Gå til innhold

Soveromsrodeo

Anbefalte innlegg

Gjest Mr Logic
Skrevet

Her er et topptips til alle herrer som sliter med et kjedelig sexliv:

Ta partneren bakfra, mumle et fremmed kvinnenavn gjentatte ganger og se hvor lenge du klarer å være "på" før du blir kastet av.

Fortsetter under...

Skrevet

Har du lest om rodeosex nå? Om han som pumper på dama bakfra, holder henne i et beinhardt grep og forteller henne at han har HIV?

Gjest Mr Logic
Skrevet

Hvor tar du det fra?

Stort sett fra sangtekstene fra Anne Grethe Preus, som forøvrig er min store trøst her i livet.

Også Cupido, julenummeret 1987, selvfølgelig.

Skrevet

Stort sett fra sangtekstene fra Anne Grethe Preus, som forøvrig er min store trøst her i livet.

Også Cupido, julenummeret 1987, selvfølgelig.

Åja, sier du det? Vel det oppklarer jo en del.

Annonse

Gjest Mr Logic
Skrevet

Åja, sier du det? Vel det oppklarer jo en del.

Den utgaven er en klassiker, et skikkelig samlerobjekt.

Jeg har laminert det hos Allkopi, av praktiske årsaker.

Skrevet

Forstår jeg så godt.

Skrevet

man0,1, du vil nå aldri få bruk for den praksisen, men skjønner du vil ha den i samlinga.

Skrevet

Og hvordan få virkelig liv i et mannfolk: Bind ham til sengen,senk deg langsomt ned på ham,og hvisk intimt:jeg har HIV .

God helg til alle :)

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri
Skrevet

Og hvordan få virkelig liv i et mannfolk: Bind ham til sengen,senk deg langsomt ned på ham,og hvisk intimt:jeg har HIV .

God helg til alle :)

Godt råd, da kvikner han sikkert til, selv om han har all verdens lyst på deg. Det er et flott prevensjonsmiddel.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...