Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Lurer på om det er noen som har tips mot en tv avhengig jente?

Jenta mi ser for mye tv-og når vi skal prate om noe står som regel tv på da oxo.

Jeg synes det er godt å være i form. Henne må jeg nesten løfte ut av sofaen.

Hun er selvsagt ikke bare umulig-hun er både søt og god, men synes denne enkle kommunikasjonen kunne vært litt mere på plass.

Når vi kjører bil,elsker jeg å prate om vær og vind. Hun kan være stille i mange mil uten et ord. Jeg har godtatt at man er forskjellig, men trenger noen råd om hva jeg kan gjøre.

Disse problemene kan nok se litt bagatelle ut, men liker å ha det bra,ikke nesten bra.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/151297-kommunikasjon-i-alle-rom/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Clue1365380406

Sånn er mannen min også, he he!

Og jeg liker å prate!

Når vi kjører bil, er han fullstendig konstentrert om kjøringen, og jeg er pratesjuk! Han er rett og slett kjedelig å kjøre bil med.

Han er generelt lite glad i å prate om alt og ingenting, sånn er det bare. Men begynner jeg å prate om noe han interesserer seg for, da blir han med! Ellers kan vi småprate litt og tøyse og fleipe.

Dette er når vi er oppe. Om kvelden etter vi har lagt oss, og om morgenen før vi står opp, da har vi våre pratestunder. Da kan han også prate om alt og ingenting, og om livets mange sider, for da er det ikke noe annet som forstyrrer.

Han er ike vanskelig å få ut av huset, for å gjøre noe sammen....dra på fisketur og sånt. Men han vil IKKE gå tur. Ser ikke poenget i det :)

Jeg må bare godta at det er sånn han er, og han må godta at jeg er som jeg er. Vi har ingen problemer med det, og vi føler begge to at vi har en god kommunikasjon.

Vi er også veldig flinke til å snakke om problemer som dukker opp underveis, han er mye bedre til å åpne seg sånn sett enn mange av de som prater mye.

Tror forresten det er mange som har det litt stille i heimen pga tv og pc og slikt, som tar oppmerksomheten!

Har ikke noen spesielle råd til deg, annet enn at du får prøve å få i gang praten når ingenting annet forstyrrer.

Sånn er mannen min også, he he!

Og jeg liker å prate!

Når vi kjører bil, er han fullstendig konstentrert om kjøringen, og jeg er pratesjuk! Han er rett og slett kjedelig å kjøre bil med.

Han er generelt lite glad i å prate om alt og ingenting, sånn er det bare. Men begynner jeg å prate om noe han interesserer seg for, da blir han med! Ellers kan vi småprate litt og tøyse og fleipe.

Dette er når vi er oppe. Om kvelden etter vi har lagt oss, og om morgenen før vi står opp, da har vi våre pratestunder. Da kan han også prate om alt og ingenting, og om livets mange sider, for da er det ikke noe annet som forstyrrer.

Han er ike vanskelig å få ut av huset, for å gjøre noe sammen....dra på fisketur og sånt. Men han vil IKKE gå tur. Ser ikke poenget i det :)

Jeg må bare godta at det er sånn han er, og han må godta at jeg er som jeg er. Vi har ingen problemer med det, og vi føler begge to at vi har en god kommunikasjon.

Vi er også veldig flinke til å snakke om problemer som dukker opp underveis, han er mye bedre til å åpne seg sånn sett enn mange av de som prater mye.

Tror forresten det er mange som har det litt stille i heimen pga tv og pc og slikt, som tar oppmerksomheten!

Har ikke noen spesielle råd til deg, annet enn at du får prøve å få i gang praten når ingenting annet forstyrrer.

Ja, nå sitter ikke hun der som en autist,mens jeg kakler som en papegøye- det er bare det at det er så mye nektar i den gode praten.

Begge er kreative på hver vår måte-men slik som jeg ser det så må man knyte bånd med å snakke sammen på alle plan.

Det ordner seg nok,men det kan være litt skummelt å bagatellisere noe så viktig.

Tsjekkia vant..man kan ikke få alt her i verden...hehe

Clue1365380406

Ja, nå sitter ikke hun der som en autist,mens jeg kakler som en papegøye- det er bare det at det er så mye nektar i den gode praten.

Begge er kreative på hver vår måte-men slik som jeg ser det så må man knyte bånd med å snakke sammen på alle plan.

Det ordner seg nok,men det kan være litt skummelt å bagatellisere noe så viktig.

Tsjekkia vant..man kan ikke få alt her i verden...hehe

Jepp, enig med deg! Praten er viktig!

Og hadde det ikke vært for sengepratene våre, hadde nok ikke dette forholdet vært nok for meg....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...