soleil Skrevet 30. juni 2004 Skrevet 30. juni 2004 Har følelsen av at lillefingeren min sover/dovner bort innimellom. Husker ikke om det er den ene eller begge. Men nå er det den ene. Har bare sittet ved dataen en halvtime ca. Hmmm.. Er det symptom på noe? 0 Siter
soleil Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Skrevet 30. juni 2004 den er sulten? Jeg har akkurat spist stratos så den sjokoladebiten er nok snart på vei ut i fingertuppen nå. 0 Siter
thinkerbell Skrevet 30. juni 2004 Skrevet 30. juni 2004 Jeg har akkurat spist stratos så den sjokoladebiten er nok snart på vei ut i fingertuppen nå. 0 Siter
thinkerbell Skrevet 30. juni 2004 Skrevet 30. juni 2004 fra spøk til revolver. dårlig/redusert blodtilførsel? 0 Siter
soleil Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Skrevet 30. juni 2004 fra spøk til revolver. dårlig/redusert blodtilførsel? Ja, kan sikkert være det. Men skjønner ikke helt hvorfor? Ikke noe stort problem altså. Bare undrer meg. Man er tross alt på Dr. Online. Men nå skal jeg og lillefingeren sove. God natt. 0 Siter
thinkerbell Skrevet 30. juni 2004 Skrevet 30. juni 2004 Ja, kan sikkert være det. Men skjønner ikke helt hvorfor? Ikke noe stort problem altså. Bare undrer meg. Man er tross alt på Dr. Online. Men nå skal jeg og lillefingeren sove. God natt. ingen aning soleil, håper du får noen mer vettuge svar nattnatt! 0 Siter
Gjest been there Skrevet 1. juli 2004 Skrevet 1. juli 2004 Dette er eit klassisk symptom på musearm! Senebetennelse i sena som starter på undersida av armen ved albuen gjer at ei nerve kjem i klem. Dermed visnar lillefingeren vekk. Einaste måten å bli kvitt det på er å unngå bruk av mus ei stund. Dvs holde deg unna DOL ;-) 0 Siter
Gjest uten signatur Skrevet 1. juli 2004 Skrevet 1. juli 2004 Du kan feks ha for stramme nakke og skuldermuskler, slik at noe sirkulajonsgreier kommer i klem. 0 Siter
cecily Skrevet 1. juli 2004 Skrevet 1. juli 2004 Dette er eit klassisk symptom på musearm! Senebetennelse i sena som starter på undersida av armen ved albuen gjer at ei nerve kjem i klem. Dermed visnar lillefingeren vekk. Einaste måten å bli kvitt det på er å unngå bruk av mus ei stund. Dvs holde deg unna DOL ;-) Nerven innerverer ikke bare lillefingeren heller da. Og ved musearm er det selve muskelen som har vondt, ikke nervene. 0 Siter
cecily Skrevet 1. juli 2004 Skrevet 1. juli 2004 Er det kun lillefinger? Hva med ringfinger og eventuelt halve langfinger? 0 Siter
soleil Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Skrevet 1. juli 2004 Dette er eit klassisk symptom på musearm! Senebetennelse i sena som starter på undersida av armen ved albuen gjer at ei nerve kjem i klem. Dermed visnar lillefingeren vekk. Einaste måten å bli kvitt det på er å unngå bruk av mus ei stund. Dvs holde deg unna DOL ;-) Holde meg unna DOL? Nei, da får jeg heller slite med en vissen lillefinger, gitt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.