Gå til innhold

Så skjedde det nesten......

Anbefalte innlegg

Gjest hva gjør jeg nå?

Herregud. Jeg holdt på å gjøre det store i natt.

Ble med en venninne på byen, og jeg hadde lovet henne at jeg skulle flørte mye med henne, for hun er akkurat blitt singel og trenger kanskje litt oppmerksomhet, tenkte jeg.

Kjæresten min er bortreist i sommer. Hun er på jobbreise, og vi skal møtes i slutten av måneden og ta en lang ferie sammen da.

Hun har vært borte i snart tre uker, og jeg savner henne noe dyrisk, selvsagt.

Jeg har klart å venne meg til selve savnet av henne, men det er savnet av sex som tærer på meg nå.

Når det er sommer og alle er mer yr, så hadde det liksom vært greit å kunne ha noen i sengen - og da selvsagt kjæresten min.

Men, tilbake til agendaen.

Vi gikk på byen igår, og hadde det skikkelig moro sammen med en venninne av henne.

Utpå kvelden, når alkoholkonsumet hadde økt litt, bestemte vi oss for å tøyse litt med hverandre, og begynte å kysse bare på gøy.

Til slutt ble det et heftig tungekyss - også dette bare på gøy. Nå må det presiseres at kjæresten min og meg har definert at et kyss ikke er utroskap. Mange års erfaring i andre forhold har lært oss at det kan være greit å ha slingringsmonn til tider.

Etter dette tungekysset, fortsatte kvelden videre med moro og dansing.

Da vi satt i bilen hjemover, flørtet vi litt. Først bare på gøy, men så ble det litt mer alvorlig kjente jeg plutselig.

Jeg sa til henne at jeg faktisk ble litt tent på henne der jeg satt, og antydet vel delvis et nachspiel hos henne.

Takk og pris klarte vi begge å beherske oss så mye at vi dro hvert til vårt.

Da jeg skulle legge meg, sendte jeg henne en tekstmelding der jeg takket for kvelden osv, osv. Og sa vel det at det hadde vært fantastisk å være hos henne, men at vi nok gjorde det riktige.

Som svar fikk jeg at hun kjente det samme, og etter hvert som meldingene gikk frem og tilbake, fikk jeg lyst til å ringe etter en taxi og få den til å kjøre meg opp til henne, noe hun også hadde lyst til.

Vi ble vel delvis enige om at vi bare skulle sove sammen, men vi vet jo begge at det hadde skjedd så mye mer.

Enden på visa ble - heldigvis - atvi bestemte oss for å la det ligge.

Det er nå et par ting jeg sitter og tenker på her jeg sitter på jobben og reflekterer i min angst.

Det ene er at hun tidligere har fortalt meg at hun ikke kan ligge med noen uten at hun har følelser for dem. Da ringer den første varselsbjellen.

Det andre er - og dette er i tilfeldig rekkefølge, vel å merke - at jeg var nær ved å svike kjæresten min ved å være utro. En utilgivelig handling, mener jeg. Jeg elsker henne jo, og vi planlegger å få barn og gifte oss til neste år. Hus er kjøpt og stasjonsvogn er anskaffet.

Det tredje er at min venninne også er en venn av henne. De pleier ofte å finne på ting uten meg også.

Hva var det egentlig skjedde igår?

Var det følelsene for min venninne som tok overhånd. Men jeg har aldri tidligere tenkt på henne slik, og gjør vel forsåvidt ikke det nå heller.

Eller var det rett og slett savnet etter sex som holdt på å bli for stort?

Nå er jeg redd for hva som skjer neste gang vi er på fest sammen. Vi planlegger å ta en middag i neste uke, med litt vin - og da frykter jeg for hva som kan skje.

Hva gjør jeg nå?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/151806-s%C3%A5-skjedde-det-nesten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er helt tydelig at denne dama er ute etter deg. Tror kanskje du gjør lurt i å holde deg edru når du er sammen med henne. Spesielt nå som kjæresten din er bortreist, og hun tydeligvis forsøker å utnytte din seksuelle frustrasjon.

(Var det hun som i utgangspunktet fikk deg til å "love" å flørte med henne hele kvelden? - Meget suspekt, spør du meg.)

Gjest hva gjør jeg nå?

Det er helt tydelig at denne dama er ute etter deg. Tror kanskje du gjør lurt i å holde deg edru når du er sammen med henne. Spesielt nå som kjæresten din er bortreist, og hun tydeligvis forsøker å utnytte din seksuelle frustrasjon.

(Var det hun som i utgangspunktet fikk deg til å "love" å flørte med henne hele kvelden? - Meget suspekt, spør du meg.)

Jeg føler meg som en fjortis idag. Ikke som en fornuftig 25-åring.

Det var vel begge som ble enige om å flørte.

Men at det skulle gå så langt, hadde jeg aldri i mine villeste fantasier tenkt engang.

Tror jeg drikker alkoholfri vin under middagen, ja.

Men at det skulle gå så langt, hadde jeg aldri i mine villeste fantasier tenkt engang.

Det gjør du lurt i :)

Hvis hun gjør tilnærmelser neste gang, bør du kanskje forklare ståa for henne, og be henne om å respektere at du ønsker å skape en fremtid med kjæresten din - (og altså ikke med henne).

Det denne dama vet, er at menn tenner på damer som tenner på dem - og det bruker hun (antakelig fordi hun liker deg litt bedre enn hun burde).

Annonse

Gjest paul aleksander

Sånn går det når man MÅ kysse på andre damer, og man har venninner man fester slik med.

Noe merkelig opplegg at du måtte flørte med henne hele kvelden, man flørter da ikke med venninner? Ikke slik hvertfall.. Kysser og herjer?

Regner med kjæresten din blir informert?

Hvis du ikke greier å la være å knulle denne dama om du drikker litt vin, tror jeg du burde revurdere vennskapet og absolutt forholdet ditt til dama di.

Gjest hva gjør jeg nå?

Det gjør du lurt i :)

Hvis hun gjør tilnærmelser neste gang, bør du kanskje forklare ståa for henne, og be henne om å respektere at du ønsker å skape en fremtid med kjæresten din - (og altså ikke med henne).

Det denne dama vet, er at menn tenner på damer som tenner på dem - og det bruker hun (antakelig fordi hun liker deg litt bedre enn hun burde).

Selvfølgelig er det en sinnsyk turn-on når damer tenner på en.

Og alle menn tenker på andre damer ofte.

Gresset er aldri grønnere på den andre siden, men det er jaggu fristende når en er frarøvet plenen sin for en periode.

Selvfølgelig er det en sinnsyk turn-on når damer tenner på en.

Og alle menn tenker på andre damer ofte.

Gresset er aldri grønnere på den andre siden, men det er jaggu fristende når en er frarøvet plenen sin for en periode.

Det var nå du skulle vært allergisk mot gress, gitt.

Gjest hva gjør jeg nå?

Sånn går det når man MÅ kysse på andre damer, og man har venninner man fester slik med.

Noe merkelig opplegg at du måtte flørte med henne hele kvelden, man flørter da ikke med venninner? Ikke slik hvertfall.. Kysser og herjer?

Regner med kjæresten din blir informert?

Jeg er livredd for å informere henne.

Hun har jo mannlige kolleger, og hevnen er som kjent søt.

Tror nok det ikke er noe unormalt med meg akkurat. Jeg er ikke den første som har tenkt med det andre hodet, for å si det sånn.

Tror nok folk i verdens lykkeligste forhold (noe jeg definerer mitt som) også tenker slikt fra tid til annen.

Det der kan man vel si om mer enn halve Norge..

Ikke alle som knuller rundt på andre bare fordi dama er borte og de er litt brisne vel. Litt selvbeherskelse går det vel ann å ha?

Hvis en mann er så lite vant til å få oppmerksomhet fra damer at han kaster seg over alle som viser litt interesse, så sier kanskje det litt om denne mannen..?

Annonse

Gjest paul aleksander

Jeg er livredd for å informere henne.

Hun har jo mannlige kolleger, og hevnen er som kjent søt.

Tror nok det ikke er noe unormalt med meg akkurat. Jeg er ikke den første som har tenkt med det andre hodet, for å si det sånn.

Tror nok folk i verdens lykkeligste forhold (noe jeg definerer mitt som) også tenker slikt fra tid til annen.

Hvis du ikke greier å la være å (få lyst til å) knulle venninner tror jeg kanskje du bør slutte å omgås de uten at dama di er med. Du har vel kompiser også?

Det er klart man av og til møter andre damer man kan tenne på, men dette burde aldri involvere de du kaller venninner og omgås. Og vi menn klarer faktisk også og la være å gjøre noe bare fordi vi får lyst til noe. Du vet jo at det var galt, så hvorfor gå videre?

Og det at dere drar det så langt at dere på forhånd planlegger å flørte viser vel at du nødvendigvis ikke kan ha et lykkelig forhold, selv om dama di der borte da.

Ikke alle som knuller rundt på andre bare fordi dama er borte og de er litt brisne vel. Litt selvbeherskelse går det vel ann å ha?

Hvis en mann er så lite vant til å få oppmerksomhet fra damer at han kaster seg over alle som viser litt interesse, så sier kanskje det litt om denne mannen..?

Nei, håper da ikke alle er sånn. Men jeg tror nok mange av oss kunne falle i en felle i gitte situasjoner.

Han her er bare et "offer" for ei dame som vil innom boxershortsen hans, og vet veien dit.

Fikk ikke inntrykk av at han elger seg på damer generelt.

Nei, håper da ikke alle er sånn. Men jeg tror nok mange av oss kunne falle i en felle i gitte situasjoner.

Han her er bare et "offer" for ei dame som vil innom boxershortsen hans, og vet veien dit.

Fikk ikke inntrykk av at han elger seg på damer generelt.

Synes det gjør det ekstra ille at det er ei venninne jeg da. Tabu å ha slike følelser for venninner.

Gjest hva gjør jeg nå?

Hvis du ikke greier å la være å (få lyst til å) knulle venninner tror jeg kanskje du bør slutte å omgås de uten at dama di er med. Du har vel kompiser også?

Det er klart man av og til møter andre damer man kan tenne på, men dette burde aldri involvere de du kaller venninner og omgås. Og vi menn klarer faktisk også og la være å gjøre noe bare fordi vi får lyst til noe. Du vet jo at det var galt, så hvorfor gå videre?

Og det at dere drar det så langt at dere på forhånd planlegger å flørte viser vel at du nødvendigvis ikke kan ha et lykkelig forhold, selv om dama di der borte da.

Velger å støtte meg til tesen fra filmen "When Harry met Sally" om at en mann og kvinne aldri kan være venner uten at det oppstår seksuelle tanker om den andre.

Og hva er flørting? Jeg flørter på jobb, til og med. Det er bare uskyldig moro. En måte å få andre til å føle seg litt bedre på.

Gjest aleksandra ingrid

Velger å støtte meg til tesen fra filmen "When Harry met Sally" om at en mann og kvinne aldri kan være venner uten at det oppstår seksuelle tanker om den andre.

Og hva er flørting? Jeg flørter på jobb, til og med. Det er bare uskyldig moro. En måte å få andre til å føle seg litt bedre på.

En måte å få deg til å føle seg bedre på mener du vel? Du flørter da ikke for andres skyld??

Greit nok at det kan oppstå sexuelle følelser mellom venner av motsatt kjønn av og til, men man går ikke inn for å flørte, og man stopper hvis det dukker opp noe. Det er helt uhørt å med vilje gå inn for flørte med venninner, slike venninner skal man ikke ha når man er i forhold. Eller trenger du sånne for å holde selvfølselsen din oppe?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...