Gå til innhold

Til jentene her inne

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

heidi1983_965

For meg er det veldig varierende. Det kommer an på om omstendighetene legger til rette for at jeg kan drømme meg bort (når jeg holder på alene).

Jeg har aldri tatt tiden på hvor lang tid det tar hehe, men det kan ta alt fra ganske kort til lang tid.

Det tar alt fra fem minutter til et kvarter/halvtime.

Dette spørs også om jeg VIL komme etter kort tid. Ofte vil man ha "følelsen" lengre, og jeg kan holde på den følelsen så lenge jeg vil. Jo lengre jeg venter med å komme, desto bedre og lengre blir orgasmen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/151648-til-jentene-her-inne/#findComment-967997
Del på andre sider

Gjest kovac

Det varierer veldig. Dersom jeg har hatt en våt drøm om en mann kan det ta bare et halvt minutt, mens dersom jeg bare onanerer uten at jeg er kåt på forhånd kan det ta 5 til 10 minutter. Men jeg bruker ikke så lang tid til selve onaneringen, for når jeg kommer så langt at jeg begynner å onanere så er jeg som regel ganske tent og da går det som sagt fort.

Har også oppnådd flere orgasmer etter hverandre, da tar det noe lenger tid med de neste, enn med den første.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/151648-til-jentene-her-inne/#findComment-968051
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...