeg var lita. Den gang det var samvirkelag.

Han kom inn på butikken og rekte opp hånda, men manglet de fingrene du her nevner, men hadde tommelen.

"Fæm pils" Mye rart man skal komme til å tenke på på gitt :-)

Skrevet

Det er djeveltegnet :)

Nok et symbolmisbruk blant gothere og andre barn :-)

"..........................."

Skrevet

Nok et symbolmisbruk blant gothere og andre barn :-)

"..........................."

Det er forresten også tallet 18 hvis man teller binært på fingrene :)

Skrevet

Det er forresten også tallet 18 hvis man teller binært på fingrene :)

Men binært er jo for pyser. Det er hexadesimalt som skiller gutter fra menn, kvinner fra jenter etc.

".........................."

Skrevet

Men binært er jo for pyser. Det er hexadesimalt som skiller gutter fra menn, kvinner fra jenter etc.

".........................."

Hehe, jeg har faktisk en hettegenser som jeg har laget dekoren på selv med tekstilmaling. Der står det 29A på ryggen med store bokstaver, og "hexadecimal of the beast" med mindre tekst. Elsket av både nerder og svartsmurfer!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...