Gå til innhold

oppdaget lite hull i indre kjønnsleppe

Anbefalte innlegg

Gjest ikke signatur nå

Litt flaut dette.. Jeg har egentlig aldri undersøkt (sett i speil) meg nedentil, men i dag da jeg skulle barbere meg litt (jeg pleier ikke gjøre det, så har ikke sett det før. Heller ikke merket det ved berøring. Og mannen min har ikke sagt noe.. )oppdaget jeg noe merkelig: den ene av de indre kjønnslepper har et lite hull helt igjennom nesten helt ved det ytterste/nær kanten. Har noen av dere noe slikt? Jeg har etter to fødsler blitt sydd da jeg sprakk i denne retningen (forover), så kan det være derfor? Merkelig.. Det virker så "sårbart". Ikke vondt, men tenk om det skulle revne.. Takk for svar noen.

Fortsetter under...

Gjest ikke signatur nå

Det er ikke urinrøret da?

Det sitter da ikke der.. det er vel "midt i". Det er hull helt igjennom, og det går ikke "inn i meg" (for å si det sånn). Utpå kanten på kjønnsleppen. Så stort/lite som det grå blyet midt i blyanten ca.. Nei, litt mindre enn det.

Det sitter da ikke der.. det er vel "midt i". Det er hull helt igjennom, og det går ikke "inn i meg" (for å si det sånn). Utpå kanten på kjønnsleppen. Så stort/lite som det grå blyet midt i blyanten ca.. Nei, litt mindre enn det.

Hvis det går gjennom så er det nok ikke det men urinrøret behøver ikke å ligge midt i. Kan godt ligge både til høyre og venstre og oppe og nede.

Gjest ikke signatur her

Hvis det går gjennom så er det nok ikke det men urinrøret behøver ikke å ligge midt i. Kan godt ligge både til høyre og venstre og oppe og nede.

Takk for svar, i alle fall:) Det er nok bare slik det er hos meg.. Men underlig alikevel.

Annonse

Gjest ikke signatur nå

kanskje det rett og slett er en fistel......noe en blir født med!....Den kan ha vært der hele tiden den...uten at du har merket det!

Fistel? Ja, det har nok vært der alltid, uten at jeg har oppdaget det. Om det kom etter at jeg ble sydd ble jeg jammen sydd langt fram..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...