tobe Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Hei hei.. lurer på om noen av dere jenter der ute som kanskje har samme problem eller har hatt kan gi meg noen gode råd... Er 23 år og sammen med ei jente på 21, vi har vært sammen en stund og kjenner hverandre nokså godt seksuelt. I tillegg har begge av oss nok med seksuell erfaring fra tidligere.. Problemet er at hun ikke får orgasme, hverken med meg eller alene.. en gang (med meg) opplevde hun noe som kunne minnet om en orgasme. Dette var første gang at hun opplevde det. Vet at hun ikke lyver om dette, og hun sier at det ikke betyr noe i det hele tatt, at hun nyter sexen vår til tross for dette. Vet at det er sant siden det som regel er henne som tar initiativet til sex. Det kan godt være at det ikke behøver og bety noe, har sagt til henne at jeg ikke bryr meg, men tror egentlig at jeg gjør det. Det føles som noe mangler. Hun jeg var sammen med sist fikk noen skikkelig intense orgasmer så det ble litt forandring. Jeg føler bare at hvis det er noe jeg/hun/vi kan gjøre så hadde det blitt så mye bedre for oss. Så kan det kanskje være at jeg tenker litt feil... vet at jeg selv MÅ ha en orgasme når jeg har sex eller onanerer men det er kanskje ikke likt for jenter... ? Vil jo bare gjøre mest mulig for å gjøre henne lykkelig.. Noen råd ? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/151840-jenta-f%C3%A5r-ikke-orgasme/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mitt svar Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Det er jo godt alikevel. Det kan ta tid før en kvinne får orgasme (år..), så ha tålmodighet. Men så får dere det plutselig til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/151840-jenta-f%C3%A5r-ikke-orgasme/#findComment-969739 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niliam Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Hun får nok orgasme alene. Jenter er litt reserverte til å fortelle det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/151840-jenta-f%C3%A5r-ikke-orgasme/#findComment-969913 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tobe Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2004 Hun får nok orgasme alene. Jenter er litt reserverte til å fortelle det. mange sikkert, men ikke henne... så liker hun å onanere foran meg så tviler på det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/151840-jenta-f%C3%A5r-ikke-orgasme/#findComment-969955 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Huffhuff Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Merkelig, men dette er jo min historie.... Alt stemmer aldern og alt. Eneste forskjellen er at det alltid er jeg som tar initiativet, og at hun ikke liker å snakke om disse tingene. Tror du skal være veldig fornøyd med tingenes tilstand tross alt. Du kunne kanskje kjøpt henne et sånt lite vibrerende egg på kondomeriet og gi henne i avskjedsgave en gang du skal reise bort en stund, slik at hun har noe å trøste seg med. Så kanskje når du kommer tilbake har hun noe å fortelle deg;) Har et par veninner som skryter mye av den!!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/151840-jenta-f%C3%A5r-ikke-orgasme/#findComment-970322 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnillPike18 . Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Hei, tobe! Jeg kjenner meg veldig igjen i det du beskriver. Jeg får heller ikke orgasme sammen med kjæresten min når vi har sex. Har vært sammen lenge og kjenner hverandre godt seksuelt vi også. Det er helt sant at sex er godt selv om vi jenter av og til (eller alltid) går glipp av orgasmen. Har det godt når vi har sex likevel. Setter pris på nærheten, også er vi heldigvis utstyrt med et følsomt lite g-punkt:) Jeg får heldigvis orgasme når jeg er alene. Bruker dusjen eller en vibrator. Kan anbefales! Til slutt et lite tips (kjæresten min er ikke like flink på dette punktet bestandig): For all del ikke glem klitoris! Følsomhetens Mekka;) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/151840-jenta-f%C3%A5r-ikke-orgasme/#findComment-970974 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1-2-3, sånn gjør du det :o) Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Mange jenter skylder på gutten de er sammen med om de ikke får orgasme. Jeg har alltid "tatt ansvar selv" og en finger på klitoris (som når man onanerer) under samleiet, funker ALLTID! De få gangene jeg ikke får orgasme kommer av psykiske ting. Altså jeg klarer ikke å slappe av, jeg tenker på noe annet. Så la jenta begynne å ta på seg selv mens du støter i henne, så vil jeg tro du snart ser henne eksplodere ) Tror en del jenter er sjenerte, eller ikke tør å vise at de er sprellkåte og verker etter orgasmen. For mange får orgasme når de er alene og onanerer, men ikke sammen med partneren. Du kan f.eks "hjelpe henne" en gang hun onanerer for deg ved å bruke en finger eller tre på henne. La henne styre klitorisstimulansen så tempo og trykket blir riktig. Når hun er nært å komme kan du støte i henne mens hun fortsetter med en finger på klitoris. Da vil hun kjenne at hun fylles opp, noe som jeg tror vil trigge orgasmen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/151840-jenta-f%C3%A5r-ikke-orgasme/#findComment-972535 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tullballs Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 [quote name=1-2-3, sånn gjør du det )' timestamp='1089195035' post='2203534] Mange jenter skylder på gutten de er sammen med om de ikke får orgasme. Jeg har alltid "tatt ansvar selv" og en finger på klitoris (som når man onanerer) under samleiet, funker ALLTID! De få gangene jeg ikke får orgasme kommer av psykiske ting. Altså jeg klarer ikke å slappe av, jeg tenker på noe annet. Så la jenta begynne å ta på seg selv mens du støter i henne, så vil jeg tro du snart ser henne eksplodere ) Tror en del jenter er sjenerte, eller ikke tør å vise at de er sprellkåte og verker etter orgasmen. For mange får orgasme når de er alene og onanerer, men ikke sammen med partneren. Du kan f.eks "hjelpe henne" en gang hun onanerer for deg ved å bruke en finger eller tre på henne. La henne styre klitorisstimulansen så tempo og trykket blir riktig. Når hun er nært å komme kan du støte i henne mens hun fortsetter med en finger på klitoris. Da vil hun kjenne at hun fylles opp, noe som jeg tror vil trigge orgasmen. Mange jenter liker bedre å ha en god sekualpartner da som koser med henne. Mange liker ikke å måtte onanaere når de har sex. Tror gutter må vise litt mer ansvar og ta seg av jentene, akkurat som vi jentene gjøre med guttene våre. Er vel ikke så mange gutter som runker seg til orgasme når de liksom skal ha sex med jenta?? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/151840-jenta-f%C3%A5r-ikke-orgasme/#findComment-972546 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Senjor Skrevet 8. juli 2004 Del Skrevet 8. juli 2004 [quote name=1-2-3, sånn gjør du det )' timestamp='1089195035' post='2203534] Mange jenter skylder på gutten de er sammen med om de ikke får orgasme. Jeg har alltid "tatt ansvar selv" og en finger på klitoris (som når man onanerer) under samleiet, funker ALLTID! De få gangene jeg ikke får orgasme kommer av psykiske ting. Altså jeg klarer ikke å slappe av, jeg tenker på noe annet. Så la jenta begynne å ta på seg selv mens du støter i henne, så vil jeg tro du snart ser henne eksplodere ) Tror en del jenter er sjenerte, eller ikke tør å vise at de er sprellkåte og verker etter orgasmen. For mange får orgasme når de er alene og onanerer, men ikke sammen med partneren. Du kan f.eks "hjelpe henne" en gang hun onanerer for deg ved å bruke en finger eller tre på henne. La henne styre klitorisstimulansen så tempo og trykket blir riktig. Når hun er nært å komme kan du støte i henne mens hun fortsetter med en finger på klitoris. Da vil hun kjenne at hun fylles opp, noe som jeg tror vil trigge orgasmen. Vi har samme problemet som tobe har. Vi er sammen paa 5. aaret og har god sex. Men hun har aldri hatt orgasme, hverken alene eller sammen med andre. Jeg kan gi henne oralsex eller stimulere med vibrator direkte paa klitoris i 20-30 minutter i tillegg til kos og kjaeling, helt til hun "tisser". Hun sier hun ikke kommer selv da, men det kan se slik ut for meg. Kan det vaere at hun ikke helt vet hva som er orgasme? Ellers hva kan vi gjoere for aa faa det til? Synes det hadde vaert fantastisk aa faa se henne i en deilig orgasme. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/151840-jenta-f%C3%A5r-ikke-orgasme/#findComment-973123 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest husker ikke hvilket nick jeg brukte...hehe Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Mange jenter liker bedre å ha en god sekualpartner da som koser med henne. Mange liker ikke å måtte onanaere når de har sex. Tror gutter må vise litt mer ansvar og ta seg av jentene, akkurat som vi jentene gjøre med guttene våre. Er vel ikke så mange gutter som runker seg til orgasme når de liksom skal ha sex med jenta?? Dette er ikke å runke seg til orgasme etter min mening. Jentenes klitoris er som guttenes penishode. DE er så heldige å få sin stimulans når de går inn og ut av jenta. Men sånn funker det ikke for jenta. Vår mest erogene sone sitter på utsiden og derfor må man (iallefall jeg) ha stimulans der samtidig som jeg blir penetrert. Det er selvfølgelig godt uten også, men 1000 ganger bedre om klitoris blir stimulert samtidig. Alle guttene jeg har vært sammen med har vært "imponert" over at jeg er så ivrig på selv å være med og fremme min egen orgasme. Da slipper de å tenke på å tilfredsstille henne hele tiden. Klart de gjør meg jo fornøyd likevel ) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/151840-jenta-f%C3%A5r-ikke-orgasme/#findComment-974875 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1-2-3 sånn gjør du det Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Vi har samme problemet som tobe har. Vi er sammen paa 5. aaret og har god sex. Men hun har aldri hatt orgasme, hverken alene eller sammen med andre. Jeg kan gi henne oralsex eller stimulere med vibrator direkte paa klitoris i 20-30 minutter i tillegg til kos og kjaeling, helt til hun "tisser". Hun sier hun ikke kommer selv da, men det kan se slik ut for meg. Kan det vaere at hun ikke helt vet hva som er orgasme? Ellers hva kan vi gjoere for aa faa det til? Synes det hadde vaert fantastisk aa faa se henne i en deilig orgasme. Hmmm...Høres ut for meg som hun får orgasme når hun "tisser på seg"... Har du prøvd å hisse henne opp, så la være en stund, kose med andre områder enn musa, så gå tilbake, hisse henne mer..Gjør sånn flere ganger, da blir hun så kåt tilslutt at hun MÅ ha deg ) Kunsten er å få henne så kåt at hun ikke klarer å tenke på noe annet. Fokus i hodet må være på det som skjer akkurat der og da. Hun må nesten "glemme" at du er der og kun tenke på seg selv. Prøv den metoden en gang og se hva som skjer ) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/151840-jenta-f%C3%A5r-ikke-orgasme/#findComment-974876 Del på andre sider Flere delingsvalg…
serendipity Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Vi har samme problemet som tobe har. Vi er sammen paa 5. aaret og har god sex. Men hun har aldri hatt orgasme, hverken alene eller sammen med andre. Jeg kan gi henne oralsex eller stimulere med vibrator direkte paa klitoris i 20-30 minutter i tillegg til kos og kjaeling, helt til hun "tisser". Hun sier hun ikke kommer selv da, men det kan se slik ut for meg. Kan det vaere at hun ikke helt vet hva som er orgasme? Ellers hva kan vi gjoere for aa faa det til? Synes det hadde vaert fantastisk aa faa se henne i en deilig orgasme. Dette høres for meg ut som en klitoris orgasme. Denne fortoner seg (for meg) litt annerledes enn en vaginal orgasme. Den vaginale er dypere, og litt mer "langvarig". Uten at jeg har sagt at den er "bedre" :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/151840-jenta-f%C3%A5r-ikke-orgasme/#findComment-974882 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Senjor Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Vi har samme problemet som tobe har. Vi er sammen paa 5. aaret og har god sex. Men hun har aldri hatt orgasme, hverken alene eller sammen med andre. Jeg kan gi henne oralsex eller stimulere med vibrator direkte paa klitoris i 20-30 minutter i tillegg til kos og kjaeling, helt til hun "tisser". Hun sier hun ikke kommer selv da, men det kan se slik ut for meg. Kan det vaere at hun ikke helt vet hva som er orgasme? Ellers hva kan vi gjoere for aa faa det til? Synes det hadde vaert fantastisk aa faa se henne i en deilig orgasme. Jeg er jente og har slitt med samme problemet selv.Trodde hele veien det var noe galt med meg siden jeg ikke fikk orgasme,selv om jeg hadde bra sex,og elsket partneren min. Orgasmen kom først med en ny partner, han visste hvilke knapper han skulle trykke på,og ikke minst,jeg følte meg trygg på han,så for min del tror jeg trygghet var det som manglet for at jeg skulle komme. Følte aldri min forrige partner var fornøyd med sexlivet vårt,og jeg ble utrygg.men ikke fortvil,om du kan få dama di til å føle seg trygg på deg og vise at du elsker henne,kommer hun nok. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/151840-jenta-f%C3%A5r-ikke-orgasme/#findComment-1066401 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.