Gjest Gjertine Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Ble for 3-måneder siden dumpet av kjæresten min, vi er begge i slutten av 30-åra. Det kom som lyn fra klar himmel, uten en klar grunn, bortsett fra at han trodde forelskelsen begynte å gå over, og jeg tok det ganske hardt, men lot aldri han få vite hvor mye det gikk inn på meg. Etter en måneds tid skjedde det som ofte skjer, vi havnet i senga etter en fest, og nå har det jammen meg skjedd et par ganger til, både i full å edru tilstand! Men en god venn er mektig irritert på at jeg utsetter meg for dette og mener at jeg garantert kommer til å bli skuffa igjen og at jeg bare er et sikkerstikk!!! Han sier at jeg har absolutt ingen problemer med å finne en annen "tilfeldig sex kanditat", men jeg klarer ikke tanken på å ha sex med en annen, tror jeg er supermonogan! Dette plager meg, kanskje vet jeg at han har rett, og at jeg klamrer meg til det berømte halmstrået? Men det er han jeg vil ha, om jeg så mister noe av stoltheten min! Men hvilke signal skal jeg se etter for å ta et hint, begge veiene altså? For jeg akter ikke å spørre, da koser jeg meg heller med litt tilfeldig sex til ting kommer litt klarere frem. Veldig teit spørmål dette her, og det irriterer meg at jeg ikke finner ut av dette i en fart, men sånn er det å være snart 30 og skikkelig forelska for første gang!!!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/151778-er-jeg-bare-et-sikkerstikk/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Kompisen din har rett. Du er (sannsynligvis) et knull, og siden pulinga er følelsesmessig fra din side så vil du rimelig sikkert få smellen en gang til. Det du gjør er ikke lurt. Det du gjør er tross alt et desperat forsøk på å få fyren tilbake. Et desperat forsøk som nok engang vil koste deg hjertesorg når han går videre uten deg. Urutinert. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/151778-er-jeg-bare-et-sikkerstikk/#findComment-969205 Del på andre sider Flere delingsvalg…
skorpionfisken Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Vil han ha deg/være med deg hjem full eller edru uten at dere har sex? Hva sier han om du sier at du gjerne vil ha ham med deg hjem for å kose, men at du i dag ikke vil ha sex? Blir han med deg om du har mensen? Hvis du får lokket ham hjem under de forutsetningene så er det et bittelite halmstrå å klamre seg til. Hvis ikke, så er det jo opplagt at du er en sikker og trygg sex-partner. Han vet at du ikke har noen kjønnsykdom, og han har jo erfaring med at det er deilig å elske med deg. Han vil ha kroppen din når det passer ham, men ikke deg og livet med deg på godt og vondt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/151778-er-jeg-bare-et-sikkerstikk/#findComment-969251 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.