Gå til innhold

kjærlighetssorg...

Anbefalte innlegg

Gjest evig forelsket.....?????

Jeg har et stort problem. Jeg er forelsket i en person, men det kan aldri bli oss. Han har også vært/ er fremdeles forelsket i meg, men flere ting gjør at det umulig kan bli oss to. Derfor lurer jeg på hvordan jeg kan komme over han. Vet at det beste hadde vært å unngå han å ta tiden til hjelp. Men det har jeg prøvd, har vært desperat forelsket i over 8 måneder, og det er helt umulig for oss å ikke se hverandre. Har samme vennegjeng og treffes også i familiære sammenhenger.

Er det noen der ute som har noen gode råd, holder på å gå på veggen av lengsel, får ikke gjort noe fornuftig på skolen eller hjemme, får ikke sove og har det ikke noe godt. Når vi er ute og jeg har drukket klarer jeg ikke å holde meg unna han, selv om jeg ikke bevissst flørter eller gjør noe galt, syns jeg det er godt bare å sitte å se på han eller høre hans stemme. Jeg får hjertebank bare jeg ser bilen hans!

Har aldri opplevd noe slikt før, og jeg er 26 år. Har vært gift, men opplevde ikke noe i nærheten av det jeg opplever nå, da jeg ble sammen med min eksmann.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/151468-kj%C3%A6rlighetssorg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

fuji1365380447

Det er alltid sterkere når man er forelsket i noen man ikke kan få. Særlig hvis ditt hjertes utkårede også er glad i deg, men er opptatt på et eller annet vis...

Det er den samme gamle såga som Tove Ditlevsen så vakkert har skrevet i dette diktet:

De evige tre

Der er to mænd i verden, der bestandig krydser min vej; den ene er den jeg elsker, den anden elsker mig.

Den ene bor i en natlig drøm, der bor i mit mørke sind, den anden står ved mit hjertes dør, jeg lukker ham aldrig ind.

Den ene gav mig et vårligt pust af lykke, der snart fo´r hen, den anden gav mig sit hele liv og fik aldrig en time igen.

Den ene bruser i blodets sang, hvor elskov er ren og fri, den anden er et med den triste dag, drømmene drukner i.

Hver kvinde står mellem disse to, forelsket, elsket og ren - een gang hvert hundrede år kan det ske, de smelter sammen til én.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/151468-kj%C3%A6rlighetssorg/#findComment-966721
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...