Gå til innhold

Anbefalte innlegg

ilene1365380268

Møteplassen har jeg prøvd, traff en fyr, men trakk meg før vi møttes. :o)

Swingkurs har jeg også prøvd, så urytmisk som jeg er så tror jeg ikke det er noe for meg, men det ser svinaktig morsomt ut!

Men i slutten av august begynner jeg på ridekurs igjen - og det gleder jeg meg til! Dog er det lite menn der da. :o(

Har en del single venner, mest gutter. Disse har jeg truffet gjennom dansekurs.

Det er veldig godt miljø i Kom og Dans, og der er kursopplegget slik at progresjonen er fin for nybegynnere. Små skritt og flere gjentagelser.

Men viktig å ikke gi opp med det første. Det er faktisk en liten kneik å komme over, men jentene har det greit; når de har lært seg grunntrinnene, kan hun stort sett danse med hvem som helst av vidergående menn (dersom mannen er flink til å føre).

Dersom det er et helgekurs du har prøvd deg på tidligere, ville jeg heller ha prøvd et seksukerskurs. Da lærer du så pass mye at du får en følelse med både rytme og dansestilen. Og du har lært nok til å vite om det er noe å fortsette med eller ikke.

Det greie med dansen, er at du både prater og kommer i fysisk kontakt med andre på en grei måte, og en velger jo selv i etterkant hvem man vil bli bedre kjent med.

Den siste gode grunnen, er at en holder seg i form :-)

"Kom og dans" har gjerne også dansekvelder utenom, og disse er nesten et must å bli med på ....for å holde vedlike det du har lært på kurser og ikke minst danse med folk som er flinkere enn deg selv, slik at du lærer enda fortere.

Faktisk; kan en klare seg langt med ett seksukers kurs, dersom en er flink til å våge å danse med erfarne folk etterpå. Da lærer en svært fort.

Helt til slutt: Jeg selv har koordineringsvansker, og dårlig gehør når det gjelder musikk. Jeg hadde prøvd meg på et annet swingkurs før, men ga opp pga at det var så mange trinn og telling osv. Men "Kom og dans" sitt opplegg er ypperlig for oss som har problemer med å skille høyre og venstre....Det er bare å lære seg grunntrinnene...og så gjør stort sett mannen resten.. *SS

Fortsetter under...

Hvorfor så uoppnåelig da? Kjendis eller opptatt? Eller?

Ting endrer seg gitt! Joda, han jeg viste til tidligere er gift, men nå har jeg vært på sommerferie og forelsket meg aldeles hodestups! Og med min flaks så bor han selvfølgelig i et annet land, hans by ligger ca. 1600 km herfra, han er gift og jeg vil sannsynligvis aldri treffe ham igjen. *Sukk og dobbeltsukk*

Forhåpentligvis går det over når hverdagen innhenter meg igjen over helgen. :o)

Ting endrer seg gitt! Joda, han jeg viste til tidligere er gift, men nå har jeg vært på sommerferie og forelsket meg aldeles hodestups! Og med min flaks så bor han selvfølgelig i et annet land, hans by ligger ca. 1600 km herfra, han er gift og jeg vil sannsynligvis aldri treffe ham igjen. *Sukk og dobbeltsukk*

Forhåpentligvis går det over når hverdagen innhenter meg igjen over helgen. :o)

Forhåpentligvis:) Men det er godt å drømme litt og kjenne det kribler... men bli forelsket i en gift mann, var det bare en "avstandsforelskelse"?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...