Gå til innhold

Hvilken ville du valgt (vibrator)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

17

• Amiga

4

• cecily

3

• missyB

2

Mest aktive i denne tråden

det kommer jo an på hva det er du har lyst på for å si det sånn..

jeg ville garantert valgt delfinen.

Det virker til at de fleste ville valgt den rosa, men det kommer jo an på hva en er ute etter, stemmer det :)

Får titte litt til, moro det og ;)

Jeg heller mot den rosa, jeg også.

Prøvde å finne noe på BU idag, men det var for dyrt. Nesten tusenlappen, det blir for mye, syns jeg. Men jeg leter videre...moro det og ;)

BU er en lekker butikk, men du kan finne like fine leketøy andre steder til en rimeligere penge. Tror man betaler mye for at det er en "kvinnevennlig" butikk.

BU er en lekker butikk, men du kan finne like fine leketøy andre steder til en rimeligere penge. Tror man betaler mye for at det er en "kvinnevennlig" butikk.

Du kan ha rett i det. Jeg har alltid valgt BU framfor kondomeriet o.a. , mest fordi det appellerer mest. Mulig en betaler for det også :(

De er veldig hyggelige der, men det kan de jo være andre steder også.

Prøver kondomeriet imorgen :)

Gjest Jomfrøken

Syns ikke den var så ille, jeg. Akkurat fargen spiller ikke såå stor rolle, en driver jo ikke å stirrer på den hele tiden, heller, da.

Ellers, pris har noe å si...en vibrator til nesten en tusenlapp er for dyrt. Har ikke lyst til å bruke såpass mye penger, heller. Kanskje jeg ender opp med en sånn butterfly igjen, hadde en sånn som gikk istykker.

Kanskje en grunn til at den gikk i stykker? ;)

Annonse

Amiga, du har peiling på dette her, så jeg hører på deg, vet du ;)

Hyggelig å se deg her igjen, forresten. Har du nesten droppet dol?

Jeg ble litt lei. Den rosa minner meg litt om den første ET jeg hadde, men i en helt annen prisklasse. Den var god. Skulle jeg ha prøvd noe fra kondomeriet nå, hade det blitt denne: https://www.kondomeriet.no/webshopkit.fcgx?pid=1428

Jeg ble litt lei. Den rosa minner meg litt om den første ET jeg hadde, men i en helt annen prisklasse. Den var god. Skulle jeg ha prøvd noe fra kondomeriet nå, hade det blitt denne: https://www.kondomeriet.no/webshopkit.fcgx?pid=1428

Ja, jeg så på den også...det blir kanskje den neste gang, hvis jeg liker denne her ;)

Sikkert hakket bedre, både pga kvalitet og pris.

Gjest Single jente med god vibrator

Tanker og erfaringer:

- Har vurdert delfinen, synes den virker litt vel spiss! Jeg hadde ikke lyst til å spiddes, liksom. Dessuten, du treffer ikke så lett noe G-punkt med en delfin-nese! ;)

- Har også vurdert den rosa, perler har jeg hørt er bra. Men jeg synes det er for mye greier med den. Klitorisstimulator er litt i meste laget for meg.

- Jeg har denne: https://www.kondomeriet.no/webshopkit.fcgx?pid=1379

Den har et rundt hode designet for å nå G-punktet, materialet er veldig behagelig, det blir ikke stygt og det er lett å holde rent. Dessuten har den trinnløs vibrering og kan brukes både utenpå og inni.

Lykke til! :)

Tanker og erfaringer:

- Har vurdert delfinen, synes den virker litt vel spiss! Jeg hadde ikke lyst til å spiddes, liksom. Dessuten, du treffer ikke så lett noe G-punkt med en delfin-nese! ;)

- Har også vurdert den rosa, perler har jeg hørt er bra. Men jeg synes det er for mye greier med den. Klitorisstimulator er litt i meste laget for meg.

- Jeg har denne: https://www.kondomeriet.no/webshopkit.fcgx?pid=1379

Den har et rundt hode designet for å nå G-punktet, materialet er veldig behagelig, det blir ikke stygt og det er lett å holde rent. Dessuten har den trinnløs vibrering og kan brukes både utenpå og inni.

Lykke til! :)

Takk for tips. :)

Skal sjekke dem ut imorgen, får se hva de har inne på kondomeriet her -

Mvh

Gjest Ung og erfaren

Den rosa er lang og tynn, den blå er kort og tjukk. Jeg ville ikke valgt noen av dem...

Synes 14 cm blir for kort og

12 cm i omkrets for tynt. Skal jo kjenne litt friksjon underveis liksom! Og så er det jo godt å kunne få den helt i bånn hvis man vil da!

Annonse

Erotikknett har mye bedre utvalg. ;-)

I know; erotikknett har mye. Siden er en av mine bookmarks ;)

Håpet å finne noe i nærheten i selve butikken, både fordi jeg da kan se det jeg kjøper før jeg bestemmer meg, og fordi jeg slipper å betale porto da.

Men jeg får se. Hvis jeg ikke finner noe idag, blir det kanskje en bestilling isteden.

Gjest grønn orm

Du kan ha rett i det. Jeg har alltid valgt BU framfor kondomeriet o.a. , mest fordi det appellerer mest. Mulig en betaler for det også :(

De er veldig hyggelige der, men det kan de jo være andre steder også.

Prøver kondomeriet imorgen :)

BU?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...