villee Skrevet 28. juni 2004 Skrevet 28. juni 2004 Jeg har et Sony videokamera og skal overføre filmen på pcen min, men får det ikke til. Programmet som følger med er "Ver.1.5 for Sony - ImageMixer". Jeg får bare overført små klipp og når jeg prøver overføre hele filmen går det ikke. Merkelig! Noen som vet hva jeg kan gjøre? Bruker USB kabel! 0 Siter
fembarns Skrevet 28. juni 2004 Skrevet 28. juni 2004 Trodde firewire var det beste (eneste) å bruke til slikt... Jeg vet forøvrig ikke,men er veldig interessert i svaret siden jeg snart har nok film til å begynne selv. :-) 0 Siter
citoyen Skrevet 28. juni 2004 Skrevet 28. juni 2004 Trodde firewire var det beste (eneste) å bruke til slikt... Jeg vet forøvrig ikke,men er veldig interessert i svaret siden jeg snart har nok film til å begynne selv. :-) USB2.0 fungerer også greit, men 1.1 blir som regel for treigt. Tror det mest fornuftige er å kontakte kundeservice/support hos produsenten og høre om de har noen gode råd. 0 Siter
andungen Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Du må bruke firewire kabel. Kabelen til usb skal brukes til å overføre bilder med. Har et sony dvkamera selv. 0 Siter
villee Skrevet 29. juni 2004 Forfatter Skrevet 29. juni 2004 Du må bruke firewire kabel. Kabelen til usb skal brukes til å overføre bilder med. Har et sony dvkamera selv. Følger en firewire med eller må jeg kjøpe det? jeg har fått overført klipp fra filmen på ca 1 min, bare ikke hele! 0 Siter
andungen Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Følger en firewire med eller må jeg kjøpe det? jeg har fått overført klipp fra filmen på ca 1 min, bare ikke hele! Du har vel en firewire inngang på maskina di? Ekstra ledning følger ikke med, men må kjøpes. Dersom du ikke har firewire på maskina kan du kjøpe et kort på clas ohlson for en billig penge. Da følger ledning og redigeringsprogram med. Tror det koster ca 300. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.