Gå til innhold

Greit å sende en mail? Kommunikasjon i parforhold..

Anbefalte innlegg

Gjest flafala

Jeg er litt dårlig til å ta opp ting som bekymrer meg med kjæresten. Har så lett for å begynne å gråte og så tror han alt er så "big deal" selv om det ikke egentlig er det. Dessuten synes jeg det så sjelden passer..

er det greit å istedenfor sende ham en liten mail hvor jeg tar opp problemet, for på denne måten komme igang med å snakke ut om det? Kanskje veksle noen mailer sånn at det blir litt mer saklig i begynnelsen og så heller fortsette å snakke om det når vi kommer hjem om det trengs? Eller blir det litt barnslig?

Hva synes dere og gjør dere sånt?

Fortsetter under...

Ja, jeg synes det er helt greit. Forklar gjerne først at du gjør det på denne måten fordi du ellers lett begynner å gråte og kommer ut av det hele.

Lykke til!

Enig med deg Lillemus.

Bare si hvorfor og at det er lettere å få fram poenget skriftlig enn i gråt.

Lykke til!

Ja, jeg synes det er helt greit. Forklar gjerne først at du gjør det på denne måten fordi du ellers lett begynner å gråte og kommer ut av det hele.

Lykke til!

Enig med Lillemus. Da skjønner han hvorfor du skriver mail, og menn syns som regel det er veldig greit å slippe tårer og styr og tankespinn som går i alle retninger før en egentlig kommer til poenget.

;)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...