Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hadde for noen uker siden nesten samleie med en kvinne. Dvs at jeg var borti med penis, men hadde ikke samleie. Etterpå så har jeg hatt litt utflod, Hadde også noe hyppig vannlatning første uken. Var hos lege 2 dager etter "samleiet" og tok en test for kjønnssykdommer, samt at jeg fikk forebyggende kur mot klamydia og gonore (to tabletter). Jeg hadde veldig dårlig mage den dagen jeg tok kuren, samt at jeg hadde tatt 3 tabletter ery-max dagen før (kun disse 3 uten noen sammenheng). Etter en uke så var ikke utfloden borte, og jeg tok da en kur ery-max som jeg hadde liggende fra tidligere. (i panikk)

Testen på kjønnssykdommer var negativ, Fikk en ny kur med flagyl, men det ser ikke ut til at den virker heller. )har 2 dager igjen)

Utfloden er luktløs, blank, og i små mengder, Det kan kanskje føles som om det kiler litt. Ballene er litt vonde også, samt at pungen er noe slapp. Mine spørsmål er følgende:

1. Kan kuren mot kjønnssykdommer ikke ha virket? Kan tablettene ha gått gjennom kroppen uten at kroppen har tatt opp virkestoffene? Jag har ikke kastet opp.

2. Bør jeg ta en ny kur? Kan man ringe til legen og få en slik kur uten å ta prøver?

3. Hvis det ikke er kjønnssykdom, hva kan det være? kan det eventuelt være smittsomt?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/151323-utflod/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...