Gå til innhold

sær, deprimert, kåt...whatever..

Anbefalte innlegg

Gjest full av begj'ær

ååå, jeg blir sprø. Har et liv med mannog tre barn, stasjonsvogn og millionlån...og et utrolig begjær etter en annen mann....... har lyst til å kn....lle vettet av ham, men får meg ikke til det heller. drømmer om alt og absolutt alt med denne mannen, men dte er vel urealistisk?? det er en udefinerbar spenning mellom oss. Sms ramler inn døgnet rundt, flørtete og vanskelige sms som kan tolkes på flere ulike måter. kjenner at spenningen er der. Ingen fornuftige menesker vile etterlatt oss to i et rom for oss selv for noe ville definitivt skje,,,,,,,....jeg er ssåååå nysgjerrig på hva. Fabler om hvordan det ville være å la ham ta på meg, kle av meg og åpne meg ofr ham. Herregud som det pirrer bare å tenke på det. Vi er egentlig som skapt for hverandre, men er likevel uoppnålige for hverandre..............Jeg blir gal.

...(og ikke si at gresset ikke er grønner på den andre siden av gjerdet; for avogtil er det faktisk det.......dat kan også være nedgnagd på den ene siden..........)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/151245-s%C3%A6r-deprimert-k%C3%A5twhatever/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei sterke følelser a/s.I løpet av mitt korte liv har jeg fått to tips angående han du har lyst på, som er motstridende. Av mine venner som har blitt fristet av en annen jente-og tatt dem..så sier samtlige at etterpå har de angret seg.Redd for å bli oppdaget, samt det var ikke så godt som ventet.

Tips nummer to var ei venninne av meg som sa at hun ville heller elske ei i 5 minutter,og bli skuffa, enn gå hele livet å lure på hvordan det ville vært.

Noen menn er litt tøffe..er din det?Kanskje han ville svart deg-gå og ta han..skikkelig..men kom tilbake?

..uansett er det ikke noe som gir mere energi enn fristelser..håper jeg ikke forvirret deg.

Lar du musa eller hodet avgjøre?

Gjest tjohooo

Hei sterke følelser a/s.I løpet av mitt korte liv har jeg fått to tips angående han du har lyst på, som er motstridende. Av mine venner som har blitt fristet av en annen jente-og tatt dem..så sier samtlige at etterpå har de angret seg.Redd for å bli oppdaget, samt det var ikke så godt som ventet.

Tips nummer to var ei venninne av meg som sa at hun ville heller elske ei i 5 minutter,og bli skuffa, enn gå hele livet å lure på hvordan det ville vært.

Noen menn er litt tøffe..er din det?Kanskje han ville svart deg-gå og ta han..skikkelig..men kom tilbake?

..uansett er det ikke noe som gir mere energi enn fristelser..håper jeg ikke forvirret deg.

Lar du musa eller hodet avgjøre?

"Bedre å elske i 5 min enn å..."

Det blir vel heller litt sånn "bedre å kjenne på stort begjær i 5 min enn å...". Dette har vel svært lite med kjærlighet å gjøre.

Ikke skjønne jeg hvordan noen vurderer å kaste bort ekte kjærlighet for begjær på denne måten. Men er enig i at mannen hennes kan jo for alt vi vet ha såpass stor forståelse, og si "gi henne lov"...men ville hun greid å latt mannen få lov til det samme?

Gjest IKKE GJØR DET!!!

Hei

Jeg har et tips, aldri vær alene med denne mannen om du ikke først har gått fra ektemannen din. Jeg har vært i samme situasjon, og jeg fulgte følelsene, det er det dummeste jeg har gjort i mitt liv. Jeg var dødsforelsket i denne andre, etter vi hadde holdt på med sms, flørting i fylla og alt det der i et 1/2 år, var vi plutselig helt alene, og klarte ikke å motstå fristelsen for å ha sex. Dette var helt fantastisk, og jeg er minst like forvirret og forelsket nå etterpå. Vi hadde passet perfekt sammen på alle områder, han er min drømmemann, den mest fantastiske mannen en kan tenke seg, men å noen gang ha et forhold til han er utenkelig. Han er bestekameraten til min mann og derfor er det tragisk for alle om noen får vite om det som har skjedd mellom oss.

Jeg er vanvittigt forelsket og vet ikke hva jeg skal gjøre. Har lyst til å si det til min mann, men vet at dette ikke er det beste for han. Har også lysst til å skille meg, men håper at mine følelser for han andre skal gå over etterhvert og at jeg igjen skal bli istand til å elske min mann, selv om jeg tviler sterkt på det.

Mitt beste råd til deg er at dersom dette forholdet er umulig, at det aldri kan bli dere må du ikke gjøre noe, du kommer garantert til å angre etterpå. Dersom det er slik at du og han andre ønsker et forhold til hverandre, må du heller ikke gjøre noe før du har gjort det slutt med din mann. Utroskap er ingen god løsning, jeg snakker av erfaring, kommer aldri til å utsette meg selv eller dem jeg er glad i for det flere ganger.

Annonse

Gjest notnowithink

En ting kan jeg si: om du ikke vil ha sex med denne mannen må du slutte flørte med han. Nå.

Ingen kan si deg hva du skal gjøre, fyfy slemme damen og det der. Noen ganger vet man ikke hva man prater om. Jeg er der selv, nå. Bortsett fra at jeg hadde sex med henne relativt nylig. Edru. Hvert fiber i kroppen min skriker etter den andre kvinnen. Vi har vært forelsket litt av og på i 10 år, men nå har det smelt.

Akkurat nå ringte kona. Hun skravlet i vei om masse trivielt piss og registrerte ikke at jeg svarte *hmm* *huh*. Jeg aner ikke hva hun sa. Den eneste dårlige samvittigheten jeg har er at hun elsker meg, jeg elsker en annen.

Som jeg skal treffe igjen i morgen for mere sex.

Om det blir oss vet jeg ikke, men jeg skal nyte tiden før stormen som kommer.

Neste uke når husfruen kommer hjem skal jeg ødelegge hjertet hennes.

Jeg gråter, hun er et flott menneske men jeg kan ikke være gift når jeg ligger med en annen, og hjerte, tanker og sjel har forlatt hjemmet.

Elsker og elskerinne fungerer ikke. Du må gjøre et valg. Bli og la romansen bli en våt drøm eller hiv deg ut i det ukjente uten å la din egen feighet holde deg tilbake.

Kanskje det dummeste du gjør, og kanskje noe du ikke vil angre et sekund på når bankkontoer er delt og den værste tåreflommen har tatt slutt.

Lykke til, livet stinker og er vidunderlig på en gang.

Gjest notnowithink

Nettopp!

Gresset er grønt der man er, om man bare husker å vanne det! ;o)

vel, det gjelder kun om begge klarer å vanne det. Det er ikke bare vilje, det er og evne. Noen ganger vil man så gjerne men det fungerer bare ikke.

Noen ganger inser begge det, noen ganger bare den ene og den andre later som, og mange ganger later begge som.

Jeg nekter å tro at et liv i ekteskap skal være så fustrerende :)

Gjest la tiden arbeide

Har vært der... Det var råtungt og holde seg på matta. Men jeg gjorde det. Og tiden har gått og gått... og nå er det over. Beruselsen over den andre...

Jeg jobbet mot mine følelser, og var aldri alene med mannen. Men drømte om han natt og dag.

2 år er gått.. og nå er jeg SÅ glad at jeg holdt meg i skinnet. Er så fornøyd med å ha min ektemann og mine tre barn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...