Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ShitDiddelyDo

Det er vanskelig å vite vet du ;o)

Det kan jo hende at dols mannlige skribenter er ekstremt uopplyste når det gjelder sex. Mange festlige spørsmål og svar her. Nei, nå må jeg køye. Det er ikke alle som kan sove i hele morra.

Ikke nok med at jeg kan sove i hele morgen, men jeg sov nesten i hele dag også. Noe som kanskje vil medføre at jeg ikke får sove i hele morgen. Men den-gang-ei!

Sov godt!

Ikke nok med at jeg kan sove i hele morgen, men jeg sov nesten i hele dag også. Noe som kanskje vil medføre at jeg ikke får sove i hele morgen. Men den-gang-ei!

Sov godt!

Jeg må komme meg i seng. Jeg er på et amerikansk forum og døgnrytmen deres er jo helt utrolig. Alle interessante innlegg kommer midt på natta.

Jeg kan ikke forstå at de ikke kan sove til normal tid og skrive om dagen i steden.

Jaja, de er jo amerikanere så hva annet kan man forvente. Noe for seg selv :o)

Sov godt!

Å, du sovner nok noen timer og du gikk ikke glipp av noe særlig i dag med det sommerværet vi har for tida :o(

Sov godt i morra, hm, idag mener jeg.

Annonse

ShitDiddelyDo

Å, du sovner nok noen timer og du gikk ikke glipp av noe særlig i dag med det sommerværet vi har for tida :o(

Sov godt i morra, hm, idag mener jeg.

Jeg gikk faktisk glipp av noe.

Jeg forsov meg nemlig sånn at jeg ikke fikk sett fotballkampen. Ganske grusomt. Spesielt når Hellas gjorde noe så overraskende som å vinne.

Men jeg var på byen på onsdag, så jeg er litt unnskyldt.

Det er uansett grusomt at jeg gikk glipp av en semifinale i EM.

Når det gjelder amerikanerne på nettet så må du huske at det nå er kveld i USA. Altså er det ikke så merkelig at det er nå de skriver innlegg der borte.

Jeg gikk faktisk glipp av noe.

Jeg forsov meg nemlig sånn at jeg ikke fikk sett fotballkampen. Ganske grusomt. Spesielt når Hellas gjorde noe så overraskende som å vinne.

Men jeg var på byen på onsdag, så jeg er litt unnskyldt.

Det er uansett grusomt at jeg gikk glipp av en semifinale i EM.

Når det gjelder amerikanerne på nettet så må du huske at det nå er kveld i USA. Altså er det ikke så merkelig at det er nå de skriver innlegg der borte.

Jeg er klar over tidsforskjellen, ja ;o). Så det var ment som en spøk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...