Gå til innhold

Jeg er sjokkert............

Anbefalte innlegg

Gjest anchou

Har en venninne som betrodde meg at hun hadde kommet i kontakt med en ung mann på spray sent en kveld. To timer senere var han der hjemme hos henne og i seng med henne. Hun er meget oppegående, høyt utdannet og politisk aktiv. Utrolig overskuddsmenneske, og har virkelig blomstret og realisert seg selv etter å ha avsluttet et langt ekteskap.

Jeg ville aldri ha våget, men tanken er så utrolig pirrende og selvom jeg er sjokkert så er jeg misunnelig også. Tenk hvis han hadde smittet henne med et eller annnet, banket henne, stjålet alt fra leiligheten osv. Men tenk også å få en tyve år yngre mann i sengen på den måten.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/151811-jeg-er-sjokkert/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...