Gjest vilikkesihvemjegernå Skrevet 12. januar 2001 Skrevet 12. januar 2001 I natt ble jeg bare *SÅ* skuffa... Hadde litt hygelig sengekos med samboeren, og han brukte fingrene på meg....Jeg fikk orgasme, og den varte i noen sekunder...før den var over hadde han allerede rukket å komme seg ut av sengen og var på vei til badet...snakk om ufølsom fyr!!! Så der lå jeg da....følte meg SÅ snytt!!! FY f....! 0 Siter
fuzzy76 Skrevet 12. januar 2001 Skrevet 12. januar 2001 Ærlig talt da, også samboeren? Er han sånn i senga hele tia? 0 Siter
mrxx Skrevet 12. januar 2001 Skrevet 12. januar 2001 Jaja, det var litt av en elsker, enig i at dette var dårlig gjort og at han burde gi seg bedre tid. Lykke til neste gang:-))) 0 Siter
ikkeno Skrevet 12. januar 2001 Skrevet 12. januar 2001 Ærlig talt da, også samboeren? Er han sånn i senga hele tia? Du rakk iallefall å få orgasme før han gikk........Trøst deg med at han sikkert hadde en god grunn for å gå! 0 Siter
pensko Skrevet 12. januar 2001 Skrevet 12. januar 2001 Du rakk iallefall å få orgasme før han gikk........Trøst deg med at han sikkert hadde en god grunn for å gå! Kanskje han måtte bæsje? 0 Siter
pensko Skrevet 12. januar 2001 Skrevet 12. januar 2001 Du rakk iallefall å få orgasme før han gikk........Trøst deg med at han sikkert hadde en god grunn for å gå! Kanskje han måtte bæsje? 0 Siter
Berthold Grunfeld, professor i psykiatri Skrevet 12. januar 2001 Skrevet 12. januar 2001 Jeg vet ikke hvem av dere to det er mest synd på, han eller du. Han har i hvert fall et problem, det kan det ikke være tvil om. Lider han av renslighetsdilla ? I så fall trenger han terapi. 0 Siter
Gjest stinky Skrevet 14. januar 2001 Skrevet 14. januar 2001 Kanskje han måtte bæsje? eller tisse? Kanskje han måtte dra jernet, ettersom du ikke hadde gjort det...(?) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.