Gjest sommerfugl1 Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 5 dager siden ubeskyttet samleie i dag. Brukte angrepillen(e) bare 4 timer etter samleie. Her på doktor online leste jeg at det var lurt å ta 2 omganger a 2 piller? Dette sto det overhodet ikke noe om på pakningen. Opplever nå brun utflod uten særlig lukt. (ikke bare brun utflod) Vært vanlig fram til i dag... Har hatt dette brune før, uten at det har vært i denne settingen, og da var det ikke noe. Opplever nå også lettere kløe i underlivet. 1) Hva kan dette skyldes? Mulig jeg er overfølsom, eller bør jeg sjekke meg for kjønnssykdommer? 2) Må jeg vente tre uker etter samleie for sikkert resultat på graviditetstest? På forhånd takk for svar. Vennlig hilsen en som har lært etter denne ene gangen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/151697-angrepillengraviditet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.