Gå til innhold

homofili og venner av samme kjønn

Anbefalte innlegg

Gjest uvitende i dag

Dette blir sikkert litt dumt.. men: For heterofile er det jo vanligst at bestevenner er av samme kjønn, og av og til oppstår sjalusi om bestevennen er av motsatt kjønn. Hvordan blir dette for homofile?

Er bestevennen jente selv om det er jenter du forelsker deg i, og det samme for homofile gutter. Og hvordan ser partneren på disse vennene? Må jo bli litt rart om en lesbisk jentes dame er mye sammen med sin bestevennine liksom.. selv om hun kanskje er hetero..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/151594-homofili-og-venner-av-samme-kj%C3%B8nn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er homse og har samboer av samme kjønn.

Jeg tror kanskje det du peker på her er mindre problematisk for homser/lesber enn for heteroer, fordi det jo er "normalt" at man skal ha (beste)venner av samme kjønn.

For heteroer blir det kanskje mer "mistenkelig" hvis man har en bestevenn av motsatt kjønn(?).

Selv med homoseksuelle bestevenner av samme kjønn er dette helt uproblematisk for meg/oss.

Skal ikke se bort i fra at dette kan ha noe med alder å gjøre også. Vi er 35-40 år og har et svært avslappet forhold til slike ting. Som 20-åring er man kanskje en del mer nervøs når det gjelder hvor solid forholdet er(?).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...