gullfisk Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 har tenkt litt på dette, jenter får vel panikk når de skal slå inn noen spiker. ja hun sa at da var hun liksom "satt" og alt ble så veldig seriøst. Så vet hun ikke om dette er det rette, når ikke hjertbanken er slik som i en forelskelse. det må være noe mer som forteller at dette er det rette, mener hun. jeg sa da, hva om det ikke er tilfelle. da ville hun komme tilbake om jeg ville ha henne. Men som du sier, da er det ofte for sent. Lurer på hvem som må si det til henne for at hun skal forstå. Må jenter oppleve dette selv for at de skal forstå. "Jenter" er ikke slik og slik, de er like forskjellige som andre folk. Noen jenter er veldig lykkelige og fornøyde med det de har, andre ønsker seg mer (det de har spiller selvfølgelig en stor rolle her). Den eneste som kan gi deg svar er din (eks)jente. Hun har rett og slett bedt om en pause, siden hun føler noe mangler. Det er ikke vanlig at jenter gjør slikt, heller ikke uvanlig. Gutter leter også etter den rette. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/151384-hjertebankingen-forsvant/page/2/#findComment-966948 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skjønner ingenting Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 "Jenter" er ikke slik og slik, de er like forskjellige som andre folk. Noen jenter er veldig lykkelige og fornøyde med det de har, andre ønsker seg mer (det de har spiller selvfølgelig en stor rolle her). Den eneste som kan gi deg svar er din (eks)jente. Hun har rett og slett bedt om en pause, siden hun føler noe mangler. Det er ikke vanlig at jenter gjør slikt, heller ikke uvanlig. Gutter leter også etter den rette. takk for den joa, sant nok. men er det "riktig" å lete etter noe og bli "målt" på noe som ikke er reellt etter mange år sammen. sikkert ikke lett å vite. jeg er sikker forde samlivet fungerer så bra som det gjør mellom oss, som hun også sa. Er det ikke ikke det man burde bli "målt" på. Eller tar jeg helt feil. Dette høres sikkert litt ufølsomt ut, klart det må være følelser men ikke slik som når man er forelsket 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/151384-hjertebankingen-forsvant/page/2/#findComment-966987 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skjønner ingenting Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 "Jenter" er ikke slik og slik, de er like forskjellige som andre folk. Noen jenter er veldig lykkelige og fornøyde med det de har, andre ønsker seg mer (det de har spiller selvfølgelig en stor rolle her). Den eneste som kan gi deg svar er din (eks)jente. Hun har rett og slett bedt om en pause, siden hun føler noe mangler. Det er ikke vanlig at jenter gjør slikt, heller ikke uvanlig. Gutter leter også etter den rette. takk for den joa, sant nok. men er det "riktig" å lete etter noe og bli "målt" på noe som ikke er reellt etter mange år sammen. sikkert ikke lett å vite. jeg er sikker forde samlivet fungerer så bra som det gjør mellom oss, som hun også sa. Er det ikke ikke det man burde bli "målt" på. Eller tar jeg helt feil. Dette høres sikkert litt ufølsomt ut, klart det må være følelser men ikke slik som når man er forelsket 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/151384-hjertebankingen-forsvant/page/2/#findComment-966988 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Enslig mann i 30 åra Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 "Jenter" er ikke slik og slik, de er like forskjellige som andre folk. Noen jenter er veldig lykkelige og fornøyde med det de har, andre ønsker seg mer (det de har spiller selvfølgelig en stor rolle her). Den eneste som kan gi deg svar er din (eks)jente. Hun har rett og slett bedt om en pause, siden hun føler noe mangler. Det er ikke vanlig at jenter gjør slikt, heller ikke uvanlig. Gutter leter også etter den rette. sikkert ikke alle som er slik, men jeg har nok da truffet de få "like" tilfellene er selv en snill og grei mann, med godt hode, normalt kjekt utseende, men er ikke flink til alltid å få frem "hetetoktene" har hatt noen forhold og i lengselen etter omtenksomme og familiekjære menn så velges jeg. desverre blir jeg ikke verken mer eller mindre tiger senere og forholdet tar slutt i og med at jakt på grønnere enger starter 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/151384-hjertebankingen-forsvant/page/2/#findComment-967843 Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 kanskje nicket ditt kan fortelle deg et og annet? "skjønner ingenting". Jenter er eksperter på å legge ut gåter, meninger, hint - og om da gubben ikke skjønner såpass.....ja da. etter 6 år KAN jo det være svaret? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/151384-hjertebankingen-forsvant/page/2/#findComment-968581 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skjønner ingenting Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 kanskje nicket ditt kan fortelle deg et og annet? "skjønner ingenting". Jenter er eksperter på å legge ut gåter, meninger, hint - og om da gubben ikke skjønner såpass.....ja da. etter 6 år KAN jo det være svaret? nicket... kan du forklare meg litt bedre er du grei. Ja er klar over dette med hint . takk for svaret men nicket mitt... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/151384-hjertebankingen-forsvant/page/2/#findComment-968608 Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 nicket... kan du forklare meg litt bedre er du grei. Ja er klar over dette med hint . takk for svaret men nicket mitt... Du har valgt nicket: "skjønner ingenting" - - og det er kanskje akkurat det hun mener, og så er hun redd for å såre deg, og derfor er hun sånn "vag" og skylder på manglende hjertebank etc....! Håper jeg tar feil da! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/151384-hjertebankingen-forsvant/page/2/#findComment-968710 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skjønner ingenting Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Du har valgt nicket: "skjønner ingenting" - - og det er kanskje akkurat det hun mener, og så er hun redd for å såre deg, og derfor er hun sånn "vag" og skylder på manglende hjertebank etc....! Håper jeg tar feil da! Takk for den. Hallo. Det holder ikke. Vær litt seriøs. Jeg kjenner henne og vet hun sier ting rett ut. Noen ganger kanskje for mye rett ut. Til alle og enhver hun mener noe til og om. Hvorfor blir man enig om å flytte rett i forkant da... for så plutselig å snu... om jeg ikke skjønner noe, ville hun vel neppe lagt planer om flytting. Hun ville sagt jeg ikke skjønnte noe, og hun ville ikke sagt at, "kanskje feilen ved forholdet var at det var for bra." Hun taler rett fra leveren, er skytte vet du. Snakket også om at vi kanskje ble sammen på feil grunnlag, felles int. og "alt var bra med forholdet" etter 6 år og 6 mnd. Tror hun "leter" etter en "feil". Hun sa det måtte jo være noe mer, "hjertebank" som fortallte henne at jeg var den rette. Men etter lang tid sammen forsvinner jo forelskelsen. Det er det som har skjedd, men jeg tror hun forventer evig hjertebank for den rette. Takker for svaret 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/151384-hjertebankingen-forsvant/page/2/#findComment-968751 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skjønner ingenting Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 sikkert ikke alle som er slik, men jeg har nok da truffet de få "like" tilfellene er selv en snill og grei mann, med godt hode, normalt kjekt utseende, men er ikke flink til alltid å få frem "hetetoktene" har hatt noen forhold og i lengselen etter omtenksomme og familiekjære menn så velges jeg. desverre blir jeg ikke verken mer eller mindre tiger senere og forholdet tar slutt i og med at jakt på grønnere enger starter takk for at du kom med dine egne erfaringer på dette. Da må man smi mens jernet er varmt da, full pakke på kortest mulig tid. Så er det bare å vente til forelskelsen har lagt seg og det grønne gresset blir interresant. Så er det på´n igjen, ny runde med full pakke... Er det meningen... høres helt sykt ut spør du meg. Skal man ikke finne noen å dele livets gleder og sorger med da. Ekte kjærlighet tar år å bygge opp, og bare noen sekunder å legge i grus. Dette har vel ærlig tallt ikke gutter med gode tanker og meninger fortjent å oppleve, gang på gang. Livet er herlig... Lykke til og takk for svaret 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/151384-hjertebankingen-forsvant/page/2/#findComment-968771 Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Takk for den. Hallo. Det holder ikke. Vær litt seriøs. Jeg kjenner henne og vet hun sier ting rett ut. Noen ganger kanskje for mye rett ut. Til alle og enhver hun mener noe til og om. Hvorfor blir man enig om å flytte rett i forkant da... for så plutselig å snu... om jeg ikke skjønner noe, ville hun vel neppe lagt planer om flytting. Hun ville sagt jeg ikke skjønnte noe, og hun ville ikke sagt at, "kanskje feilen ved forholdet var at det var for bra." Hun taler rett fra leveren, er skytte vet du. Snakket også om at vi kanskje ble sammen på feil grunnlag, felles int. og "alt var bra med forholdet" etter 6 år og 6 mnd. Tror hun "leter" etter en "feil". Hun sa det måtte jo være noe mer, "hjertebank" som fortallte henne at jeg var den rette. Men etter lang tid sammen forsvinner jo forelskelsen. Det er det som har skjedd, men jeg tror hun forventer evig hjertebank for den rette. Takker for svaret Unnskyld, -håper så klart jeg har rett, -bare det at jeg kjenner meg igjen i henne - og deg i eksen. Han sa; "hvorfor bestilte vi den sydenturen da?" Det å plutselig "få nok" er ikke noe man bare kan planlegge - men det bygger seg så klart opp over lang tid, man lever sitt liv med familiene parallelt med at man sliter med følelsene sine. Min eks. gjorde heller ikke noe "galt" og det var ikke noe som utløste det hele, ikke var det en annen med i bildet heller, -jeg følte at han var broren min, en veldig grei bror. Jeg var ikke kjæresten lenger og hadde ikke vært det på leeenge. Innerst inne MÅ han ha visst det, men jeg tror det ikke. Han hadde det jo bra! - og jeg hadde det ikke VONDT. Vi kranglet aldri heller. Folk rundt oss mente jeg måtte ha en GRUNN, men det hadde jeg altså ikke, det var bare evig over. Det er vanskelig å forklare så du skjønner det. Min yngste var da bare 2,5 år og hun husker ikke at han og jeg har vært sammen, nå som hun snart er 13, så sier hun: "det er komisk å tenke seg deg og pappa, dere er så forskjellige!" - så kanskje det er det. Jeg traff han da jeg var 17,- han 23, og vi var sammen i 13 år. Jeg tror ikke man alltid kan sette fingeren på HVA og HVORFOR, det bare er en magefølelse som sier en noe. I dag har han en samboer som er som skapt for han, og det unner jeg han av hele mitt hjerte! - Han kjøper til og med blomster til henne - og køær! hehe Mitt liv i dag og hans liv i dag er så ulike som de kan få blitt, men vi har det VELDIG godt! Ønsker deg det samme! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/151384-hjertebankingen-forsvant/page/2/#findComment-968774 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skjønner ingenting Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 sikkert ikke alle som er slik, men jeg har nok da truffet de få "like" tilfellene er selv en snill og grei mann, med godt hode, normalt kjekt utseende, men er ikke flink til alltid å få frem "hetetoktene" har hatt noen forhold og i lengselen etter omtenksomme og familiekjære menn så velges jeg. desverre blir jeg ikke verken mer eller mindre tiger senere og forholdet tar slutt i og med at jakt på grønnere enger starter takk for at du kom med dine egne erfaringer på dette. Da må man smi mens jernet er varmt da, full pakke på kortest mulig tid. Så er det bare å vente til forelskelsen har lagt seg og det grønne gresset blir interresant. Så er det på´n igjen, ny runde med full pakke... Er det meningen... høres helt sykt ut spør du meg. Skal man ikke finne noen å dele livets gleder og sorger med da. Ekte kjærlighet tar år å bygge opp, og bare noen sekunder å legge i grus. Dette har vel ærlig tallt ikke gutter med gode tanker og meninger fortjent å oppleve, gang på gang. Livet er herlig... Lykke til og takk for svaret 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/151384-hjertebankingen-forsvant/page/2/#findComment-968784 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skjønner ingenting Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Unnskyld, -håper så klart jeg har rett, -bare det at jeg kjenner meg igjen i henne - og deg i eksen. Han sa; "hvorfor bestilte vi den sydenturen da?" Det å plutselig "få nok" er ikke noe man bare kan planlegge - men det bygger seg så klart opp over lang tid, man lever sitt liv med familiene parallelt med at man sliter med følelsene sine. Min eks. gjorde heller ikke noe "galt" og det var ikke noe som utløste det hele, ikke var det en annen med i bildet heller, -jeg følte at han var broren min, en veldig grei bror. Jeg var ikke kjæresten lenger og hadde ikke vært det på leeenge. Innerst inne MÅ han ha visst det, men jeg tror det ikke. Han hadde det jo bra! - og jeg hadde det ikke VONDT. Vi kranglet aldri heller. Folk rundt oss mente jeg måtte ha en GRUNN, men det hadde jeg altså ikke, det var bare evig over. Det er vanskelig å forklare så du skjønner det. Min yngste var da bare 2,5 år og hun husker ikke at han og jeg har vært sammen, nå som hun snart er 13, så sier hun: "det er komisk å tenke seg deg og pappa, dere er så forskjellige!" - så kanskje det er det. Jeg traff han da jeg var 17,- han 23, og vi var sammen i 13 år. Jeg tror ikke man alltid kan sette fingeren på HVA og HVORFOR, det bare er en magefølelse som sier en noe. I dag har han en samboer som er som skapt for han, og det unner jeg han av hele mitt hjerte! - Han kjøper til og med blomster til henne - og køær! hehe Mitt liv i dag og hans liv i dag er så ulike som de kan få blitt, men vi har det VELDIG godt! Ønsker deg det samme! takker for svaret. så du håper du har rett ja, javel. Kjenner deg igjen i dette. Hm. Det er også noe, vi er ikke sååå forskjellige. Har endel av de samme int. og veldig like når det gjelder meninger, feriemål, hus, interiør, dyr for å nevnne noe. Vi er veldig like på veldig mange områder. Hadde vi vært som dag og natt hadde jeg skjønnt det. Hun har også snakket om dette med følelser for meg som en venn. Men hun leter etter hjertebank, som skal fortelle henne at dette er den rette... hun har ingen magefølelse som sier at dette er feil. Hun leter etter hjertebank som skal fortelle at dette er rett. Hun sa også at det jo måtte være noe mer, hjertebank. om det ikke var det ville hun komme tilbake til meg om jeg ville ha henne. Men hjertebank etter så mange år... er det mulig. Om det er den rette eller ei... Kan man forvente seg det... Lurer på om det kan være litt redsel for ikke å ha levd livet før man roer seg og at hun gjerne vil bo litt alene. Vet ikke, hun har snakket noe om det. men man kan ikke alltid være 20 vel. takker for svaret og de gode ønskene i lige måde 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/151384-hjertebankingen-forsvant/page/2/#findComment-968803 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skjønner ingenting Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Unnskyld, -håper så klart jeg har rett, -bare det at jeg kjenner meg igjen i henne - og deg i eksen. Han sa; "hvorfor bestilte vi den sydenturen da?" Det å plutselig "få nok" er ikke noe man bare kan planlegge - men det bygger seg så klart opp over lang tid, man lever sitt liv med familiene parallelt med at man sliter med følelsene sine. Min eks. gjorde heller ikke noe "galt" og det var ikke noe som utløste det hele, ikke var det en annen med i bildet heller, -jeg følte at han var broren min, en veldig grei bror. Jeg var ikke kjæresten lenger og hadde ikke vært det på leeenge. Innerst inne MÅ han ha visst det, men jeg tror det ikke. Han hadde det jo bra! - og jeg hadde det ikke VONDT. Vi kranglet aldri heller. Folk rundt oss mente jeg måtte ha en GRUNN, men det hadde jeg altså ikke, det var bare evig over. Det er vanskelig å forklare så du skjønner det. Min yngste var da bare 2,5 år og hun husker ikke at han og jeg har vært sammen, nå som hun snart er 13, så sier hun: "det er komisk å tenke seg deg og pappa, dere er så forskjellige!" - så kanskje det er det. Jeg traff han da jeg var 17,- han 23, og vi var sammen i 13 år. Jeg tror ikke man alltid kan sette fingeren på HVA og HVORFOR, det bare er en magefølelse som sier en noe. I dag har han en samboer som er som skapt for han, og det unner jeg han av hele mitt hjerte! - Han kjøper til og med blomster til henne - og køær! hehe Mitt liv i dag og hans liv i dag er så ulike som de kan få blitt, men vi har det VELDIG godt! Ønsker deg det samme! takker for svaret. så du håper du har rett ja, javel. Kjenner deg igjen i dette. Hm. Det er også noe, vi er ikke sååå forskjellige. Har endel av de samme int. og veldig like når det gjelder meninger, feriemål, hus, interiør, dyr for å nevnne noe. Vi er veldig like på veldig mange områder. Hadde vi vært som dag og natt hadde jeg skjønnt det. Hun har også snakket om dette med følelser for meg som en venn. Men hun leter etter hjertebank, som skal fortelle henne at dette er den rette... hun har ingen magefølelse som sier at dette er feil. Hun leter etter hjertebank som skal fortelle at dette er rett. Hun sa også at det jo måtte være noe mer, hjertebank. om det ikke var det ville hun komme tilbake til meg om jeg ville ha henne. Men hjertebank etter så mange år... er det mulig. Om det er den rette eller ei... Kan man forvente seg det... Lurer på om det kan være litt redsel for ikke å ha levd livet før man roer seg og at hun gjerne vil bo litt alene. Vet ikke, hun har snakket noe om det. men man kan ikke alltid være 20 vel. takker for svaret og de gode ønskene i lige måde 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/151384-hjertebankingen-forsvant/page/2/#findComment-968804 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skjønner ingenting Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Unnskyld, -håper så klart jeg har rett, -bare det at jeg kjenner meg igjen i henne - og deg i eksen. Han sa; "hvorfor bestilte vi den sydenturen da?" Det å plutselig "få nok" er ikke noe man bare kan planlegge - men det bygger seg så klart opp over lang tid, man lever sitt liv med familiene parallelt med at man sliter med følelsene sine. Min eks. gjorde heller ikke noe "galt" og det var ikke noe som utløste det hele, ikke var det en annen med i bildet heller, -jeg følte at han var broren min, en veldig grei bror. Jeg var ikke kjæresten lenger og hadde ikke vært det på leeenge. Innerst inne MÅ han ha visst det, men jeg tror det ikke. Han hadde det jo bra! - og jeg hadde det ikke VONDT. Vi kranglet aldri heller. Folk rundt oss mente jeg måtte ha en GRUNN, men det hadde jeg altså ikke, det var bare evig over. Det er vanskelig å forklare så du skjønner det. Min yngste var da bare 2,5 år og hun husker ikke at han og jeg har vært sammen, nå som hun snart er 13, så sier hun: "det er komisk å tenke seg deg og pappa, dere er så forskjellige!" - så kanskje det er det. Jeg traff han da jeg var 17,- han 23, og vi var sammen i 13 år. Jeg tror ikke man alltid kan sette fingeren på HVA og HVORFOR, det bare er en magefølelse som sier en noe. I dag har han en samboer som er som skapt for han, og det unner jeg han av hele mitt hjerte! - Han kjøper til og med blomster til henne - og køær! hehe Mitt liv i dag og hans liv i dag er så ulike som de kan få blitt, men vi har det VELDIG godt! Ønsker deg det samme! takker for svaret. så du håper du har rett ja, javel. Kjenner deg igjen i dette. Hm. Det er også noe, vi er ikke sååå forskjellige. Har endel av de samme int. og veldig like når det gjelder meninger, feriemål, hus, interiør, dyr for å nevnne noe. Vi er veldig like på veldig mange områder. Hadde vi vært som dag og natt hadde jeg skjønnt det. Hun har også snakket om dette med følelser for meg som en venn. Men hun leter etter hjertebank, som skal fortelle henne at dette er den rette... hun har ingen magefølelse som sier at dette er feil. Hun leter etter hjertebank som skal fortelle at dette er rett. Hun sa også at det jo måtte være noe mer, hjertebank. om det ikke var det ville hun komme tilbake til meg om jeg ville ha henne. Men hjertebank etter så mange år... er det mulig. Om det er den rette eller ei... Kan man forvente seg det... Lurer på om det kan være litt redsel for ikke å ha levd livet før man roer seg og at hun gjerne vil bo litt alene. Vet ikke, hun har snakket noe om det. men man kan ikke alltid være 20 vel. takker for svaret og de gode ønskene i lige måde 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/151384-hjertebankingen-forsvant/page/2/#findComment-968805 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skjønner ingenting Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Unnskyld, -håper så klart jeg har rett, -bare det at jeg kjenner meg igjen i henne - og deg i eksen. Han sa; "hvorfor bestilte vi den sydenturen da?" Det å plutselig "få nok" er ikke noe man bare kan planlegge - men det bygger seg så klart opp over lang tid, man lever sitt liv med familiene parallelt med at man sliter med følelsene sine. Min eks. gjorde heller ikke noe "galt" og det var ikke noe som utløste det hele, ikke var det en annen med i bildet heller, -jeg følte at han var broren min, en veldig grei bror. Jeg var ikke kjæresten lenger og hadde ikke vært det på leeenge. Innerst inne MÅ han ha visst det, men jeg tror det ikke. Han hadde det jo bra! - og jeg hadde det ikke VONDT. Vi kranglet aldri heller. Folk rundt oss mente jeg måtte ha en GRUNN, men det hadde jeg altså ikke, det var bare evig over. Det er vanskelig å forklare så du skjønner det. Min yngste var da bare 2,5 år og hun husker ikke at han og jeg har vært sammen, nå som hun snart er 13, så sier hun: "det er komisk å tenke seg deg og pappa, dere er så forskjellige!" - så kanskje det er det. Jeg traff han da jeg var 17,- han 23, og vi var sammen i 13 år. Jeg tror ikke man alltid kan sette fingeren på HVA og HVORFOR, det bare er en magefølelse som sier en noe. I dag har han en samboer som er som skapt for han, og det unner jeg han av hele mitt hjerte! - Han kjøper til og med blomster til henne - og køær! hehe Mitt liv i dag og hans liv i dag er så ulike som de kan få blitt, men vi har det VELDIG godt! Ønsker deg det samme! takker for svaret. så du håper du har rett ja, javel. Kjenner deg igjen i dette. Hm. Det er også noe, vi er ikke sååå forskjellige. Har endel av de samme int. og veldig like når det gjelder meninger, feriemål, hus, interiør, dyr for å nevnne noe. Vi er veldig like på veldig mange områder. Hadde vi vært som dag og natt hadde jeg skjønnt det. Hun har også snakket om dette med følelser for meg som en venn. Men hun leter etter hjertebank, som skal fortelle henne at dette er den rette... hun har ingen magefølelse som sier at dette er feil. Hun leter etter hjertebank som skal fortelle at dette er rett. Hun sa også at det jo måtte være noe mer, hjertebank. om det ikke var det ville hun komme tilbake til meg om jeg ville ha henne. Men hjertebank etter så mange år... er det mulig. Om det er den rette eller ei... Kan man forvente seg det... Lurer på om det kan være litt redsel for ikke å ha levd livet før man roer seg og at hun gjerne vil bo litt alene. Vet ikke, hun har snakket noe om det. men man kan ikke alltid være 20 vel. takker for svaret og de gode ønskene i lige måde 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/151384-hjertebankingen-forsvant/page/2/#findComment-968806 Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 takker for svaret. så du håper du har rett ja, javel. Kjenner deg igjen i dette. Hm. Det er også noe, vi er ikke sååå forskjellige. Har endel av de samme int. og veldig like når det gjelder meninger, feriemål, hus, interiør, dyr for å nevnne noe. Vi er veldig like på veldig mange områder. Hadde vi vært som dag og natt hadde jeg skjønnt det. Hun har også snakket om dette med følelser for meg som en venn. Men hun leter etter hjertebank, som skal fortelle henne at dette er den rette... hun har ingen magefølelse som sier at dette er feil. Hun leter etter hjertebank som skal fortelle at dette er rett. Hun sa også at det jo måtte være noe mer, hjertebank. om det ikke var det ville hun komme tilbake til meg om jeg ville ha henne. Men hjertebank etter så mange år... er det mulig. Om det er den rette eller ei... Kan man forvente seg det... Lurer på om det kan være litt redsel for ikke å ha levd livet før man roer seg og at hun gjerne vil bo litt alene. Vet ikke, hun har snakket noe om det. men man kan ikke alltid være 20 vel. takker for svaret og de gode ønskene i lige måde jeg håper DU har rett,- skulle det stå.:-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/151384-hjertebankingen-forsvant/page/2/#findComment-968812 Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 takker for svaret. så du håper du har rett ja, javel. Kjenner deg igjen i dette. Hm. Det er også noe, vi er ikke sååå forskjellige. Har endel av de samme int. og veldig like når det gjelder meninger, feriemål, hus, interiør, dyr for å nevnne noe. Vi er veldig like på veldig mange områder. Hadde vi vært som dag og natt hadde jeg skjønnt det. Hun har også snakket om dette med følelser for meg som en venn. Men hun leter etter hjertebank, som skal fortelle henne at dette er den rette... hun har ingen magefølelse som sier at dette er feil. Hun leter etter hjertebank som skal fortelle at dette er rett. Hun sa også at det jo måtte være noe mer, hjertebank. om det ikke var det ville hun komme tilbake til meg om jeg ville ha henne. Men hjertebank etter så mange år... er det mulig. Om det er den rette eller ei... Kan man forvente seg det... Lurer på om det kan være litt redsel for ikke å ha levd livet før man roer seg og at hun gjerne vil bo litt alene. Vet ikke, hun har snakket noe om det. men man kan ikke alltid være 20 vel. takker for svaret og de gode ønskene i lige måde den hjertebanken må man forvente blir noe annet med årene, det er jo helt normalt. MEN, den kan da sannelig blomstre opp innimellom ved riktig "setting" også - man hører plutselig "sin sang" på radioen, etc. etc. Om alt ellers var bra, så hadde jeg ikke gått der og ventet på hjertebanken, da tror jeg ikke den kommer man kan ikke planlegge somemrfugler i magen heller. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/151384-hjertebankingen-forsvant/page/2/#findComment-968814 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skjønner inngenting Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 jeg håper DU har rett,- skulle det stå.:-) ok. men du mener jo dette godt du da, det skal du ha 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/151384-hjertebankingen-forsvant/page/2/#findComment-968825 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skjønner ingenting Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 den hjertebanken må man forvente blir noe annet med årene, det er jo helt normalt. MEN, den kan da sannelig blomstre opp innimellom ved riktig "setting" også - man hører plutselig "sin sang" på radioen, etc. etc. Om alt ellers var bra, så hadde jeg ikke gått der og ventet på hjertebanken, da tror jeg ikke den kommer man kan ikke planlegge somemrfugler i magen heller. Det er også hva jeg mener, hører vi en sang begge liker så blir det fort en liten dans på stuegulvet. hadde ikke ventet på hjertebankingen sier du, gitt opp å lett videre eller vært fornøyd... med at den ikke kommer... av seg selv. Jeg tror heller ikke den kommer av seg selv, trenger næring skal den komme frem. Hun sier hun aldri har vært i denne situasjonen før og vet ikke hva som er rett eller galt. Det er jeg enig i, man vet jo ikke når man ikke har vært i et så langt forhold. jeg syntes det er for j### om dette skal bli ødelagt forde man leter etter noe som ikke er reellt. Når man har det så fint som ingen andre kan ha det. Vi kan ha det så bra sammen at nærmere lykke er det vel vanskelig å komme. Klart alle har sine dager og det går jo opp og ned med alt, men nå tror jeg hun føler at hun skal binde seg for livet og at hun da må gjøre alt rett. Hun snakket litt om et bindingsproblem... takker for svarene dine, hyggelig å få tilbakemeldinger og godt å få ut litt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/151384-hjertebankingen-forsvant/page/2/#findComment-968834 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skjønner ingenting Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 den hjertebanken må man forvente blir noe annet med årene, det er jo helt normalt. MEN, den kan da sannelig blomstre opp innimellom ved riktig "setting" også - man hører plutselig "sin sang" på radioen, etc. etc. Om alt ellers var bra, så hadde jeg ikke gått der og ventet på hjertebanken, da tror jeg ikke den kommer man kan ikke planlegge somemrfugler i magen heller. Det er også hva jeg mener, hører vi en sang begge liker så blir det fort en liten dans på stuegulvet. hadde ikke ventet på hjertebankingen sier du, gitt opp å lett videre eller vært fornøyd... med at den ikke kommer... av seg selv. Jeg tror heller ikke den kommer av seg selv, trenger næring skal den komme frem. Hun sier hun aldri har vært i denne situasjonen før og vet ikke hva som er rett eller galt. Det er jeg enig i, man vet jo ikke når man ikke har vært i et så langt forhold. jeg syntes det er for j### om dette skal bli ødelagt forde man leter etter noe som ikke er reellt. Når man har det så fint som ingen andre kan ha det. Vi kan ha det så bra sammen at nærmere lykke er det vel vanskelig å komme. Klart alle har sine dager og det går jo opp og ned med alt, men nå tror jeg hun føler at hun skal binde seg for livet og at hun da må gjøre alt rett. Hun snakket litt om et bindingsproblem... takker for svarene dine, hyggelig å få tilbakemeldinger og godt å få ut litt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/151384-hjertebankingen-forsvant/page/2/#findComment-968835 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.