Gå til innhold

Så skjedde det nesten......

Anbefalte innlegg

Gjest hva gjør jeg nå?

Enig med du i det.

Synes ikke hun kvalifiserer som venninne, hverken som hans eller kjærestens venninne.

Forhåpentligvis tar han til vett og ligger unna.

Tror nok jeg skal ligge unna henne en periode, ja.

Tror nok hun skjønner hvorfor.

Jeg er ingen rundbrenner, eller noe slikt.

Bare en normal, seksuelt frustrert mann som holdt på å gjøre noe dumt.

Men, gjort er gjort, og ikke gjort er heldigvis ikke gjort.

Fortsetter under...

Gjest hva gjør jeg nå?

En måte å få deg til å føle seg bedre på mener du vel? Du flørter da ikke for andres skyld??

Greit nok at det kan oppstå sexuelle følelser mellom venner av motsatt kjønn av og til, men man går ikke inn for å flørte, og man stopper hvis det dukker opp noe. Det er helt uhørt å med vilje gå inn for flørte med venninner, slike venninner skal man ikke ha når man er i forhold. Eller trenger du sånne for å holde selvfølselsen din oppe?

Tror nok ikke jeg behøver å flørte med folk for å få opp selvfølelse/selvtillitt. Det har jeg nok av fra før.

Klart man føler seg bra når man flørter med noen, men det er også herlig å bli flørtet med.

Så lenge premissene er klare, så skal det gå greit. Men i dette tilfellet ble premissene forskjøvet.

ilene1365380268

En måte å få deg til å føle seg bedre på mener du vel? Du flørter da ikke for andres skyld??

Greit nok at det kan oppstå sexuelle følelser mellom venner av motsatt kjønn av og til, men man går ikke inn for å flørte, og man stopper hvis det dukker opp noe. Det er helt uhørt å med vilje gå inn for flørte med venninner, slike venninner skal man ikke ha når man er i forhold. Eller trenger du sånne for å holde selvfølselsen din oppe?

Klart en kan flørte fordi at andre skal føle seg vel. Flørting er faktisk sunt for kropp og sjel.

fuji1365380447

...jeg kan i allefall fortelle deg hva som skjer hvis du gir etter for fristelsen:

Du kommer til å angre som en hund.

Dama kommer til å bli forelsket i deg.

Dama di kommer til å finne ut av det, og sannsynligvis gjøre det slutt. Ingen ønsker å få bare med en utro fyr.

Kanskje du kommer til å bli forelsket i dama, selv også..

Jeg har gitt etter for fristelsen en gang, og det endte ikke bra. Masse sjelekval, dårlig samvittighet, hemmelighetskremmeri, desperat forelskelse (i den andre mannen) og tilslutt over og ut for forholdet....

Du vet hva du må gjøre!

Gjest aleksandra ingrid

Klart en kan flørte fordi at andre skal føle seg vel. Flørting er faktisk sunt for kropp og sjel.

De aller fleste flørter vel for sin egen del?

Og det er ikke akseptabelt å være på flørtern med venninner. De skal være bare venner de, ala en kamerat.

Annonse

Men det er jo det han gjør nå - setter foten ned!

Gjest en i samme situasjon

Hei

Jeg forstår deg så godt og har vært/ er i akkurat samme situasjon som deg. Jeg var på nachspiel med kameraten til mannen min. Vi begynte å snakke og etterhvert begynte vi og ta litt på hverandre, på hendene og fotflørte, ikke mer den kvelden. Men så var det gjort, jeg som alltid bare hadde tenkt på han som en god venn, ble nå en som jeg ikke klarte la være å tenke på, jeg ble vanvittig forelsket. To helger etterpå var vi også ute, og vi hadde ikke drukket mye før vi begynte med det vi holdt på med gangen før. Denne kvelden kysset vi, og når vi skulle gå hjem fra fest klinte vi. Vi snakket om dette dagen etterpå og ble enige om at vi aldri måtte gjøre noe slikt igjen, selv om vi gjerne ville, var det galt, vi var jo begge gifte. Og vi klarte å holde oss i skinnet noen måneder, men så hendte det at vi tilfeldigvis ble gående alene sammen hjem fra en tur på byen, og da endte det igjen med at vi klinte skikkelig, og hadde det ikke vært for at vi var ute og det var iskaldt hadde vi nok også hatt sex.

Nå hadde vi gått så langt og jeg hadde ikke samvittighet til å fortsette ekteskapet mitt uten at mannen min visste noe. Jeg sa det til han hva jeg hadde gjort, men ikke hvem det var med, og han tilga alt. Så gikk det 4 måneder og jeg var ute på byen med en venninne. Venninnen min reiste hjem og jeg fortsatte å danse å ha det gøy. Så plutselig dukket "elskeren" min opp, og vi begynte å snakke. Jeg tok taxi hjem sammen med han og noen andre, vi gikk av samme plassen da vi bor nær hverandre. Han spurte om jeg ville følge han hjem, og jeg gjorde det. "Elskeren" min hadde i mellomtiden skilt lag med konen og vi var alene igjen, og som vanlig endte det opp klining. Denne gangen gikk vi så langt at vi hadde sex. Etter dette har vi snakket veldig mye om hva vi har gjort. Jeg er vanvittigt forelsket i denne mannen og vet at jeg hadde gjort det igjen. Jeg angrer ingenting, bortsett fra at jeg ikke først gjorde det slutt med min mann. Vi hadde også et helt greitt forhold før alt dette skjedde. Jeg hadde aldri trodd om meg selv at jeg kunne tillate meg å falle slik for en mann når jeg var gift. Men nå er det nå slik og jeg har det helt forferdelig. Det kan aldri bli noe mellom meg og min "elsker", og den situasjonen jeg er i nå gjør at jeg har det helt jævlig.

Langt innlegg dette her, men mitt råd er at dersom du har veldig lysst på denne venninnen din når du drikker, så la være å drikke sammen med henne. Det kan ikke komme noe positivt ut av det om du fortsatt er sammen med din kjæreste. Men vurder for all del om det er din kjæreste du ønsker å leve resten av livet med, når du føler slik du gjør for venninnen hennes/ din.

PS! Nå er jeg ganske lei av alle som sier at denne vennen i mitt tilfelle og venninnen i ditt tilfelle ikke kan være noen gode venner som gjør slikt. Men kameraten til mannen min har det jo enda verre enn jeg akkurat nå, han har i tillegg til å bedra sin kone også bedratt sin beste venn. Og han er kjempeglad i mannen min så det er det som gjør at det aldri kan bli oss selv om vi begge skulle ønske at det ble slik.

serendipity

Lovet henne å flørte mye med henne!!! Avtaler man virkelig sånt på forhånd??? Flørting skal være usyldig ellers ligger det mer bak.

Avlys den middagen og trekk deg unna den dama for en stund.

Er jo ingen vits i la dette gå lenger enn det allerede har gjort. Dette med de SMSène dere sendte til hverandre må jo også hatt innhold av en seksuell karakter siden dere igjen fikk lyst til å dele seng.

Gjest hva gjør jeg nå?

Hei

Jeg forstår deg så godt og har vært/ er i akkurat samme situasjon som deg. Jeg var på nachspiel med kameraten til mannen min. Vi begynte å snakke og etterhvert begynte vi og ta litt på hverandre, på hendene og fotflørte, ikke mer den kvelden. Men så var det gjort, jeg som alltid bare hadde tenkt på han som en god venn, ble nå en som jeg ikke klarte la være å tenke på, jeg ble vanvittig forelsket. To helger etterpå var vi også ute, og vi hadde ikke drukket mye før vi begynte med det vi holdt på med gangen før. Denne kvelden kysset vi, og når vi skulle gå hjem fra fest klinte vi. Vi snakket om dette dagen etterpå og ble enige om at vi aldri måtte gjøre noe slikt igjen, selv om vi gjerne ville, var det galt, vi var jo begge gifte. Og vi klarte å holde oss i skinnet noen måneder, men så hendte det at vi tilfeldigvis ble gående alene sammen hjem fra en tur på byen, og da endte det igjen med at vi klinte skikkelig, og hadde det ikke vært for at vi var ute og det var iskaldt hadde vi nok også hatt sex.

Nå hadde vi gått så langt og jeg hadde ikke samvittighet til å fortsette ekteskapet mitt uten at mannen min visste noe. Jeg sa det til han hva jeg hadde gjort, men ikke hvem det var med, og han tilga alt. Så gikk det 4 måneder og jeg var ute på byen med en venninne. Venninnen min reiste hjem og jeg fortsatte å danse å ha det gøy. Så plutselig dukket "elskeren" min opp, og vi begynte å snakke. Jeg tok taxi hjem sammen med han og noen andre, vi gikk av samme plassen da vi bor nær hverandre. Han spurte om jeg ville følge han hjem, og jeg gjorde det. "Elskeren" min hadde i mellomtiden skilt lag med konen og vi var alene igjen, og som vanlig endte det opp klining. Denne gangen gikk vi så langt at vi hadde sex. Etter dette har vi snakket veldig mye om hva vi har gjort. Jeg er vanvittigt forelsket i denne mannen og vet at jeg hadde gjort det igjen. Jeg angrer ingenting, bortsett fra at jeg ikke først gjorde det slutt med min mann. Vi hadde også et helt greitt forhold før alt dette skjedde. Jeg hadde aldri trodd om meg selv at jeg kunne tillate meg å falle slik for en mann når jeg var gift. Men nå er det nå slik og jeg har det helt forferdelig. Det kan aldri bli noe mellom meg og min "elsker", og den situasjonen jeg er i nå gjør at jeg har det helt jævlig.

Langt innlegg dette her, men mitt råd er at dersom du har veldig lysst på denne venninnen din når du drikker, så la være å drikke sammen med henne. Det kan ikke komme noe positivt ut av det om du fortsatt er sammen med din kjæreste. Men vurder for all del om det er din kjæreste du ønsker å leve resten av livet med, når du føler slik du gjør for venninnen hennes/ din.

PS! Nå er jeg ganske lei av alle som sier at denne vennen i mitt tilfelle og venninnen i ditt tilfelle ikke kan være noen gode venner som gjør slikt. Men kameraten til mannen min har det jo enda verre enn jeg akkurat nå, han har i tillegg til å bedra sin kone også bedratt sin beste venn. Og han er kjempeglad i mannen min så det er det som gjør at det aldri kan bli oss selv om vi begge skulle ønske at det ble slik.

Nå skal det jo sies at jeg ikke har lyst på henne hver gang jeg drikker.

Vi har vært mye på fest sammen før.

Senest i helgen var vi på nachspiel hos henne, og det gikk helt fint, selv om det bare var oss to der til slutt. Jeg tok hatten min og gikk hjem den kvelden.

Tror nok det bare var sommeren og savnet av min kjære som gjorde at jeg handlet som jeg gjorde.

Og det at hun akkurat er blitt singel, kan nok forklare hennes oppførsel. Jeg var vel bare tilgjengelig, på en måte.

Det er jo en følelse vi alle har hatt på ett eller annet tidspunkt.

Rebound-sex er noe de fleste har erfaring med.

Jeg tror nok dette forblir et glemt kapittel, såfremt begge blir enige om å la det bli med dette.

Og jeg er ikke en mann uten skrupler. Jeg har en gnagende dårlig samvittighet, og har sittet lenge i telefonen med min beste venn idag. Jeg sliter med dette idag.

Annonse

Du er vel mest bekymret for at hun skal få/ allerede har følelser for deg, siden du nevnte den "varselbjella". Nå tror jeg ikke nødvendigvis at hun mener med det at hun har følelser for deg når hun sa det sånn. Med å ha følelser kan hun ha ment at hun ikke bare kan gå til sengs med hvem som helst, og du er jo en god og pålitelig venn. Jeg mener hvertfall at hadde jeg sagt at jeg ikke kunne ha sex med noen uten at jeg hadde hatt følelser for dem, så hadde jeg heller ment at om jeg kjente noen over en tid og at jeg stolte på dem så hadde det vært nok.

Mente bare å si at jeg tror ikke hun har mer følelser for deg enn du har for henne. Dere var bare oppegget. Og, som noen her sa, "curiosity killed the cat". Du trår på ulovlig grunn, og mennesker har det med å rote seg bort på farlig område. Men der trenger du ikke gå! Om noen uker ler du sikkert bare av det.

En annen ting -- er du SIKKER på at du har funnet kvinnen i ditt liv...?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...