Gå til innhold

full sprut ved orgasme.....

Anbefalte innlegg

Gjest anonymiuse

huff..synes egentlig det er litt pinlig for når jeg får orgasme er det full sprut.Lurer veldig på hvor all denne væsken kommer ifra?I går tok jeg meg til å lukte på det og det luktet egentlig litt tiss,men ikke så stram lukt som tiss heller.Men jeg kjenner godt når det slipper og at det kommer fra skjeden.

Noen som har en fornuftig forklaring?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/151599-full-sprut-ved-orgasme/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må da ikke være flau over dette, det er en snerten sak som jeg har inntrykk av gleder mange partnere.

Har fått det slik selv og det følger orgasmer som er himmelske. Min partner simpelthen digger all fugtigheten som kommer og tar det som "et bevis" på at jeg har det veldig godt.

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...