Gå til innhold

Penisproblemer, mildt sagt

Anbefalte innlegg

Gjest Penismakeren

Jeg er en gutt på snart 16 år og penis er veldig liten..hva kan dette komme av? Faren min har stor penis, mens min bare er liten, med sine 5cm slapp og 11cm i erigert tilstand..Hva kan gjøres med dette problemet? Noen sier at man skal ta det med ro og at penis vokser til man er 18år..Jeg er ikke tidlig utviklet, heller ikke sent...Men den ser veldig underutviklet ut i forhold til andres og det er ikke bare noe jeg tror, det er fakta:( Hva kan gjøres?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/151792-penisproblemer-mildt-sagt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er sikker på at den er helt fin

Vet ikke hva som er vanlig når man er femten, men vet at det er en tilstand som heter micropenis( tror det er minde en din)

uansett er du bekymra gå til legen kansje det er en hormon brist som gjør at den ikke vokser som den skal og da kan du gjøre noe med detnå før det er for seint.

Mindre ubehagelig å gå til legen og være flau nå en å slite med dette resten av livet.

Nå vil nå jeg si at ståpikk på en femten årin på rundt 11 tja... høres ikke helt feil ut når den først vokser går det vist sinnsykt unna,

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...